Onterechte UN voor Sonja

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 09:33

Natalie schreef:
En weet je wat ik me nu al elke keer afvraag als ik dit topic zie staan en even lees...

Zou er ook zo'n heisa rond geweest zijn als het een 'anoniemere, nieuwere' bokker was geweest die een onterechte UN had gehad??

Sonja begon er zelf over.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:19

Dit topic is niet gestart door Sonja... Het topic op Algemeen over 'bokt is bokt niet meer' van SP is ook niet gestart door Sonja...
Sonja heeft laten weten dat ze een UN heeft gehad die ze onterecht vond en de rest is daar als een aasgier opgevlogen...

En daarom vroeg ik me af: als het nu een andere, onbekendere, nieuwe bokker was geweest die iets had gezegd over een onterechte UN, of er nog zo'n hetze rond geweest zou zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:34

Natalie schreef:
Dit topic is niet gestart door Sonja...


Dit topic is door mij gestart en het ging mij puur om de reden van de UN, die vond ik mateloos betuttelend, dat het om Sonja ging staat hier totaal los van.
Als het IluVPietjePUk was geweest had ik net zo gereageerd.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 10:56

Jij misschien wel Ilindra, maar ik durf m'n kop erop zetten dat er heel veel minder pagina's geweest zouden zijn als het een onbekende bokker was geweest...
Nu ja, dit topic gaat daar ook niet over... en 't was ook niet de bedoeling er heel diep op in te gaan, 't was gewoon een bedenking die ik even had...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:09

Natalie ik snap je bedenking wel. Sonja is echt zelf over haar UN begonnen en daarna kwam er discussie over.

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 11:29

Ik kende heel Sonja eigenlijk niet, tot dit topic Bloos!

jaantsje
Berichten: 1323
Geregistreerd: 07-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:30

Het is jammer dat het zo gegaan is, maar gedane zaken nemen geen keer.
Sonja heeft zelf al gereageert dus ik zou zeggen sluit dit topic.