Margon gebanned??

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 58028
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:20

oke. meer moest ik niet weten

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:22

Inmiddels heb ik gepbt met Marws(nog wat, mijn hemel wat een naam) en ik geloof nu dat zij er ook wel spijt van heeft. Het was ook niet haar bedoeling dat het zo uit de hand zou lopen.

Hopenlijk worden nieuwe bezoekers in dit topic nu gewoon leuk begroet en niet meer als indringers gezien. Zoals eerder gezegd, mensen die niet echt geinteresseerd zijn verdwijnen vanzelf wel weer.
Margon en Dani komen die drie maanden wel door en hopenlijk zijn de ruzies vergeten als ze weer terug komen.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:35

Jeetje wat een gedoe allemaal zeg, dat voetballen ook, daar komen alleen maar rellen van.......maar wel goed om te weten dat we een 'harde kern' hier op bokt hebben die dus geen indringers tolereren....

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:37

mobick schreef:
Jeetje wat een gedoe allemaal zeg, dat voetballen ook, daar komen alleen maar rellen van.....


Ja, en niet alleen op bokt Haha!

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:39

pharagirlke schreef:
wat is er met Marwszjeuh gebeurt? die heeft niets?
als dat zo is vind ik dit totaal niet kunnen!


Het feit dat iemand geen ban heeft gekregen (en een ander wel) wil nog niet zeggen dat diegene vrijuit gaat. Wij gaan hier alleen niet aan de grote klok hangen wie er een OW krijgt en wie niet. Pas als iemand drie OW's heeft, zijn de gevolgen duidelijk merkbaar voor de rest van de gebruikers.

Maar wees gerust hoor, er zijn er meer die naar aanleiding van deze kwestie een OW hebben ontvangen. Alleen zitten zij nog niet aan het kritieke aantal van drie.

Daihyo

Berichten: 88100
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:43

Ik heb net het hele topic doorgelezen.
Aan de ene kant jammer dat ze geband zijn. Aan de andere kant wel terecht. Zeker als ze al UN of OW hadden. Tsja, het is bekend dat je na 3 een ban krijgt, dus behoorlijk stom dat je doorgaat.

Over dat 'eigen' topic. Ik zit ook in het topic van de Bokt-Angels. Ook met een vast clubje. Nieuwe mensen voelen zich er niet thuis. Dit gebeurt niet bewust. Maar we kennen elkaar inmiddels goed, ook buiten bokt om. Plus dat we allemaal van dezelfde leeftijd zijn. Je praat toch ergens anders over dan iemand van 14 bijvoorbeeld.
Ieder zijn favoriete topic toch? En als je je ergens niet thuisvoelt, zoek je een ander op.

De reacties van de vv vind ik niet kunnen. Te belachelijk voor woorden.

Yessy

Berichten: 23039
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:48

Ja maar er is een verschil tussen als mensen niet in een topic komen omdat ze merken dat het een vast clubje is, of dat je gewoon zegt rot op dit is ons topic... dat doen jullie niet (hoop ik).

Daihyo

Berichten: 88100
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:50

Nee, tuurlijk niet! Wij zijn niet gemeen tegen medebokkers Tong uitsteken
De meesten merken dat vanzelf wel. We reageren gewoon op alle reacties. Maar we hebben het soms over dingen die we op meetings hebben meegemaakt. We weten ook een hoop over elkaar. Het is af en toe gewoon onbegrijpelijk voor iemand die net binnekomt zeg maar Knipoog
Maar iedereen is welkom hoor!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:52

Het is ook zo dat er overdreven werd gereageerd op nieuwe mensen in het topic. Dat vind ik ook en ik hoop dat dat vanaf nu gewoon niet meer zo is. Gewoon dat iedereen een kans krijgt.
De reden waarom er zo gereageerd wordt op nieuwe mensen is denk ik door een aantal mensen die alleen in het topic kwamen om te zieken.

Maar laten we nu ophouden over dat gedoe over indringers enzo, want ik weet echt bijna zeker dat er nu alles aan gedaan wordt om het gewoon zo gezellig mogelijk te houden.

En wat mij betreft krijgt iedereen een kans om erbij te komen.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:12

Nederland mag wel een vrij land zijn...maar je moet je wel aan de regels houden...en je moet mensen respecteren... Scheve mond

Achjah..eigen schuld dikke bult! *LOL*

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:13

Spirit schreef:
Het is ook zo dat er overdreven werd gereageerd op nieuwe mensen in het topic. Dat vind ik ook en ik hoop dat dat vanaf nu gewoon niet meer zo is. Gewoon dat iedereen een kans krijgt.
De reden waarom er zo gereageerd wordt op nieuwe mensen is denk ik door een aantal mensen die alleen in het topic kwamen om te zieken.

Maar laten we nu ophouden over dat gedoe over indringers enzo, want ik weet echt bijna zeker dat er nu alles aan gedaan wordt om het gewoon zo gezellig mogelijk te houden.

En wat mij betreft krijgt iedereen een kans om erbij te komen.


daar ben ik het helemaal mee eens..

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:17

Als ik nu verrot wordt gescholden op msn en middelvingers moed zien via de webcam, dan vind ik de ban helemaal terecht!

Code
Onnodige smiley verwijderd. Laten we in dit topic op een redelijke manier met elkaar omgaan.

Karin

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:23

pharagirlke"]
dv en margon deden in het begin niets verkeerd!
[/quote]
Het was duidelijk dat ze de dingen sarcastisch en banketstaaf bedoelde, ze kwamen tegelijk het topic binnen en begonnen die opmerkingen te maken

[quote="pharagirlke"]
ik vind niet dat jullie het récht hebben om iemand de deur te wijzen! ze moeten dan niet perse lid mogen worden, máár ze mogen wel meepraten!
of jullie dat leuk vinden of niet.
[/quote]

Dat hele club gedoe hebben ze al uitgelegd, als je het topic goed gelezen had had je gemerkt dat ze er zelf de hele tijd op reageerde van: mogen wij niet meepraten enzo, dat is bijna het enige wat ze zeiden, al wilden ze echt meepraten deden ze dat wel op een normale manier.

[quote="pharagirlke"]
heb het hele topic gelezen.
wat is er Marwszjeuh met gebeurt? die heeft niets?
[/quote]

En ik vind ook niet dat Marwszjeuh goed gereageerd heeft, maar die schoot gewoon uit dr slof, ze heeft niets uit gelokt, dat deden DV en Margon zelf

[quote="pharagirlke"]
op haw vind ik dat ze kinderachtig deden, maar xjessx (of hoe ze ook noemt) had het wel verdiend!
[/quote]

Ze had het misschien een beetje verdient door d'r elke keer op te blijven reageren, maar als Margon niet tegen commentaar kan en dan nog is zo reageerd, en DV zich er mee bemoeit op zo'n manier, vind ik die OW's terecht


[quote="pharagirlke schreef:
en waarom krijgen zij een ow omdat ze in discussie gaan met een mod Verward
hoe hevig was die discussie dan?


Dat weet niemand, ik hoef dat eerlijk gezegd ook niet te weten, ik denk dat dat over pb was gegaan

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:38

SplashIsLief schreef:
Als ik nu verrot wordt gescholden op msn en middelvingers moed zien via de webcam, dan vind ik de ban helemaal terecht!


He ja begin anders weer even opnieuw. Wat heeft msn nu weer met bokt te maken Verward

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:39

LaFunkyJazz schreef:
Dat weet niemand, ik hoef dat eerlijk gezegd ook niet te weten, ik denk dat dat over pb was gegaan


dat is idd over PB gegaan.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:39

Marwzsjeuh schreef:
Citaat:
Nederland is een vrij land, en bokt ook

Sinds wanneer is Bokt een land? Nagelbijten / Gniffelen
En verder: Als Bokt wel vrij is, is jullie topic het dus ook Scheve mond

Verder vind ik dat voor het topic op HAW wel een definitieve ban gegeven had mogen worden. Te absurd voor woorden. Die reacties. Dat ze het überhaupt dúrven! Zo tegen mensen praten.
Wat zijn manieren voor hen? Echt, ik wordt er gewoon helemaal naar van

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:41

ThePast03 schreef:
He ja begin anders weer even opnieuw. Wat heeft msn nu weer met bokt te maken Verward



Het zit in verbinding met dezelfde personen.

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:42

Rinske schreef:
Marwzsjeuh schreef:

Sinds wanneer is Bokt een land? Nagelbijten / Gniffelen
En verder: Als Bokt wel vrij is, is jullie topic het dus ook Scheve mond

Verder vind ik dat voor het topic op HAW wel een definitieve ban gegeven had mogen worden. Te absurd voor woorden. Die reacties. Dat ze het überhaupt dúrven! Zo tegen mensen praten.
Wat zijn manieren voor hen? Echt, ik wordt er gewoon helemaal naar van



Ons topic is ook vrij jah, en we willen heus wel nieuwe mensen erbij, maar dan moet het niet al bedreigend binnenkomen met zn 2en en op een nare manier erdoorheen praten enz.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:42

Marrepar schreef:
Het zit in verbinding met dezelfde personen.


Dat je dan nog verbinding neemt met die persoon. Verward
Maar dit gaat buiten bokt om en heeft dus niets hier te zoeken!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:42

Tis maar goed dat het topic dicht zit...aan haren getrek hebben we niets aan Lachen

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:49

Marrepar schreef:
Ons topic is ook vrij jah, en we willen heus wel nieuwe mensen erbij, maar dan moet het niet al bedreigend binnenkomen met zn 2en en op een nare manier erdoorheen praten enz.


Er was niets bedreigend aan en er werd in het begin ook niet op een nare manier doorheen gepraat. Pas nadat jullie begonnen te treiteren begonnen die twee ook.

Jullie topic is nu vrij, maar vanmorgen vroegen jullie jezelf nog af hoe je "indringers" moest weren. Schijnheilig

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:50

pfff vind t niet echt kloppen wat hier gebeurd!
Ik denk als Margon en Danienvlieg een ban gekregen hebben, Marwszjeuh
er zeker ook een verdiend!
T is niet voor niets een openbaar forum! Iedereen mag en kan overal reageren!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:52

stalleke schreef:
pfff vind t niet echt kloppen wat hier gebeurd!
Ik denk als Margon en Danienvlieg een ban gekregen hebben, Marwszjeuh
er zeker ook een verdiend!
T is niet voor niets een openbaar forum! Iedereen mag en kan overal reageren!

Het is inderdaad een openbaar forum en iedereen mag reageren in een topic,maar ik als bejaarde Cool heb het de topics met af en toe plaatsvervangende schaamte gelezen.Zo ga je dus niet om met andere mensen.

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:54

Stalleke, ik quote mezelf even van hierboven. Misschien een idee om volgende keer het hele topic door te lezen voor je zoiets roept?

Karin schreef:
Het feit dat iemand geen ban heeft gekregen (en een ander wel) wil nog niet zeggen dat diegene vrijuit gaat. Wij gaan hier alleen niet aan de grote klok hangen wie er een OW krijgt en wie niet. Pas als iemand drie OW's heeft, zijn de gevolgen duidelijk merkbaar voor de rest van de gebruikers.

Maar wees gerust hoor, er zijn er meer die naar aanleiding van deze kwestie een OW hebben ontvangen. Alleen zitten zij nog niet aan het kritieke aantal van drie.

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:54

FlairS schreef:
Het is inderdaad een openbaar forum en iedereen mag reageren in een topic,maar ik als bejaarde Cool heb het de topics met af en toe plaatsvervangende schaamte gelezen.Zo ga je dus niet om met andere mensen.

Nee zo ga je idd niet om met andere mensen en dan heb ik t ook over Marwszjeuh, ik vind dat die de banketstaaf opmerkingen maakten