''ok" alleen is niet meer genoeg

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

''ok" alleen is niet meer genoeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 17:56

Ik drukte altijd onderaan op ok (waar je een forum moet selecteren), dan zat ik op de forumindex. Heeeeeeel handig. Maar nu moet ik óf een forum uitzoeken, óf op 'naarboven' klikken en dan op Julius. Dat vind ik nog wel het ergste, want het was echt een vaste gewoonte geworden die overal werkte. Heel veel dingen moet ik nu nog zoeken (edit knopje heeft even geduurd, tot ik ontdekte dat die BOVENAAN staat ipv onderaan), maar dit is tot nu toe wel het ergste.... 'ok' mag niet meer... Verdrietig

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 18:06

niet wanhopen Lachen
Nu gaat het ook nog altijd makkelijk: links van je scherm onder Julius en naast de tekentjes met 'new topic' en 'post reply' staat er altijd in zwarte letter 'Bokt.nl Forum Index'. Hetzelfde onderaan de berichten op een pagina.
Als je daarop klikt kom je ook terecht op de forum index zonder al teveel moeite.

hopelijk helpt het

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 18:26

Scheelt iig n knopje! Thx.... Ik ontdekte ook net pas dat vrijwel alles tegenwoordig link is...

Maar ja, als je op t knopje drukt (ok dus) dan kun je daarna zonder te scrollen alsnog op Juul klikken.... Dus als ik me vergist heb, dan is er nog altijd een volgende kans...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 19:00

Is bewust zo gedaan allemaal.

Als je nu op OK klikt kom je op de forum index van het forum waar je op dat moment in zit. Is over het algemeen wat je wil Knipoog