Zoeken op auteur

Moderators: goldenarrow, MirandaD, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lageveld

Zoeken op auteur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-01 02:56

Jammer dat wanneer ik op "auteur" zoek, ik niet meer kan zien wanneer iemand zijn/haar laatste berichten (datum en tijd) geplaatst heeft, en waar !

Voorbeeld: Stel ik zoek op bartvb :lol:

Nu moet ik veel meer langs om te kijken of er wellicht al een antwoord gegeven is op een vraag die ik heb. Pfffffff..... dus ik heb al snel de neiging om het zelf maar te vragen.

Oh ja.. en die lijst van online gebruikers, dat die alleen maar onder de hoofdpagina zichtbaar zijn, vind ik ook heel lastig.

Bertus

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 13:53

Kan wel hoor.
Ga naar zoeken, tiep username in en selecteer dan 'weergeven als postings' ipv 'als onderwerpen'.

Zag net overigens dat dat nog niet helemaal goed werkt, of ja, wat jij wil hebben werkt wel maar er zit nog het e.e.a. niet helemaal lekker Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-01 01:33

krijg ik idd wel een ander scherm, maar kan nog steeds niet op persoon zien op welke datum hij/zij zijn of haar laatste berichten gestuurd heeft.

Dit vond ik juist nou zo erg aardig in de oude versie. Hoef ik niet steeds zelf opnieuw het wiel uit te vinden haha.

Ik heb trouwens ook eens zitten nadenken over die inlogproblemen. Niet dat ik de oplossing weet, maar het lijkt me juist extra lastig om de broodnodige info los te peuteren van de mensen die die problemen hebben.
(Zelf trouwens geen moment problemen mee gehad !)

Omdat het natuurlijk ook interessant is om te weten hoeveel mensen met deze problemen kampen, (zouden er best heel weinig kunnen zijn die allemaal klagen) zou het nuttig kunnen zijn om de info die je vraagt juist te krijgen van de mensen zonder problemen.
uhh.. hier gaan mijn hersens even weer sneller dan mijn typkunsten haha..

Breng in kaart voor jezelf, d.m.v. een poll b.v. hoe de verhouding ligt tussen mensen met wel/geen problemen op dit gebied. Zou interessante info op kunnen leveren dunkt me.
Zonder iemand te kort te doen.. ik denk toch dat er een relatie is met een redelijk "up to date" systeem en de probs.
De info die je in een ander topic vroeg, zou ik nog wel op kunnen hoesten, maar hier haak ik al bijna af; niet op techniek maar niet iedereen zit hier om de problemen op te lossen. Als het al lukt is het teveel moeite voor de meesten.

Kortom.. ik wed dat je manier van vraagstelling aan de mensen die problemen hebben met inloggen aan 99 % van die groep niet besteed is. Puur en alleen omdat dit grotendeels dezelfde mensen zullen blijken te zijn die al dol worden bij begrippen als proxy, server, IE, versie, soort verbinding en noem maar op.
Toch behoren deze mensen natuurlijk wel degelijk tot de doelgroep van de site zou ik zeggen.

Groeten, Bertus

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie