even mijn mening

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
taschke

Berichten: 16
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: landen belgie

even mijn mening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 17:46

bij wat ik nu ga zeggen ga ik heel veel mensen tegen mij krijgen maar ik wil toch even iets zeggen.en daarna zwijg ik!!!!belooft!!!!
ik zie hier zoveel negatieve commentaar altijd!ik durf geen vraag stellen omdat ik alleen het antwoord zou krijgen:neem les!!!
de meeste mensen zijn hier om een fatsoenlijk antwoord te krijgen en je kan je mening ook geven zonder mensen te verwijten en steeds te zeggen eem les
de meeste willen gewoon antwoord op hun vraag ,achteraf zien ze wel dat het niet lukt zonder degelijke hulp hoor!
maar mensen,iedereen rijdt paard op zijn manier,sommige voor de `fun`en andere voor competitie
help gewoon de andere als ze een probleem hebben en lig niet wakker wat andere met hun paarden doen en zorg voor uw eigen ''rijgedrag''
okee dat was het dan,gedaan met mijn gezaag

toen ik de mensen leerde kennen kreeg ik de dieren lief!!!!!!!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:55

Je hebt wel gelijk hoor, het is soms een beetje een dooddoener als dat maar zo geroepen wordt.
Maar dan nog iets: je bericht heeft geen punten, geen hoofdletters en je spaties staan af en toe op de verkeerde plaats. Dus, als jij een fatsoenlijk antwoord wilt, kun je misschien ook even de moeite nemen om een wat netter bericht neer te zetten, dat vergroot namelijk ook je kans op leuke, bruikbare reacties.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:59

Taschke, het ligt er helemaal aan hoe je die vraag stelt.
En niet alle problemen die je met het rijden tegenkomt vallen door uitleg via het internet op te lossen. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, en een uitleg die ik geef kon weleens helemaal haaks slaan op dat van een ander.
Bovendien is ieder paard uniek. Iedere ruiter is uniek. Samen vormen ze een unieke combinatie, die iedere keer unieke aanpak verdient.

Als paardrijden echt uit het boekje zou komen, dan zou het een hele saaie boel worden. Paardrijden is een kwestie van actie en reactie. En dat kan je nu eenmaal niet beoordelen vanachter je bureau.

En als je over het volgende topic bent gevallen:

[RT] Hoe leer je je paard ''Piaf''?

En de reactie leest van de mensen die hebben geantwoord op de vraag, dan moet je ze toch gelijk geven?

Je suis Charlie.

taschke

Berichten: 16
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: landen belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 18:08

Ja weet je,
Ik wou gewoon even mijn mening zeggen en stond er niet bij stil dat ik niet serieus word genomen door een punt of komma teveel of te weinig terwijl je niets anders dan schrijffouten ziet op bokt.
Maar daar draaide het helemaal niet om,alsof iedereen mij wel leuke commentaar gaat geven omdat ik geen schrijffouten maak.
Het draait hier om paarden en niet om de schrijffouten he.worden daarom sommige bokkers niet serieus genomen?Ga het forum maar eens af en kijk eens hoeveel mensen 'net'typen.
ik had ook geen echte goede commentaar verwacht hoor,
ik lees graag de commentaar van andere mensen,daaruit leer je ook wat.
Ik vind het hier een erg leuk forum maar sommige denken gewoon dat ze alles beter weten en kunnen en dat stoorde mij,ik wist wat me te wachten stond.
mvg

toen ik de mensen leerde kennen kreeg ik de dieren lief!!!!!!!!

taschke

Berichten: 16
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: landen belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 18:13

cassidy,
tuurlijk heb je gelijk,
Het draaide niet alleen om die topic van de piaffe.
weet ik ook wel dat je met zoiets niet moet beginnen zonder een zeer lange rijervaring en goede hulp,maar sommige geven wel rap commentaar en ik vroeg me af waarom.
sommige zijn echt kortaf en ik wou dat eventjes van mijn hart afkrijgen!!!
Maar daarmee val ik echt niemand persoonlijk aan hoor,als paardrijden echt zo simpel was bestond dit forum niet,
toch bedankt om te reageren

toen ik de mensen leerde kennen kreeg ik de dieren lief!!!!!!!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:23

Neem les is overigens wel een van de allerbeste tips die je kan krijgen Haha! Haha! Haha! Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 18:44



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers