Muis die niet goed werkt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Muis die niet goed werkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 17:46

Bij mn andere pc doet de muis t niet meer goed, de cursor wilt alleen links en rechts... Nou moet ik alleen nog de laatste fotos op flop zetten waarvan ik er al een paar heb kunnen opslaan, maar de cursor (pijltje) wilt niet omhoog enz en om m op te slaan moet ik op de rechter muisknop drukken... Is er een bepaalde toets dat je die toch kunt openen?

Mwroap1

Berichten: 219
Geregistreerd: 13-05-04
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:15

Uhmm, wat voor muis is het?
Je kan ook gewoon met je toetsenbord naar de map gaan waar je de foto's hebt en dan met ctrl+a ze allemaal selecteren.

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 22:52

Muis van trust, zonder zo een scroll wieltje zeg maar. ouderwetse type Lachen net als t toetsenbord, maar thnx ga t uit proberen wanneer de pc weer in elkaar zit Haha!

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 23:18

Waarom haal je niet even de muis uit je goede computer en sluit je die tijdelijk aan op je oude computer? Als het tenminste echt aan de muis zelf en niet aan je computer ligt Knipoog

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:17

Even balletje eruit halen en wieltjes schoonmaken werkt niet?

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 12:56

dat is nou een beetje t domme ervan, de pc waar ik nu mee werk heb een ronde stekker en die van de oude een platte... had ik al naar gekeken Haha! maar ik zie dat een rol dingetje aan de binnenkant los is... dus hij heb zn beste tijd gehad maar bedankt voor de info!!