Margon gebanned??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:45

Georgette schreef:
Ik heb een gedeelte van het voetbaltopic gelezen en ook de reacties die werden gegeven in het topic van Margon zelf. Sorry, maar ik vind het eigen schuld, dikke bult. Dan hadden ze zich maar wat beter moeten gedragen.

Ook mee eens. Eigenlijk had ik van Dani niet zulke reacties verwacht. Scheve mond Ze kwam op mij altijd over als een leuke, aardige meid.

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:47

SplashIsLief schreef:
Het topic mag van de mods en dit is geen topic om comentaar tegeven op het voetbalvrouwentopic alleen om de ban van Margon te verklaren


Ik bedoel ook niet dat ik jullie TOPIC onzin vind ofzo, dat moeten jullie zelf weten.
Maar omdat zij er niet vanaf t begin bij waren / jullie haar niet mogen ( Verward ) mogen zij niet mee doen?
T begon heel normaal hoor.
Moet je dat bericht van marzhjeuh (OMG hoe schrijf je dat..) eens lezen, dat vind ik niet normaal, en voor dat bericht heb ik van Margon of DANIenVLIEG niks raars kunnen lezen.. Verward

(Nathalie dus weer)

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:49

@ Elzie:
Marz heeft vaak genoeg de reactie van Apple gecopieerd, en er werd niet op gereageerd door margon of dani,

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:50

Ok, daar kan ik niks aan doen en we hebben ons eigen clubje en we proberen elkaar zovaak mogelijk te meeten enzo en dan komen er op eens allemaal mensjes die er tussen proberen te komen.
Marwszjeuh is misschien wel te ver gegaan, daar kan ik mee leven, maar als iemand vriendelijk vraagt of je het topic wilt verlaten en ondertussen gewoon door blijft ****** is het niet gek als je gebannt wordt.

kimmie_loves
Berichten: 112
Geregistreerd: 28-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:52

ik heb paar blz gelezen maar t leek ook net of jullie maron en danivieg ofzo uit het topic wouden hebben hun bleven aardig maar jullie waren maar aan t zeiken?

DANIenVLIEG



Berichten: 2313
Woonplaats: Zoetermeer
Geplaatst: 12-08-04 23:07

--------------------------------------------------------------------------------

waarom doen jullie dan zo raar?
en zeggen jullie niks.
ja het enoge zeggen is dat we indringers zijn en dat we hier niet mogen komen.
nou okt is voor iedereen
dan moet je maar gaam msnen ofzo

dat zei danivlieg ofzo nou het is toch zo ? wrm zou je mensen uit dat opic weg willen hebben sjo Scheve mond

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:53

Daarom is ze niet eens gebanned hoor. Knipoog
Maargoed.
Wat is er met Marwszjeuh gebeurt verder?
Heeft die ook nog een OW gekregen?

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:53

Precies Kimmie_loves!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:54

Ten eerste is dit een forum voor iedereen, als Margon en DV over voetbalmannen wilden praten in dat topic dan hebben zij daar ook recht toe, ik vind het een beetje raar dat een paar mensen ze uit het topic proberen te jagen.
Wél denk ik dat ze het zelf uitgelokt hebben door erover door te gaan.
En idd Sammm, ik zag DV ook altijd als een heel lief meisje, had dit ook niet echt verwacht.

kimmie_loves
Berichten: 112
Geregistreerd: 28-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:55

ja maar als je gewoon normaal in een topic komt, en je word er gewoon 'uitgepest'zou ik ook boos worden

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:56

Ik heb het ook gelezen, en ik vind de reacties van Marz.. ook zeer overdreven. Bokt is voor iedereen toegankelijk, net als de topics die worden geopend. Om iemand dan te gaan negeren als zij mee willen doen is niet echt 'aardig'. Ik denk dat er vooraf al iets heeft plaatsgevonden waardoor Marz.. zo doet, en dat roept nu eenmaal de reacties op van Margon en DANIenVLIEG...
Heeft Marz.. ook een ban gekregen?

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:57

Ik vind het topic echt heel erg triest moiet ik zeggen Tong uitsteken

En, een ban krijg je pas na 3 OW's, dus dit is blijkbaar niet het enigste dat Margon en DANIenVlieg gedaan hebben... En als dat wel zo is dan is het heel erg dom van ze dat ze zo lang door zijn gegaan met dit topic te verzieken, want een wezenlijke bijdrage heb ik niet echt van ze gezien in het topic...

Al moet ik zeggen dat de reacties van Marwszjeuh ook wel heel erg triest waren...
Laatst bijgewerkt door Elliot op 13-08-04 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:57

Ja oké ik ook, maar ik zou dan denk ik een pb sturen naar de betreffende persoon en meteen zeggen dat je daar ook wel kan komen.
Margon en DV blijven steeds hetzelfde zinnetje herhalen, kotssmilies plaatsen en dat soort dingen. Daar wordt het natuurlijk ook niet gezelliger op.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:58

SplashIsLief schreef:
Ok, daar kan ik niks aan doen en we hebben ons eigen clubje en we proberen elkaar zovaak mogelijk te meeten enzo en dan komen er op eens allemaal mensjes die er tussen proberen te komen.


Huh? Rot lekker op naar jullie eigen forum dan!
Het is me al vaker opgevallen dat jullie mensen weg pesten uit 'jullie' topics of gewoon stomweg negeren. Dit is een openbaar forum hoor, en de topics zijn voor IEDEREEN toegankelijk. Pech voor jullie 'clubje' Misselijk

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:00

SplashIsLief schreef:
Ok, daar kan ik niks aan doen en we hebben ons eigen clubje en we proberen elkaar zovaak mogelijk te meeten enzo en dan komen er op eens allemaal mensjes die er tussen proberen te komen.


Dit forum is openbaar, zij hebben net zoveel recht om in dat topic te reageren hoor! Als je dat 'voor jezelf' wilt houden moet je dat maar ergens anders doen...

Edit: zo te zien deelt lis mijn mening Haha! Had ik nog niet gezien...

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:04

lies schreef:
Huh? Rot lekker op naar jullie eigen forum dan!
Het is me al vaker opgevallen dat jullie mensen weg pesten uit 'jullie' topics of gewoon stomweg negeren. Dit is een openbaar forum hoor, en de topics zijn voor IEDEREEN toegankelijk. Pech voor jullie 'clubje' Misselijk


maar dat hoeft nog niet te betekenen dat we iedereen in ons topic toe moeten laten.
best als je meeleest, af en toe wat post, maar om het topic zo te gaan lopen verzieken,
gek hoor dat marz dan zo uit haar slof schiet...

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:06

Ging het ook niet om het topic van HAW .. van het paardje van Margon

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:07

VERZIEKEN?
Ze deden gewoon normaal!! En dan ineens beginnen jullie dom te doen over indringers en dat ze denken dat ze grappig zijn. Verward
En dan ineens dat berichtje van Marz..
Vind t echt gewoon SNEU dat jullie zo doen!
En omdat Margon toen al een OW had, van dat topic op HAW, kreeg ze dus een 2e OW.. En na een discussie met Karin kreeg ze haar 3e OW en was ze gebanned......

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:08

Heeft iemand een link naar het topic op HaW dan? kan het namelijk niet vinden en ben nu toch wel erg benieuwd!

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:09


Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:10

Ilkkah schreef:
maar dat hoeft nog niet te betekenen dat we iedereen in ons topic toe moeten laten.


Rolleyes

Misschien zou het dan toch beter zijn om gezellig jullie eigen forumpje op te richten, waar iedereen zich aan jullie regels moet houden, en waar jullie lekker eigen baas kunnen spelen. Ik vind het echt heel erg ielig dat jullie bepaalde mensen er niet bij willen hebben...

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:11

Elzie schreef:
En omdat Margon toen al een OW had, van dat topic op HAW, kreeg ze dus een 2e OW.. En na een discussie met Karin kreeg ze haar 3e OW en was ze gebanned......

nou dan,
je zegt het zelf al,
Er word hier gedaan of het allemaal onze schuld is,
maar klinkklare bullshit
een ban heb je in eigen hand,

Margon en dani hadden niet door moeten gaan toen er duidelijk werd gemaakt dat wij ze niet zo graag erbij wilden,
marz had zich in moeten houden,

maar hou op met de schuld in onze schoenen te schuiven

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:12

Ilkkah schreef:
maar dat hoeft nog niet te betekenen dat we iedereen in ons topic toe moeten laten.
best als je meeleest, af en toe wat post, maar om het topic zo te gaan lopen verzieken,
gek hoor dat marz dan zo uit haar slof schiet...


Ons topic? Toe laten? Sorry, maar volgens mij heeft iedereen recht op toegang op dit forum.
En ik heb niet gezien dat zij het topic hebben verziekt, ze werden direct genegeerd, dus daar reageren ze op. Terecht.
Die waarschuwing nav het HAW topic kan ik wel begrijpen, heel kinderachtig van Margon en Dani en Vlieg, maar de rest..

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:13

Ik had het eigenlijk ook niet verwacht van Margon, maar de laatste dagen waren zij en DANIenVLIEG niet bepaald gezellig bezig..
In dat VVtopic zijn de reacties richting hen ook niet bepaald normaal, neem aan dat daar ook wel OW's zijn gegeven?
Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat mensen er niet bij mogen in een topic.. Het blijft Barts forum..
Maar vind de ban van Margon (en DANIenVLIEG?) eigenlijk wel terecht.., zo'n ban wordt sowieso niet zomaar gegeven

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:13

Ja, ik ook.. Heeeeel sneu!!
Ik heb net rouwens dat topic van HAW gelezen (die had ik nog niet gelezen) en daarvan snap ik wel dat ze een OW heeft gekregen.

(nog steeds Nathalie onder Elzie's naam dus he Knipoog)

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:17

Ik heb net ook dat topic op HAW gelezen en daar vind ik de OW die ze gehad zouden hebben zeker wel terecht!!!