Prive-topics?????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:36

Nou heb ik gelukkig geen behoefte om in dat soort topics te reageren, maar dan alsnog vind ik dat ze inderdaad geen groep moeten gaan vormen, in de zin van: jij hoort er niet bij. Bokt is een openbaar forum. Maar goed, denk dat hier al het nodige over gezegd is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:38

Apple schreef:
Overigens vind ik het niet gepast om nu in dit topic de 'voetbalvrouwen' af te zeiken.


Volgens mij zeik ik helemaal niets af Verward
Verbaas mij er gewoon over dat er blijkbaar clubjes zijn met ledenlijst waar anderen niet welkom zijn.
Omdat ik zelf niet in van van bovengenoemde topics plaats was het mij niet eerder opgevallen dat dit blijkbaar speelt op Bokt.
Kan mij trouwens niet voorstellen dat als ik in bijv. Endurance of Boomloos iets post ik daar niet welkom zou zijn.
In het VV-topic wordt bij voorbaat al aangegeven dat "vreemde" niet welkom zijn en dat vind ik een behoorlijk rare insteek.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:38

Tyrza schreef:
Is dat een hint? Haha!


nee een troost, voor als je niet toegelaten wordt...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:39

xtwisterx schreef:
Maar kunnen de moddies die af en toe zo'n topic binnen wandelen er niet wat beter op letten dan?


Ik doe dat regelmatig, maar ik zie ook niet alles. En daarnaast gaat alles op de HK zo snel, daar mogen Bart en Heike wel tien mods op neerzetten die er allemaal een volledige dagtaak aan zullen hebben om alle topics continu te volgen.

Net als bij alle andere topics op Bokt geldt ook hier: de TeM-knop zit er niet voor niets. Lachen

En zoals Apple ook al zegt: groepsvorming houd je niet tegen. Ik denk ook niet dat groepsvorming per definitie negatief is. Het zou alleen wel prettig zijn voor alle partijen wanneer groepjes blijven openstaan voor anderen. Lachen

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:39

ja maar de mensen die nu nergens bij horen die hebben toch wel iets vervelends, niet dat ik dat heel stom vind ofzo maar kunnen we niet een topic openen wat niet echt belangrijk is maar waar wel iedereen bij mag?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:41

Ilindra schreef:
Kan mij trouwens niet voorstellen dat als ik in bijv. Endurance of Boomloos iets post ik daar niet welkom zou zijn.


Dat ligt eraan wat je er post en hoe je het brengt. Als je niet verder komt dan 'hoi, is hier wat te beleven' of 'ik snap niet wat jullie met zo'n boomloos zadel moeten, dat is toch allemaal rotzooi', dan kan ik begrijpen dat men je liever ziet gaan dan komen. IRL maak je ook geen fijne indruk als jij als 'nieuweling' even lekker negatief komt binnenstampen. Kom je daarentegen met een open blik en een positieve houding iets toevoegen aan het topic, dan ben je zelfs meer dan welkom. Lachen

Dat geldt IMO voor ieder topic op Bokt, maar in de HK nog net iets sterker.
Laatst bijgewerkt door Karin op 13-08-04 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:41

abigaillover schreef:
ja maar de mensen die nu nergens bij horen die hebben toch wel iets vervelends, niet dat ik dat heel stom vind ofzo maar kunnen we niet een topic openen wat niet echt belangrijk is maar waar wel iedereen bij mag?


Ik wil ook helemaal nergens bij horen

Ik kom voornamelijk voor WD, FA en RT om er van te LEREN. Die HK dingen? Heb wel wat beters te doen! Ik verdoe mijn vrije tijd niet met dat soort dingen!

Ik richt mijn eigen cluppie wel op waar ik alleen lid van mag zijn

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:43

abigaillover schreef:
ja maar de mensen die nu nergens bij horen die hebben toch wel iets vervelends, niet dat ik dat heel stom vind ofzo maar kunnen we niet een topic openen wat niet echt belangrijk is maar waar wel iedereen bij mag?


Tsja ik hoor ook nergens bij (hoewel, n.a.v een pb moet ik misschien een peuter topic (als in baby, geen andere rare dingen denken) oprichten.), maar dat maakt mij niks uit.

Waarom wil iedereen zo graag ergens bij horen dan? Het stoort mij absoluut niet als iemand voetbalvrouw of springkakker oid onder z'n naam heeft staan, zolang ze maar 'aardig' blijven tegen vreemden.
Laatst bijgewerkt door Exit13 op 13-08-04 20:44, in het totaal 2 keer bewerkt

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:43

Karin schreef:
Dat geldt IMO voor ieder topic op Bokt, maar in de HK nog net iets sterker.


Ik ben ook geen lid van de Penny Patroille, maar als ik iets grappigs vind, geef ik het even door. Hebben zij ook weer hun lolletje! En om van die Penny dingen kan ik wel lachen en ze zijn natuurlijk heel herkenbaar van vroeger Schijnheilig

Kom leuk binnen en wordt daar netjes behandeld OK dan! Ook al ben ik geen lid Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:44

Karin schreef:
Dat ligt eraan wat je er post en hoe je het brengt.


Dat snap ik zelf ook nog wel Knipoog
Bij het VV topic wordt er bij voorbaat al op gewezen dat nieuwelingen niet welkom zijn, dat is een heel groot verschil met die andere topic's.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:45

LuvdaTossa schreef:
Die HK dingen? Heb wel wat beters te doen! Ik verdoe mijn vrije tijd niet met dat soort dingen!


En toch leer ik zelf nog dagelijks van de dingen die ik met anderen uitwissel in het endurancetopic in de HK. Ik hoef echt niet 'ergens bij te horen', maar ik vind het wel prettig dat er een soort 'stamtafel' is waar ik met mijn dagelijkse dingetjes (endurancegerelateerd of soms niet) terecht kan. Maar goed, aan zoiets heeft natuurlijk niet iedereen behoefte. Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:46

Ilindra schreef:
Dat snap ik zelf ook nog wel Knipoog


Ik heb het ook niet specifiek over jou. Knipoog

Ik maak het even wat duidelijker voor de mensen die heel zwart/wit denken: 'ik moet overal kunnen posten en ze hebben me maar te accepteren'.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:46

Karin schreef:
En toch leer ik zelf nog dagelijks van de dingen die ik met anderen uitwissel in het endurancetopic in de HK. Ik hoef echt niet 'ergens bij te horen', maar ik vind het wel prettig dat er een soort 'stamtafel' is waar ik met mijn dagelijkse dingetjes (endurancegerelateerd of soms niet) terecht kan. Maar goed, aan zoiets heeft natuurlijk niet iedereen behoefte. Knipoog


Kijk, daar gaat het tenminste nog ergens over! FA vind ik persoonlijk al een soort HK *LOL*

Maar dit is informatie uitwisseling, DAAR heb je wat aan.

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:47

Ilindra schreef:
In het VV-topic


Ik ben inmens populair Cool Scheve mond

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:48

Sundancer schreef:
Laten ze een eigen forum gaan beginnen Lachen

dit vind ik een super goede uitspraak...

het is niet normaal als je op een openbaar forum in een bepaald topic niet eens mag posten
omdat het een 'besloten groepje' is...

sorry vind het echt triest Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:48

vvtjuh schreef:
Ik ben inmens populair Cool Scheve mond


Komt door je avatar, echt onweerstaanbaar Tong uitsteken

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:50

LuvdaTossa schreef:
Maar dit is informatie uitwisseling, DAAR heb je wat aan.


Ook niet allemaal. Er wordt ongeveer evenveel info uitgewisseld als dat er 'social talk' plaatsvindt. En dat moet ook kunnen in de HK, zo gaat het in de meeste 'special interest' topics daar.

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:52

ik hoef er ook nergens bij te horen.. kom eigenlijk ook op bokt voor de paarden..

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:54

Karin schreef:
Ook niet allemaal. Er wordt ongeveer evenveel info uitgewisseld als dat er 'social talk' plaatsvindt. En dat moet ook kunnen in de HK, zo gaat het in de meeste 'special interest' topics daar.


Maar als ik als beginnend endurance langs kom, verwelkomen jullie mij toch? En mocht ik vragen hebben, geven jullie (hopelijk) toch antwoorden?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:55

Dat zei ik hierboven al:

Karin schreef:
Dat ligt eraan wat je er post en hoe je het brengt. Als je niet verder komt dan 'hoi, is hier wat te beleven' of 'ik snap niet wat jullie met zo'n boomloos zadel moeten, dat is toch allemaal rotzooi', dan kan ik begrijpen dat men je liever ziet gaan dan komen. IRL maak je ook geen fijne indruk als jij als 'nieuweling' even lekker negatief komt binnenstampen. Kom je daarentegen met een open blik en een positieve houding iets toevoegen aan het topic, dan ben je zelfs meer dan welkom. Lachen

Dat geldt IMO voor ieder topic op Bokt, maar in de HK nog net iets sterker.


Knipoog

Apple

Berichten: 76201
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:57

LuvdaTossa: kan me zo ook voorstellen dat dit helemaal van je vraag afhangt. Als het een vraag is die al 100 keer is langsgekomen dan zal de kans groot zijn dat je wordt verwezen naar de zoekfunctie Haha!.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:59

En gelijk hebben ze, dat doe ik ook als er een topic boven komt die al tig keer is geweest. En zelf zoek ik, voor ik een topic start, ook altijd in de zoekfunctie.
Maar bv ervaringen o.i.d. is het leukste om zo van de mensen te horen. Of kijken wat er leeft in endurance land.

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:59

Als je een ''clubtopic'' zoals voetbal vrouwen opricht, vind ik dat iedereen moet toegelaten worden. En als er sprake is van pesterijen en ruzie, simpel een slotje opzetten.

Regels HK:
Citaat:
Veel plezier in de Huiskamer en ik hoop dat we er met z’n allen voor kunnen zorgen dat dit een leuk forum wordt (en blijft)!

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:00

Ilindra schreef:
Komt door je avatar, echt onweerstaanbaar Tong uitsteken



Kijk iemand met smaak, dat vindt ik nou ook Vingers aflikken

Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:01

Karin schreef:
Ik doe dat regelmatig, maar ik zie ook niet alles. En daarnaast gaat alles op de HK zo snel, daar mogen Bart en Heike wel tien mods op neerzetten die er allemaal een volledige dagtaak aan zullen hebben om alle topics continu te volgen.

Net als bij alle andere topics op Bokt geldt ook hier: de TeM-knop zit er niet voor niets. Lachen

Oke.. Die TeM knop zit er natuurlijk ook niet voor niks... Maar dan zou hij wel gebruikt moeten worden! Vaak vinden beide partijen het nogal spannend in een rel verwikkeld te zijn, waardoor er dus niet op die knop gramt wordt... Misschien kan er per topic 1 verantwoordelijke aangewezen worden? Bijvoorbeeld de TS zelf?!