Margon gebanned??

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:17

Edit: ik zie dat Karin er al mee bezig is...

Stinkmodder

Berichten: 7976
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:21

Waterkippie schreef:
en op de manier waar ik ze beroemd in zie vind ik nou niet zo heel positief Scheve mond

Idd...

Die OW van het HAW topic vind zeker terecht! Wat een belachelijk kinderachtig gedoe zeg Misselijk

Die van het vv-topic, ik weet niet... Ze kwamen wel wat vaag binnen vond, maar toch nog wel normaal zeg maar. Later niet meer...

En ach, als hun een 'eigen' topic willen hebben, laat ze lekker!!! Ok, het is een openbaar forum. Maar hun waren vanaf het begin met die mensen, en aangezien ze ook van die meetingen enzo hebben, vind ik het wel begrijpelijk dat ze het van 'hun' willen houden.

[edit]Help, ik ben niet goed in uitleggen Tong uitsteken[/edit]

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:24

En toch meetingen of niet,neem nu dat ze vv's wouden worden en ook mee wilden doen aan die meetingen?

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:29

het was duidelijk dat ze het expres deden, ook op een ander topic op HAW begon Margon uit het niets weer, en de topics die hiervoor al genoemd zijn, samen met DV , gelijk gestart in het topic van VV, sarcastische opmerkingen e.d, duidelijk expres, het bannen vind ik terecht
(dit is niet persoonlijk tegen Margon en DV, ik ken ze niet, ik zeg dit alleen op grond van hun reacties op andere)

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:31

Hoffieeeh schreef:
Idd...

Die OW van het HAW topic vind zeker terecht! Wat een belachelijk kinderachtig gedoe zeg Misselijk

Die van het vv-topic, ik weet niet... Ze kwamen wel wat vaag binnen vond, maar toch nog wel normaal zeg maar. Later niet meer...

En ach, als hun een 'eigen' topic willen hebben, laat ze lekker!!! Ok, het is een openbaar forum. Maar hun waren vanaf het begin met die mensen, en aangezien ze ook van die meetingen enzo hebben, vind ik het wel begrijpelijk dat ze het van 'hun' willen houden.

[edit]Help, ik ben niet goed in uitleggen Tong uitsteken[/edit]


ik snap je hoor haha

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:39

Hoffieeeh schreef:
Idd...

Die OW van het HAW topic vind zeker terecht! Wat een belachelijk kinderachtig gedoe zeg Misselijk

Die van het vv-topic, ik weet niet... Ze kwamen wel wat vaag binnen vond, maar toch nog wel normaal zeg maar. Later niet meer...

En ach, als hun een 'eigen' topic willen hebben, laat ze lekker!!! Ok, het is een openbaar forum. Maar hun waren vanaf het begin met die mensen, en aangezien ze ook van die meetingen enzo hebben, vind ik het wel begrijpelijk dat ze het van 'hun' willen houden.

[edit]Help, ik ben niet goed in uitleggen Tong uitsteken[/edit]


jij zegt wat ik denk
hier ben ik het echt mee eens,
en waar hier ook nogal wat stress over is gemaakt is het woordje "ons topic"
wel zal mezelf even goed nader verklaren,
wat betreft dat ons, dat bedoel ik gewoon van: de plussies (even een vorobeeld) zitten toch ook in "hun" topic
ik bedoel het niet van: het is van ons en iedereen moet oprotten.
gewoon, omdat ik "het" topic zo afgezaagd vind

maar om er nou zo'n stress over te maken,

commentaar hierover, gooi maar over de pb, misschien dat er van dit topic dan nog iets te maken is.

Ilkkah

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:47

Ilkkah schreef:
wat betreft dat ons, dat bedoel ik gewoon van: de plussies (even een vorobeeld) zitten toch ook in "hun" topic


En daar is iedereen welkom, plussie of geen plussie. Daar is ook nog nooit de vraag gesteld wat te doen met 'indringers' (gatver, het woord alleen al).
Dat is dus een heel groot verschil!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:47

Op HAW vind ik de reacties van margon en DV echt niet van de lucht!
Een ban alleen daarom al is zeker terecht!
Denigrerende opmerkingen die ook andere bokkers kunnen beledigen ("ja mooier zeker, miljoen keer mooier dan die shet van jou..").
Al met al behoorlijk onvolwassen...
Dat van vv vind ik overdreven, maar ik denk dat dat gewoon de druppel was.

Stinkmodder

Berichten: 7976
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:49

shadowfaxx schreef:
neem nu dat ze vv's wouden worden en ook mee wilden doen aan die meetingen?

Zo kwamen ze niet bepaald over op mij in dat vv-topic Scheve mond

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:54

Hallo

Nou, hier is dus 1 van de daders Clown .
Sommige mensen hier vroegen zich af waarom ik Pbde.
Nou ik heb goed geleerd dat dingen in het openbaar plaatsen over andere mensen niet hoort en niet mag.
Ten tweede vind ik het niet netjes dat ik hier mee ga lopen bleren en schreeuwen.
Ten derde probeer ik mijn gelijk niet te halen bij de mensen die ik heb gepbt. Ik wil alleen duidelijk maken dat ik het niet met ze eens ben.
Nederland is een vrij land, en bokt ook.
Er zijn bepaalde regels en daar moet men zich aan houden.
Helaas kon ik mij dus niet inhouden, en schoot uit mn slof.
in mijn ogen terrecht, in andere bokkers ogen onterrecht.
Achteraf geef ik jullie gelijk, ik gíng te ver.
Daarvoor ben ik een puber.. een mens.
De wereld te ontdekken, van mijn fouten te leren.
Mij zal het geen 2e keer overkomen, en ik zal zeker op mijn woorden/manieren gaan letten.

Ik wil hiermee graag de discussie beeindigen.
Ik weet jullie standpunt. Ik weet het standpunt van de VVen.
En ik weet mijn eigen standpunt.
Daar valt niks aan te veranderen. We kunnen hier nog wel pagina's over door discusseren.. Maar dat is zinloos.

Voor de mensen die denken dat ik van ruzie hou : Nee.
Ik hou wél van discusseren, maar dat is in mijn ogen totaal verschillend.

Vragen / Opmerkingen zijn altijd welkom via de Pb en ben ook bereid te antwoorden.

De Groetjes.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:55

Amen

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:57

Marwszjeuh schreef:
Nederland is een vrij land, en bokt ook.


Precies, en daarom slaat het nergens op om mensen weg te pesten in "jullie topic" of te praten over "indringers".
Het is niet jullie clubje, het is een ruimte op bokt die vrij is voor iedereen om te bezoeken en om mee te praten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:59

Alet schreef:
Op HAW vind ik de reacties van margon en DV echt niet van de lucht!
Een ban alleen daarom al is zeker terecht!
Denigrerende opmerkingen die ook andere bokkers kunnen beledigen ("ja mooier zeker, miljoen keer mooier dan die shet van jou..").


dat vonk idd niet kunnen, maar en als ze daar een ban voor hadden gekregen had im het gesnapt, maar dat hadden ze niet

en dat ze het dan nu toch krijgen dankzij het VV-topic vind ik nogal vaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:59

Marwszjeuh schreef:
Hallo

Nou, hier is dus 1 van de daders Clown .
Sommige mensen hier vroegen zich af waarom ik Pbde.
Nou ik heb goed geleerd dat dingen in het openbaar plaatsen over andere mensen niet hoort en niet mag.
Ten tweede vind ik het niet netjes dat ik hier mee ga lopen bleren en schreeuwen.
Ten derde probeer ik mijn gelijk niet te halen bij de mensen die ik heb gepbt. Ik wil alleen duidelijk maken dat ik het niet met ze eens ben.
Nederland is een vrij land, en bokt ook.
Er zijn bepaalde regels en daar moet men zich aan houden.
Helaas kon ik mij dus niet inhouden, en schoot uit mn slof.
in mijn ogen terrecht, in andere bokkers ogen onterrecht.
Achteraf geef ik jullie gelijk, ik gíng te ver.
Daarvoor ben ik een puber.. een mens.
De wereld te ontdekken, van mijn fouten te leren.
Mij zal het geen 2e keer overkomen, en ik zal zeker op mijn woorden/manieren gaan letten.

Ik wil hiermee graag de discussie beeindigen.
Ik weet jullie standpunt. Ik weet het standpunt van de VVen.
En ik weet mijn eigen standpunt.
Daar valt niks aan te veranderen. We kunnen hier nog wel pagina's over door discusseren.. Maar dat is zinloos.

Voor de mensen die denken dat ik van ruzie hou : Nee.
Ik hou wél van discusseren, maar dat is in mijn ogen totaal verschillend.

Vragen / Opmerkingen zijn altijd welkom via de Pb en ben ook bereid te antwoorden.

De Groetjes.


daar ben ik dan blij om

kimmie_loves
Berichten: 112
Geregistreerd: 28-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:00

yeah mee eens

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:02

ThePast03 schreef:
Precies, en daarom slaat het nergens op om mensen weg te pesten in "jullie topic" of te praten over "indringers".
Het is niet jullie clubje, het is een ruimte op bokt die vrij is voor iedereen om te bezoeken en om mee te praten.


en dat is dus duidelijk jou standpunt,
wat marz al zei, dat weten we dus nu, en heeft geen zin om hier nog lang over doro te discuseren

Ayasha
Blogger

Berichten: 58028
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:04

heb het hele topic gelezen.
wat is er met Marwszjeuh gebeurt? die heeft niets?
als dat zo is vind ik dit totaal niet kunnen! dv en margon deden in het begin niets verkeerd!
vind ook dat als jullie perse je EIGEN clubje wil. start een eigen forum aub!
ik vind niet dat jullie het récht hebben om iemand de deur te wijzen! ze moeten dan niet perse lid mogen worden, máár ze mogen wel meepraten!
of jullie dat leuk vinden of niet.
op haw vind ik dat ze kinderachtig deden, maar xjessx (of hoe ze ook noemt) had het wel verdiend!
een un was misschien beter op zijn plaats geweest daar maarja.
en waarom krijgen zij een ow omdat ze in discussie gaan met een mod Verward
hoe hevig was die discussie dan?

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:04

Ik zal ook nog maar ff reageren dan.

Ik zit ook in dat topic dus, was er gisteravond ook bij.
En de manier waarop ze ineens tegelijk het topic binnen kwamen vallen vond ik een beetje apart, misschien ook omdat ik vlak daarvoor dat topic op HAW had gelezen en daarom dacht ik dus dat ze het niet serieus bedoelden..
Ben daar later nog wel aan gaan twijfelen, maarja ik heb dus niet meer op hun gereageerd (af en toe nog) omdat ik dus niet wist wat ik ermee aanmoest!

Daarbij vind ik verder dat er van allebei de kanten gewoon niet netjes is gedaan. Of de bans terecht zijn zeg ik niks over, want ik weet niet waarom en of ze al OW's hadden gehad (ik neem aan voor dat topic op HAW wel want dat vond ik echt te ver gaan) dus daar zeg ik verder niks over.

Ik vind het trouwens ook wel een beetje overdreven om als er nieuwe mensen komen over indringers te beginnen, maar ik snap het aan de ene kant ook wel, omdat er al vaak mensen in het topic zijn gekomen die dat puur deden om het topic te "verpesten" (weet ff geen beter woord). Dus daardoor zijn we wel een beetje wantrouwend geworden.

Ik vind dat er wel nieuwe mensen bij mogen komen in het topic, maar als ze dan zo vervelend gaan doen snap ik best dat ze niet welkom zijn. Meestal hou ik me er niet zo mee bezig als er nieuwe mensen komen en er weer van die ruzietjes ontstaan, maar ik (en de anderen in het topic) zullen er vanaf nu neem ik aan wel alles aan doen om het gewoon gezellig te houden.

En verder gaat het vv-topic niet alleen om de voetbalmannen Tong uitsteken
Voornamelijk over voetbal, maar ook over genoeg andere dingen.
En nee, ik kijk niet alleen voetbal voor de mannen Knipoog

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:04

He ilkkah, laat jij t dan nu ook rusten, anders komt die hele discussie alleen maar weer terug als er steeds maar weer op gereageerd wordt.

Caira
Berichten: 26082
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:06

Nou ik vind dat ze terecht geband zijn! Kunnen ze wel met zijn tweeen tegen een klein meisje, bah!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:06

Spirit schreef:
Ik zal ook nog maar ff reageren dan.

Ik zit ook in dat topic dus, was er gisteravond ook bij.
En de manier waarop ze ineens tegelijk het topic binnen kwamen vallen vond ik een beetje apart, misschien ook omdat ik vlak daarvoor dat topic op HAW had gelezen en daarom dacht ik dus dat ze het niet serieus bedoelden..
Ben daar later nog wel aan gaan twijfelen, maarja ik heb dus niet meer op hun gereageerd (af en toe nog) omdat ik dus niet wist wat ik ermee aanmoest!

Daarbij vind ik verder dat er van allebei de kanten gewoon niet netjes is gedaan. Of de bans terecht zijn zeg ik niks over, want ik weet niet waarom en of ze al OW's hadden gehad (ik neem aan voor dat topic op HAW wel want dat vond ik echt te ver gaan) dus daar zeg ik verder niks over.

Ik vind het trouwens ook wel een beetje overdreven om als er nieuwe mensen komen over indringers te beginnen, maar ik snap het aan de ene kant ook wel, omdat er al vaak mensen in het topic zijn gekomen die dat puur deden om het topic te "verpesten" (weet ff geen beter woord). Dus daardoor zijn we wel een beetje wantrouwend geworden.

Ik vind dat er wel nieuwe mensen bij mogen komen in het topic, maar als ze dan zo vervelend gaan doen snap ik best dat ze niet welkom zijn. Meestal hou ik me er niet zo mee bezig als er nieuwe mensen komen en er weer van die ruzietjes ontstaan, maar ik (en de anderen in het topic) zullen er vanaf nu neem ik aan wel alles aan doen om het gewoon gezellig te houden.

En verder gaat het vv-topic niet alleen om de voetbalmannen Tong uitsteken
Voornamelijk over voetbal, maar ook over genoeg andere dingen.
En nee, ik kijk niet alleen voetbal voor de mannen Knipoog


amen

@alet:
ik zei het om de discussie te be-eindigen Knipoog

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:09

Spirit schreef:
En verder gaat het vv-topic niet alleen om de voetbalmannen Tong uitsteken
Voornamelijk over voetbal, maar ook over genoeg andere dingen.
En nee, ik kijk niet alleen voetbal voor de mannen Knipoog


Dus iedereen mag in het topic meepraten, ook als je niet van voetbal houdt dus Knipoog
Dat heb ik ergens gelezen, ik geloof in een pb van Marz..
DAt je niet in het topic mocht komen als je niet van voetbal hield, nu heb ik het topic al gelezen en gaat het allang niet meer over voetbal, maar zat eigenlijk te wachten tot er zelf iemand mee kwam...

Dus in het kort is iedereen welkom in 'jullie' topic want er wordt niet alleen over voetbal gepraat...

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:11

Ik vind ook dat er mensen bij mogen komen! Zoals ik dus heb gezegd. Maar dat wordt dan niet gequote.
Het topic gaat idd niet alleen over voetbal, maar wel voornamelijk, dus het zou misschien wel leuker zijn voor de mensen die er in mee willen praten dat ze ook van voetbal houden.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:12

@Ilkkah: oh mooizo Lachen

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:13

pharagirlke schreef:
heb het hele topic gelezen.
wat is er met Marwszjeuh gebeurt? die heeft niets?

Marwszjeuh heeft twee UN en één OW gekregen.