foto's op internet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kanjer

Berichten: 188
Geregistreerd: 01-09-01

foto's op internet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-01 20:19

sorry!!!
had ik eindelijk door hoe je een foto kon uploaden en dan op bokt zetten gaan ze het hele uiterlijk weer veranderen Verward
wie wil mij nu weer uit leggen hoe ik die foto's weer op bokt krijg want ik zie nergens upload meer?
bedankt alvast
groetjes tara

Kanjer

Berichten: 188
Geregistreerd: 01-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-01 20:24

sorry!!!
ik vond net een berichtje dat er nog geen upload is...
wanneer komt die wel dan???

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 20:34


Kanjer

Berichten: 188
Geregistreerd: 01-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-01 20:37

dat probeer ik nu dus ook maar dat is een hele omweg en hij zegt steeds dat mijn foto's te grooot zijn terweil hij het normaal wel deed. iig bedankt

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 20:42

dan is die te groot ja, had ik ook, dan moet je hem verkleinen, ik wist het tot vandaag ook niet echt hoe je ze moest verkleinen voor deze nieuwe versie.
Je moet hem, als je adobe hebt daarin gaan verkleinen. Anders weet ik het niet hoe.

Maar ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Niet zo vanaf de comp. in ieder geval


Niki

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 21:15

Als je je foto als JPEG of GIF hebt opgeslagen kun je hem daar ook gewoon verkleinen. Kies in de bovenste werkbalk 'afbeelding' en daar 'formaat wijzigen'. Je kunt dan de foto kleiner maken tot bijv. 50% ofzo. Als je de foto opent kun je in de onderste werkbalk ook een percentage zien. Als je dat op 100% zet weet je hoe groot de foto werkelijk is en hoever je hem dus moet verkleinen.
Foto's die ik zelf ingescand heb staan meestal heel groot op de computer en kan ik verkleinen tot 25 á 30% Handig formaat is als de foto zo tussen de 10 en 15 kB is. Dit kun je zien als je je map met plaatjes opent en het ikoontje van de betreffende foto één keer aan klikt. Dan krijg je in de kolom links op je beeldscherm een voorbeeldje plus de grootte van de afbeelding.

Nou, ik hoop dat het zo duidelijk is... Succes er mee!

mesa57

Berichten: 49
Geregistreerd: 22-12-01
Woonplaats: Utrecht (prov)

Plaatjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 22:10

Moeten ze perse bij mediamonk staan ?
Op andere sites kun je vaak veel grotere plaatjes stallen.
Ik heb zelf gewoon een directory op mijn homepage space staan.
Bijna iedere provider geeft je homepage ruimte (10-20mb!)

Gr. Jan *LOL*

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-01 22:25

maakt niet uit waar hij op inet staat. maar vanaf sommige sites kan je niet uploaden naar andere sites (geocities enz) dusja als je ze hier ziet kan t ook heel goed op andere sites

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 19:39

hoi!

Mijn foto staat op mijn site van Msn hoe moet ik hem daar vanuit op bokt zetten?

-x- Daphne