Onterechte UN voor Sonja

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:30

Son, we faxen! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:30

En ja ik heb gelezen dat de UN ingetrokken is.
En nee, dat verandert niets, ik ga m'n tijd beter besteden:
Ik heb leuke nieuwe uitdagingen op mijn werk, en voor de vrije tijd is daar Faiz bij gekomen, waarmee ik een stuk serieuzer de westernsport in wil.
Ik ga dus gewoon waarmaken wat ik tegen anderen altijd zo graag roep:

NIET L*LLEN MAAR RIJEN MET DIE HAP! Tong uitsteken

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:30

sonja, je hebt helemaal gelijk.

Fitzroy

Berichten: 25165
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:31

Sonja, bedankt voor je reactie.

Misschien is het mogelijk om een forum op te richten met de oude club Bokkers. (of krijg ik hier nu ook een UN voor)
Ik ben het helemaal met je eens dat Bokt te groot wordt en te overbevolkt met PT'jes.
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 19-08-04 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:31

Hai Son .
Je hebt met een paar dingen wel gelijk, maar niet met alles. Je bent niet de enige die stopt hoor, ik hoor meer mensen daarover. Gewoon om het simple feit dat bokken uit gewoonte gewoon tijdverspilling is. Die hamsters boeien mij namelijk ook voor geen meter en hoe iemand op zijn paard rondhobbelt kan me nog minder schelen eigenlijk; iedereen doet maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:33

Blaze, we mogen de penny's niet zelf opruimen, dat is verboden. Je moet respect voor ze hebben, omdat ze bestaan en niet om wat ze meebrengen.
Nee, ook Blaze mag dat niet Haha!.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-04 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:34

Fitzroy schreef:
Sonja, bedankt voor je reactie.

Misschien is het mogelijk om een forum op te richten met de oude club Bokkers. (of krijg ik hier nu ook een UN voor)
Ik ben het helemaal met je eens dat Bokt te groot wordt en te overbevolkt met PT'jes.

Je kunt Kitty lastig gaan vallen Haha!.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:35

They live in a another world

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41667
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:35

Dat Sonja die UN heeft gekregen is voor een groot deel aan mij te wijten. Ik las het topic, zat me te ergeren aan de manier waarop de vraag van een nieuwe user beantwoord werd en daardoor was er meteen een redelijk negatieve toon gezet in het topic. Ik reageerde op zich wat aan de overdreven kant (doordat dit soort dingen veel vaker gebeuren) en daarna heeft Anya een UN gestuurd (wat ik eerder heb voorgesteld). Mijn mening was gekleurd door tijdsdruk (had het topic maar vluchtig gelezen en ging er van uit dat de andere mods mijn mening zouden nuanceren) en Anya kent Sonja persoonlijk waardoor het voor haar erg moeilijk is om de situatie in te schatten waardoor ze wat teveel uitging van wat ik riep. Al met al een nogal vervelende situatie waardoor een UN is verstuurd. Strikt genomen was de UN terecht maar feit is dat het niet bepaald consequent is om in dit geval wel een UN te sturen en in een hoop andere (soortgelijke of ergere) gevallen niet. Het komt namelijk nog steeds veel te vaak voor dat nieuwe gebruikers die geen idee hebben hoe een forum werkt of een enorm sarcastisch antwoord krijgen of helemaal de grond in worden geboord Scheve mond Niet bepaald handig als we allemaal een Bokt willen waar we ook nog wat plezier aan kunnen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:36

Lovely schreef:
Je kunt Kitty lastig gaan vallen Haha!.


Dat wilde ik net zeggen Haha!
Heb daar gewoon dezelfde naam Schijnheilig

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:36

Lovely schreef:
Blaze, we mogen de penny's niet zelf opruimen, dat is verboden. Je moet respect voor ze hebben, omdat ze bestaan en niet om wat ze meebrengen.

Sinds wanneer doe ik iets niet omdat het verboden is Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:37

Ilindra schreef:
Heb daar gewoon dezelfde naam Schijnheilig

Ik niet, ik heet daar anders Lachen. Ik hanteer daar mijn serieuze nickname, zoals op wel meer forums Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:37

Tja die Penny's...............zijn we niet allemaal een Penny geweest Verward Kijk als je je er aan ergert dan moet je het niet lezen. Of stoppen zoals Sonja, al vind ik dat wel wat rigoreus.

Maar er zijn ook positieve dingen aan het feit dat het zo groot is geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:38

Blaze schreef:
Sinds wanneer doe ik iets niet omdat het verboden is Cool

Dan krijg je een ow voor pennybashing, net als ik Lachen.

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:38

Meestal meng ik me niet in dit soort verhitte discussies, ook al omdat ik nog niet zo lang meedraai hier op Bokt (jaartje) en dus vind dat ik me niet te bemoeien heb met zaken waar duidelijk een langere geschiedenis aan ten grondslag ligt... Maar ik weet wel dat ik het jammer vind dat Sonja Bokt voor gezien houdt. Zij was voor mij één van de Bokkers die positief opviel door interessante posts en goed gefundeerde meningen.

Ook ik heb het gevoel dat Bokt wel erg overspoeld wordt door de jongere users (ze zijn inmiddels zo nadrukkelijk overal aanwezig dat ze ook niet meer te negeren vallen) en erger me mateloos aan het matige tot dramatisch slechte taalgebruik (tja, je bent taalfreak of je bent het niet hè...!). Maar ja, wie ben ik om te bepalen wie wel of niet mogen bokken... Tot op heden blijf ik Bokt nog interessant genoeg vinden om er regelmatig rond te hangen (of zou ik toch gewoon verslaafd zijn? Clown ). Ik kan alleen maar hopen dat er genoeg "volwassen" users overblijven om het niveau enigszins op peil te houden!

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:39

Lovely schreef:
Dan krijg je een ow voor pennybashing, net als ik Lachen.



ow Verward ach weet niet wat het is (vroeger werd ik gewoon gebanned)
maarja onkruid vergaat niet Cool
Laatst bijgewerkt door Rob_H op 19-08-04 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:40

BartVB schreef:
Niet bepaald handig als we allemaal een Bokt willen waar we ook nog wat plezier aan kunnen hebben.


Bokt is er voor iedereen. Dat is een feit. Maar heb dan ook een beetje clementie met de oude garde die het soms wel een beetje zat is iedere keer hetzelfde langs te zien komen.
Nieuwkomers worden doorgaans met open armen ontvangen. Maar in geval van een meningsverschil: krijg dan iedere keer de oude garde op zijn kop "omdat ze beter moeten weten? "
Als nieuwkomer op een forum hou ik me gedeinsdm, plaats her en der eens wat maar ga niet lopen trappen.
En dat gedrag zie ik de laatste tijd maar veel te vaak.
Het wordt echt tijd dat de scholen weer beginnen....Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:40

Dus, de knuffelpenny Lachen.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:44

Pfff wat een gedoe weer Haha!
Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik me een beetje erger aan iedereen die het oude bokt naar boven blijft halen. Ik ben idd geen bokker van het eerste uur, en zal er daarom misschien ook wel wat anders tegen aan kijken..
Maar dingen veranderen, dat is nou eensmaal zo. Doe je niets aan. Ik denk ook dat het soms goed zou kunnen zijn om dat te accepteren. Bokt is misschien niet meer wat jullie gewend waren, maar bokt is zoals het nu is. En als je dat niet leuk vind, ga je toch ergens anders heen?
Ik denk ook doordat iedereen alles met vroeger vergelijkt nieuwe bokkers het een stuk lastiger hebben. Nieuwe bokkers kunnen niet ruiken dat bepaalde topics al vaak zijn geweest.

En ik vind ook dat we heel snel alles aangrijpen om tegen het beheer aan te trappen...
Je hoeft niet alles te slikken natuurlijk, maar we zijn hier wel erg goed in overdrijven Lachen

En sonja, ik vind het jammer dat je weg gaat, maar begrijpelijk Lachen
Succes met je paardjes en wie weet tot ziens Lachen

Fitzroy

Berichten: 25165
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:44

Pipo schreef:
Maar er zijn ook positieve dingen aan het feit dat het zo groot is geworden.



Vertel eens, Pipo, je maakt me nieuwsgierig.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:46

er zijn genoeg mensen bijgekomen die veel positiefs bijdragen aan bokt...

lies

Berichten: 9645
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:47

Pipo schreef:
Maar er zijn ook positieve dingen aan het feit dat het zo groot is geworden.


Ik zie ze niet
Wat mij betreft was er ongeveer een jaar geleden een stop gekomen. De groei van bokt gaat zo ongelofelijk hard en het enige wat er binnen komt zijn Pennymeisjes (uitzonderingen daargelaten).

Billy

Berichten: 20711
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:48

Maar de laatste tijd melden zich ook steeds meer penny's aan en vriendjes van vriendjes die niks met paarden hebben, maar via via op Bokt komen "voor de gezelligheid" en alleen maar slap lopen te OH-en.
DAt vind ik Boktvervuiling, sorry voor het woord, maar ze kunnen op elk willekeurig forum terecht, en ze gaan een paardensite vervuilen.
Dat vind ik jammer, en vaak irriteert me dat als ik het nivo van de topics zie Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Billy op 19-08-04 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:49

Amen Billy, dat stoort mij nog meer, meisjes die hun vriendjes laten aanmelden, of mensen die totaal niets met paarden hebben....Scheve mond

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:50

nou die mensen komen toch vooral op Jeugdhonk,
daar hebben wij toch niet veel last van?

en een stop zou ik redelijk egoistisch vinden,
vind niet dat je het recht kunt nemen om andere bokkers te weigeren omdat jezelf niet wilt dat het groter wordt Lachen