[Dienstmededeling] Jeugd forums aangemaakt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 23:21

Cassidy schreef:
Waarom? Als je de filter aanzet zie je ze helemaal niet meer


Cassidy, wat Maya en ik bedoelen is dat we ze wel willen lezen, maar niet uitdrukkelijk bovenaan in beeld willen hebben staan Knipoog. Ik zie liever eerst AM en dan ergens JH Lachen

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 23:22

Bart wat een super aktie!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 23:33

bart ziet er super uit OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 23:37

Cassidy"]
Waarom? Als je de filter aanzet zie je ze helemaal niet meer
[FZ] [Dienstmededeling] Forum Filter
[/quote]
Wijsneus, dit was er nog niet, ten tijde van het plaatsen van mijn bericht Lachen

[quote="Sypheron schreef:
Cassidy, wat Maya en ik bedoelen is dat we ze wel willen lezen, maar niet uitdrukkelijk bovenaan in beeld willen hebben staan . Ik zie liever eerst AM en dan ergens JH

Juist!

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 00:08

Is de JITP eigenlijk voor gewone foto's, of ook paardenfoto's? Imo kunnen paardenfoto's gewoon bij ITP.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 00:26

Vooral met PP en (deels) VMR als uitbreidingen van JH ben ik blij, maar ik vind JITP wat zinloos eerlijk gezegt. Er is JH waar foto's in geplaatst worden, ITP, CB, HAW en nu dus ook nog JITP? Vind dat erg onoverzichtelijk worden eerlijk gezegt.

En waar ligt de grens? 18 jaar of zo? Schijnheilig Komen er extra mods? Krijgen de bestaande mods meer fora? Wordt er nog steeds op MSN en spelling gecontroleerd?

Ik vind 't overigens ook niet prettig, J's voor mijn AM Scheve mond

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 00:58

Sylvia schreef:
Vooral met PP en (deels) VMR als uitbreidingen van JH ben ik blij, maar ik vind JITP wat zinloos eerlijk gezegt. Er is JH waar foto's in geplaatst worden, ITP, CB, HAW en nu dus ook nog JITP? Vind dat erg onoverzichtelijk worden eerlijk gezegt.

En waar ligt de grens? 18 jaar of zo? Schijnheilig Komen er extra mods? Krijgen de bestaande mods meer fora? Wordt er nog steeds op MSN en spelling gecontroleerd?

Ik vind 't overigens ook niet prettig, J's voor mijn AM Scheve mond

Ik vind niet echt dat je een leeftijdsgrens kan bepalen, want er zijn toch ook wat bokkers die zich misschien wat ouder gedragen dan dan hun leeftijd of zinvollere vragen stellen, die misschien beter door de"oudere"bokkers beantwoord kunnen worden...

Het is wel even wennen, maar dat was het ook met al die andere dingen..
Dus voor je het weet is iedereen eraan gewend denk ik Haha!

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 06:39

Maar omdat ik 14 ben hoef ik toch niet verplicht daar te reageren he?
Ik heb daar namelijk niet zo'n zin in... Dus ik stem, net als miesie tegen de leeftijdsgrens Lachen

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 06:49

BartVB schreef:
De namen zijn op het moment nog zeeeeeeer inspiratieloos, in de betreffende forums komt nog een sticky voor het verzinnen van een betere naam dan 'Jeugd Paardenpraat' Lachen



Paardenpraat = pennypraat Nagelbijten / Gniffelen

Sorry erg flauw en niet passend grapje Knipoog
Ben benieuwd of dit frustraties en confrontaties gaat voorkomen... Maar vind het wel een goede oplossing!
En nee vind niet dat de jeugd in een hoekje word gestopt. Ze hebben nu lekker een eigen hoekje en kunnen gewoon nog in de andere forums komen als ze dat willen. Op het moment dit niet meer mogelijk is ... ja dan ga je ze in een hoekje stoppen.
Hoop dat dit voor zowel de volwassenen als de jeugd minder confrontaties oplevert, hierdoor zal het bokken voor veel mensen een stuk leuker worden

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:19

miesie schreef:
Ik vind niet echt dat je een leeftijdsgrens kan bepalen, want er zijn toch ook wat bokkers die zich misschien wat ouder gedragen dan dan hun leeftijd of zinvollere vragen stellen, die misschien beter door de"oudere"bokkers beantwoord kunnen worden...

Ben ik met je eens. Ik ben zelf ook pas 15, maar vind het nou ook niet nodig om onder Jeugd-Paardenpraat te reageren. Ik heb liever reacties van oudere en ervarenere bokkers (bijv. G&K Knipoog) als ik een vraag stel, dan weet ik dat ik het meeste kans maak op een begrijpelijk en goed antwoord.

Moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje rommelig vind staan, zo midden tussen Paarden en Algemeen.. Scheve mond

[Edit: Post van het filter gezien! Bloos]

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:38

Leuk,
maar niet alles wat daar post is penny dus Clown

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:40

de penny's moeten gewoon de weg nog even vinden Tong uitsteken

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:42

Sammie schreef:
Dit heeeeel graag

en een nadeel van die Jeugd vraag maar raak, iemand die waarschijnlijk meer verstand heeft van 'iets', zal daar niet zo gauw reageren. Wat overblijft zijn meerdendeel penny adviezen.


Alsof de jonkies het advies van een volwassene willen horen, wordt altijd afgedaan als gezeik.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:00

Ok, en wat is de regel. Als je onder de 18 jaar bent mag je niet meedoen met het volwassen ITP? Nagelbijten / Gniffelen

Wie gaat bepalen welke topics wel bij het jeugdgedeelte moet komen, en welke niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:10

Super OK dan!

Verder sluit ik me maar eens voor het gemak bij Kim aan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:19

Rainie schreef:
Ok, en wat is de regel. Als je onder de 18 jaar bent mag je niet meedoen met het volwassen ITP? Nagelbijten / Gniffelen

Wie gaat bepalen welke topics wel bij het jeugdgedeelte moet komen, en welke niet?

Vraag ik me ook af. Ik denk niet dat ik bij die jeugdvraagmaarraak e.d. te zien zal zijn. Knipoog

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:37

Dus dat vraag maar raak en die andere drie jeugd - subforums zijn ook voor paarden vragen??? En Jeughonk blijft gewoon met de andere onderwerpen??

Ik vat het nog niet helemaal...

Bij Jeugdinthepicture ook paardenfotos, en waar ligt de grens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:39

En als je onder de 18 bent worden dan je foto's, vragen e.d. dan automatisch verplaatst naar dat jeugd gedoe? Rolleyes

Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:43

Even wat titels:

- De Opfok
- Veulenpraat
- De Africhtingsstal
- Jong Geleerd

Lachen

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:06

wel netjes overzichtelijk zo..
maar de namen zijn idd niet zo Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:07

Jullie hoeven je geen zorgen te maken over een leeftijdsgrens. Die komt er namelijk niet Lachen

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:18

Aleen dat gedeelte van jeugd in de picture, is dat ook voor paarden foto's >;) Is het niet makkelijker om daar gewoon de overige foto's neer te zetten?

en jeugd paardepraat? wat moet ik me daar bij voorstellen? is dat het topic van: zet-hier-al-je-penny-verhalen-neer?

Of jeugd vraag maar raak? daar komen zeker alle 'domme' topics te staan?

Waarom krijgen we nu van alles het dubbele?

Scheve mond

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:22

Damn, ik krijg wel een kort forumlijstje zo *LOL*

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:23

Maar Jantina, hoe willen jullie dan onscheid gaan maken tussen bv VMR en JVMR? En dan vooral de foto's... Wanneer is 't Jeugd?

Elke, JPP ben ik wel blij mee, eindelijk de zinloze topics van PP af Knipoog

En mijn lijstje kort? Neuh... Heb er 2 fora uitgekiept... Scheve mond Bloos!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:30

Sylvia schreef:

Elke, JPP ben ik wel blij mee, eindelijk de zinloze topics van PP af Knipoog


Ja dat is wel fijn Lachen Maar krijg je dan niet toch niet van die mensen die dan hun verhalen wel gewoon op PP gaan zetten omdat ze het stom/voorschut vinden om het bij het JPP te zetten?

Moddies jullie krijgen het nog druk }>

Tong uitsteken