"meelopers"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 18:21

Justy schreef:
Blijkbaar, Prima, interesseert deze 'futiliteit' jou zodanig dat je al twee keer gepost hebt in dit topic..



Het interesseerd me idd waarom mensen zich daarom druk maken Haha!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 18:38

Ik geef gewoon MIJN mening ongeacht of die er al 20 keer staat, als ik iets vind, plaats ik dat en eigenlijk maakt het mij totaal niet uit wat iemand anders daar van vindt, het is gewoon mijn mening, niets meer en niets minder.

Gillian

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 18:42

ja precies.. maar iedereen heeft gewoon zijn eige mening, en die mag hij/zij ook laten weten.. daarmee uit.. Lachen

Life is like a box of chocolates.. You never know what you're gonna get

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 07:07

Iedereen heeft een mening en mag die laten horen. Maar bokt is een afspiegeling van de werkelijkheid. Zeker in dit geval. Hoe vaak komt het in het dagelijks leven niet voor?

Ik heb bijv een zebra dekje. Lang niet opgehad. Is een beetje dikker en gebruik het in de winter. Iedereen op stal vond het gaaf en de 'meiden' wilde er allemaal ook een.

Nu legde ik hem op. Instructeur ziet het en begint te lachen. "das een stom dek", zegt hij. Alle 'meiden' durven nu niet meer te zeggen dat ze het wel mooi vinden. Instructeur (en ik) ligt in een deuk daarom.

kortom het komt overal voor. Je mening openlijk geven is niet zo makkelijk. Zeker niet als het zwart op wit komt staan. En mensen het tegen je kunnen gebruiken door letterlijk te quoten. Veel mensen kiezen voor de makkelijke weg.

Ik zou niet zo vlug meelopen. Zeg liever niets in zo'n geval. Als ik een topic zie en er zijn al tientallen reacties gegeven precies zoals de mijne dan denk ik altijd "mijn mening voegt hier niets aan toe" en dan houdt ik dus ook mijn mond.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 13:38

Wordt de laatste tijd ook al voor meeloper aangekeken, terwijl ik de desbetreffende bokker helemaal niet ken Verward

Vind het steeds minder leuk worden op bokt... Helaas.... Het wordt mij echt te groot. Erg jammer....

Maar ja dat kan natuurlijk ook weer aan mij liggen!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 14:28

Lautjuh123 schreef:
Ik merk vaak dat als 1 bokker iets zegt andere meteen mee gaan doen, ineens 10 pag. vol met dezelfde reacties. Je kan best dezelfde mening hebben maar je hoeft niet persee ook zo te reageren als andere dat ook doen vind ik Lachen


Nee maar als er dan bijna niemand reageert omdat iedereen het met bokker 2 eens is, krijg je dat bokker 1 gaat jammeren waarom er niemand anders reageert.

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers