Onterechte UN voor Sonja

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:51

Sundancer schreef:
Amen Billy, dat stoort mij nog meer, meisjes die hun vriendjes laten aanmelden, of mensen die totaal niets met paarden hebben....Scheve mond

Tony houdt de meisjes liever voor zichzelf??? Tong uitsteken

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:51

Voor ze op jeugdhonk moeten komen, moeten ze eerst paardenpost hebben

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:51

Maaike schreef:
Tony houdt de meisjes liever voor zichzelf??? Tong uitsteken



Sssst Tong uitsteken

lies

Berichten: 9645
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:52

Er stond toevallig van de week nog een topic op AM, met de vraag hoe iemand in godsnaam aan die 50 paardeposts kon komen (om de HK binnen te kunnen), terwijl hij/zij (?) niets van paarden weet..
Wat doe je hier dan?? Frusty

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:53

maar dat zijn er maar een paar toch?
heb niet de indruk dat die zich met bosjes aanmelden Knipoog

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:53

Sundancer schreef:
Sssst Tong uitsteken

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Schijnheilig

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:10

Deze UN gaat echt te ver, maar verder heb ik zelf alleen te maken gehad rechtvaardige mods.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:21

Triest dat je tegenwoordig al een UN schijnt te krijgen wanneer 'je beter had moeten weten'. Ik vraag me nu echt serieus af hoeveel ik er op mijn naam heb staan... Ze braaf ben ik ook weer niet, en op discussies spring ik graag in. Hoe ik Sonja "ken" is ze erg direct, maar niet op een hatelijke/gemene manier. Ik lees haar antwoorden graag, ik heb zelf een paar topics gehad waarvan ik hoopte dat zij zou reageren (maar helaas Knipoog).

Sonja, ik zal jou en je berichten missen! May the force be with you...

Voor wat betreft de oude garde: ik ben relatief nieuw (groentje) en ik deel de mening dat Bokt ten nadele veranderd. Allerhande 'hoe oud is je paard?', 'wat is je favoriete ras', 'hoe moet je doorzitten?' etc topics. Echte discussies - en dan doel ik vnl op AM - zie ik niet meer...

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:57

Ik ben er zelf ook "zo eentje" die niet voor de paarden is gekomen hier op Bokt, maar voor de gezelligheid. En, als je het wilt zien dan valt het allemaal reuze mee op Bokt. Maar, als je alleen let op de ergerlijke topics dan is de lol er inderdaad snel af.

Maar, ik vind ook dat het een beetje aan jezelf ligt allemaal. Ik heb het idee dat er nogal wat mensen zijn die graag op van alles en nog wat lopen te zeiken. Die vinden het ook geweldig als er weer eens een moderator wat fout heeft gedaan, want dan kunnen ze weer naar boven halen wat er allemaal wel niet deugt aan Bokt en aan de manier waarop Bokt draaiende gehouden wordt enzo...

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 01:04

Sypheron schreef:
Wat me ook opvalt is dat in dit topic eigenlijk ook alleen maar bokkers 'van de oude garde' aan de praat komen, verder heb ik hier nog erg weinig 'nieuwere' bokkers rond zien hangen, die vinden het schijnbaar maar allemaal ok?



lijkt me vrij logisch, nieuwere bokkers kennen het oude bokt niet Knipoog

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 01:11

ik had me ook gemeld als (vrij) nieuwe bokker!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 01:57

Sonja, ik vind het echt jammer dat je weggaat van bokt.. we zullen je missen. UN vond ik ook zeker onterrecht maar gelukkig weer ingetrokken maar helaas was dit voor jou de druppel. Begrijp de reden van je vertrek verder wel.

Bokt is idd niet meer wat het was Toen ik mij 2 jaar geleden aanmeldde was het naar mijn mening een stuk gezelliger en overzichtelijker en liepen er minder penny's rond Knipoog Penny's zijn we misschien allemaal wel geweest maar op het moment lijkt het wel of ze de overhand hebben op bokt en ik zie door de bomen het bos niet meer Scheve mond Voor mij nog geen reden om te stoppen met bokken gelukkig en ik lees de toppics die in msn of breezahtaal staan gewoon niet zodat ik me er ook niet aan kan ergeren.

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 02:12

Nou sorry hoor, maar hier snap ik echt werkelijk niets van..wat is een un? Ik maak eruit op dat het een waarschuwing is? Vind het jammer dat Sonja weg is, ken haar niet, maar ze kwam op mij over als een lief iemand en nuchter notabene..Ik heb de quote gelezen op blz 1 en als dat het enige is wat zij gezegd heeft? Geloof dat er toch veel belangrijkere dingen zijn om een UN uit te delen? Zie regelmatig topics voorbij komen, waarvan ik denk??Die lees ik dan niet verder of antwoord gewoon niet. Jammer hoor Sonja.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:06

Ik hoop dat Sonja snel inziet dat Bokt niet alleen ergernis is,
maar Bokt is bijvoorbeeld ook de gezamelijke westerntraining...

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:29

Nog een nieuwe bokker en ik ben het helemaal eens met Ynzo.

Caira
Berichten: 26082
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:40

Weer een strijdster minder tegen de niet aflatende stroom van pennymeisjes! Huilen

Ik blijf het echt enorm jammer vinden dat bokt zo veranderd is. De sfeer die er idd zo lang geheerst heeft is zo langzamerhand steeds minder te vinden. En ik moet bekennen dat ik steeds vaker denk, wat doe ik hier nog. Ook bij mij begint die emmer vol te raken, en als er dan ook nog iemand met een schaduwaccount geduld wordt die geen kans onbenut laat om op mij in te hakken. Nou dan heb je het snel gehad hoor!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 08:56

Goed, ik was het zeker ook niet eens met de UN die Sonja kreeg.

Daar is over gediscussieerd en hieruit heeft het modteam zijn conclusies getrokken. Sonja hoefde hiervoor geen UN te hebben, dus die is teruggetrokken. Met excuses.

Mods zijn ook maar mensen, en fouten maken is mensenlijk.

Ik vind dat het gros van moddies over 1 kam worden gestreken vanwege dit akkefietje. Gaat een beetje ver niet?

Los van dit topic: Er zijn nu eenmaal regels waar moddies zich aan moeten houden. Bokt wordt steeds groter en dus ontstaat er steeds meer leesvoer voor hen. Hoe vaak is een topic wel niet zo saillant dat er binnen no time 15 pagina's aan vasthangen?! Das een hele kluif om dat door te spitten hoor!

En ook dat doen moddies.

Dus: fout is gemaakt, hersteld. En Sonja had toch al haar bedenkingen op Bokt dus dat komt niet alleen van die ene UN. Knipoog

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 09:17

Dag Sonja, ik zal je missen... je komt nog wel eens rijden als Faiz er klaar voor is toch?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:02

Sonja ik zal je ook missen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:06

Komt Sonja nu helemaal nooit meer op bokt????!!!!!

Ik ken haar natuurlijk niet persoonlijk, maar natuurlijk las ik haar berichten/ antwoorden wel en ik vind haar een erg goede bokker, of hoe je zoiets dan ook maar wilt noemen.

Ik zal het zéker jammer vinden dat als ze niet meer zal komen, en al helemaal door zo'n stom voorval.

MarrieLeen

Berichten: 11399
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:30

Als er voor zo'n opmerking een UN wordt gegeven, hoeveel UNs gaan er dan wel niet rond..
Jammer dat Sonja weggaat, ze altijd goede antwoorden en topics.. Scheve mond

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30667
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:33

Idd, jammer dat Sonja weggaat.
Ze was altijd direct, maar wel terecht.

Apple

Berichten: 76217
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 11:56

Het is jammer dat Sonja weg is gegaan. Ik zal haar inbreng zeker missen. Ik hoop dat ze hier ooit weer terug komt.

Nog even ingaand op de vraag van pagina 6 over het 'online zijn van moddies maar niet in dit topic komen'. Ik was op dat moment net online en had dit topic nog niet gespot. Toen ik het topic door had genomen zag ik dat zowel Anya als Bart reacties hadden geplaatst. Aangezien dat de twee mensen zijn die betrokken waren bij de UN van Sonja (die dus weer is ingetrokken) zijn dat ook de mensen die het beste inhoudelijk kunnen reageren in dit topic lijkt mij.

Fitzroy

Berichten: 25165
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:13

Nee, jij probeerde je snor te drukken Knipoog Tong uitsteken

Grapje, Apple, je bent zo'n OK dan! moddie!

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:31

Vriendjes zijn? Meld zich.

Ook geen oude bokker.. ken de oude tijd ook niet.
Maar toch, natuurlijk is bokt groter geworden, alles op de wereld veranderd.
Alles wordt groter, heel de wereld. Alles Scheve mond
Je kan het toch niet tegenhouden.
De enigste oplossing is om het te accepteren..