Margon gebanned??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:54

SplashIsLief schreef:
Volgens mij was dit jou reactie op mij


Op JULLIE clubje ja

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:55

Ja dat vind ik gek
en lies ja dan voel ik me aangesproken omdat ik er deel van ben!

Liselot

Berichten: 32196
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:55

hoe kinderachtig kunnen mensen zijn.... BAH

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:55

Wat een ontzettend flauw en kinderachtig gedoe zeg Boos!

In het ene topic willen ze een besloten clubje hebben (begin dan idd je eigen forum) en in het topic op HaW had al 4 pagina's eerder ingegrepen moeten worden (fijn zo'n TeM knop).

Of er meerdere OW's voor deze geintjes zijn uitgedeeld weten alleen de mod's, maar het zou wel het meest eerlijk zijn vind ik.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:57

SplashIsLief schreef:
Ja dat vind ik gek
en lies ja dan voel ik me aangesproken omdat ik er deel van ben!


Dus jij vind het normaal dat je een besloten clubje op Bokt hebt en dat jullie "mensen die daar proberen tussen te komen" duidelijk maken om het topic te verlaten?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:57

SplashIsLief schreef:
Ja dat vind ik gek
en lies ja dan voel ik me aangesproken omdat ik er deel van ben!


Zo geen eigen mening Verward .

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:59

Kayla"]
Zo geen eigen mening Verward .
[/quote]

Dat leek me al heel duidelijk Haha! Knipoog

Maar de hulptroepen worden al opgeroepen:

[quote="SplashIsLief schreef:
godver de godver
ze lopen nou helemaal mij de grond in te drukke moet je kijken en me helpe: [FZ] Margon gebanned??
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 13-08-04 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:59

Er zijn inderdaad meerdere OW's uitgedeeld aan Margon en DANIenVLIEG. Zij zijn in verschillende topics de afgelopen dagen regelmatig te ver gegaan, wat resulteerde in een stapel UN's en OW's. En we weten allemaal dat de derde OW een ban voor drie maanden betekent.

Jammer voor deze personen dat ze zich nu drie maanden moeten gaan 'vervelen', maar dat hadden ze beter eerder kunnen bedenken.

Overigens zijn er meerdere gebruikers die in dit verband erg op hun tellen moeten passen aangezien zij inmiddels meerdere UN's en OW's op hun naam hebben staan. Zoals gezegd: een derde OW betekent een afkoelingsban van een paar maanden - ook voor deze personen.
Laatst bijgewerkt door Karin op 13-08-04 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:59

ThePast03 ik zeg niet dat er niemand tussen mag, want dat kan ik niet tegen houden. Nee, marz en misschien de andere hebben niet goed gehandeld, maar om nou ons topic te veroordelen vind ik ver gaan, erg ver!

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:00

SplashIsLief schreef:
Ja dat vind ik gek
en lies ja dan voel ik me aangesproken omdat ik er deel van ben!


Tja, dat is dan jouw probleem. Ik zit er niet zo mee hoor.
Voel je gerust aangesproken als jij ook mensen wegpest uit JULLIE Misselijk topics.

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:02

Maar het is "jullie" topic niet..
Als iemand wil, mag diegene ook gewoon in jullie topic meepraten, maar jullie vinden van niet, want het is jullie topic!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:02

Idd mijn probleem, maar heb er geen moeite mee. En ik voel me niet aangesproken dat ik mensen wegpest want ik weet van mezelf best wel wat ik wel en niet doe en als jullie bij de grond in willen boren moeten jullie dat helemaal zelf weten!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:03

Ik weet trouwens niks af van al die OW's. Enne Splash hoeven jullie niet zo in de grond te drukken, ze komt alleen op voor het bestaan van het topic net als ik. Ik heb ook echt geen zin om hier verder over te discuseren. We zijn in de fout gegaan, en hebben dat ook toegeven.

Machie

Berichten: 16010
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:06

het vv tpic gaat ik zekere mate wel erg ver! Ook in het topic zelf wordt men verplicht dingen te 'doen'. MAar ok, een persee eigen topic hebben... Neej das niet nodig!! Maar de ban van Margon en Vlieg vind ik wel terrecht. Ook zag ik in hun reacties een verkeerd gebruik van de kotssmiley *LOL* Hebben er hem weer terug, wordt ie misbruikt Verdrietig Tong uitsteken

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:09

Wie heeft het nou dat topic van 'jullie' ( Rolleyes ) veroordeeld?
En wie boort SplahsIsLief de grond in?

We hebben het alleen over het GEDRAG in JULLIE ( het woord 'jullie' wordt steeds grappiger, hoe vaker ik het schrijf/lees Haha! ) topics

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:10

*LOL* Machie, zeg dat nou niet te hard, straks is de kotssmiley weer weg Tong uitsteken

Ik wilde "jullie" allen met 1 l gaan schrijven Haha!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:10

Als je onderstaande leest uit dat vv topic van vanmorgen zegt het denk ik wel genoeg Boos! :

liza van loon schreef:
Ik ben zo blij!!!! Haha!

Geweldig van die moddies! Margon en DANIenVLIEG gebanned Hyper! Marwsz je ging idd af en toe wel beetje ver, maar als je je beetje kalm houdt mag je gewoon blijven Haha! Haha! Haha!

Ik kom vanmacht gewoon niet slapen, ik zat de hele tijd aan dit topic te denken, volgens mij sliep ik pas rond 3 uur Scheve mond

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:12

Typisch voetbal gedrag: "ons cluppie" Haha!

Enniewee, dit is een openbaar forum met openbare topics. Als je dat niet wilt kun je beter zelf een forum opzetten. Of op een voetbal forum gaan kijken Lachen

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:16

Sjongejonge...
Ik moet hier toch lichtelijk van kotsen Misselijk *leve de kotssmiley Haha! *
''Ons topic''... Het blijft nog altijd een openbaar forum, waar iedereen mag reageren, òòk in jullie topic...

Ik vind het overigens ook niet meer dan terecht dat DANIenVLIEG en Margon een ban hebben gekregen. Hoe kinderachtig kun je reageren.
Ben het dus ook helemaal eens met ThePast03, lies, DaphneL etc....

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:20

Ik snap ook niet dat voetbal-topics toegestaan zijn op bokt!!

Vraagje: Stel Margon's zusje wil ook bokken, kan zij er dan ook niet op als ze op dezelfde pc zitten?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:21

Bokt is idd een openbaar forum. In de HK staan voornamelijk langlopende topics waarbij mensen met dezelfde interesse elkaar opzoeken. Als 'nieuwelingen' het daadwerkelijk leuk vinden om mee te praten over die ene interesse, dan zijn ze van harte welkom. Maar mensen die alleen maar een topic komen binnenvallen om die interesse belachelijk te maken en de grond in te boren, die zijn aan het verkeerde adres. Ik kan me voorstellen dat de gebruikers die al langer in dat topic meekletsen niet op (voor hun gevoel) zo'n 'indringer' zitten te wachten

Aan de andere kant is het ook niet de bedoeling dat je angstvallig je eigen 'clubje' gaat beschermen en iedere nieuweling zo snel mogelijk op een onaardige manier het topic uit gooit. Geef nieuwelingen de kans om mee te praten. Blijkt dat het onderwerp hen toch niet interesseert, dan zijn ze vaak ook snel weer weg. Blijkt dat ze alleen komen om de boel te stangen, meld het dan bij de mods. Op die manier houden we de HK leuk voor iedereen.

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:22

Mwa ze gingen misschien te ver maar in beide topics werd het wel uitgelokt, ook in dat topic op HAW..
Vind het trouwens nogal triest om een topic te openen waarin alleen mensen die je aardig vindt mogen reageren..
En waarom staat het topic DANIenVLIEG is gek op slot? Normaal gesproken worden topics van gebande bokkers toch ook niet op slot gedaan Verward

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:23

Ok Karin mee eens, misschien is het handig dit in 'het' topic ook te zeggen zodat iedereen het weet en dat er geen misverstanden meer kunnen ontstaan!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:25

renza schreef:
En waarom staat het topic DANIenVLIEG is gek op slot? Normaal gesproken worden topics van gebande bokkers toch ook niet op slot gedaan Verward


Dit is geen topic van een gebande Bokker, maar over een gebande Bokker. Het lijkt me niet nodig om zo'n topic drie maanden open te laten tot diegene weer terug is en zelf kan meelezen en reageren.

Een topic als dit op FZ is in feite net zoiets. Als iedereen straks zijn zegje heeft gedaan over dit 'onrecht' en men in herhaling gaat vallen, dan is de kans groot dat dit topic ook op slot gaat.

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:33

Ik vind dit ook maar een beetje triest. DANIenVLIEG deed eerst heel fatsoenlijk enzo. En dat 'ons topic' klopt toch echt niet. Het is een openbaar forum en als er dan een nieuweling inkomt kan je die veel beter welkom heten dan wegpesten. Daar moet ook maar rekening meegehouden worden. Als ik er binnenkom ofzo, ben ik dan ook een indringer als ik een voetballer wil? Erg triest allemaal