Smiley in onderschift?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:37

Cathelijne schreef:
Ik vind het persoonlijk van de gekken dat er ongevraagd in een profiel wordt gekloot.

maar daar kunnen wij toch neits tegen doen,
híj is de beheerder en dus de baas Clown

Ann

Berichten: 13257
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:41

Cathelijne schreef:
Ik vind het persoonlijk van de gekken dat er ongevraagd in een profiel wordt gekloot.
De wat creatievere lui worden gestraft omdat Bart een code niet bleek te kennen. Blokkeer dan eerst gewoon die code en stuur een aantal verzoekjes tot verwijderen van de plaatjes. Onderschrift wegmikken kan dan altijd nog.


Helemaal mee eens, het waren allemaal, kleine, niet storende plaatjes.
Zo nu en dan zie je een onderschrift voorbijkomen met een stuk of tien bewegende Bokt-smilies, dat is pas storend. Maar mag blijkbaar wel...

Artemiss
Berichten: 1093
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 19:52

Mijn onderschrift... Verdrietig
En trouwens, alleen de plaatjes van 1 regel deden het. Bij grotere bleef de code gewoon staan...
Maarja. Lachen

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:25

Ann schreef:
Helemaal mee eens, het waren allemaal, kleine, niet storende plaatjes.
Zo nu en dan zie je een onderschrift voorbijkomen met een stuk of tien bewegende Bokt-smilies, dat is pas storend. Maar mag blijkbaar wel...


Klopt, van die reeksen Bokt-smilies word ik soms zo misselijk Ziek , dat ik op de esc knop ram om ze stil te krijgen Lips are sealed

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 20:27

Ik heb dit topic geopend omdat ik blij was omdat de plaatjes misschien terug mochten. Het was niet de bedoeling om ervoor te zorgen dat de bokkers hun plaatjes kwijt zijn, voor de bokkers: SORRY..

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:31

Dat is niet jouw schuld hoor, Dookie Lachen
De mods wisten er gister al van, neem ik aan. Het wachten was op Bart die even de optie 'NEE' aan moest vinken in ons profiel Lips are sealed

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:38

Cathelijne schreef:
Klopt, van die reeksen Bokt-smilies word ik soms zo misselijk Ziek , dat ik op de esc knop ram om ze stil te krijgen Lips are sealed


ja van die Ziek helemaal, als je er maar lang genoeg naar kijkt Lachen

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 20:38

Maar ik voel me er wel schuldig voor. Had ik dit topic niet geopend, zouden jullie nog wat langen genoten hebben.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:39

Dookie schreef:
Maar ik voel me er wel schuldig voor. Had ik dit topic niet geopend, zouden jullie nog wat langen genoten hebben.

ja of niet Knipoog

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:42

Dookie schreef:
Maar ik voel me er wel schuldig voor. Had ik dit topic niet geopend, zouden jullie nog wat langen genoten hebben.


Nee joh.
En een dag meer of minder maakt ook niet uit.

IK neem jou iig niets kwalijk Lachen

Farjen

Berichten: 7991
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 20:43

ok dan Lachen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:44

Ilkkah schreef:
:(:)
wil je erover praten Clown
Mag ik bedanken? Bloos
Haha!
x

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:53

Cathelijne schreef:
Klopt, van die reeksen Bokt-smilies word ik soms zo misselijk Ziek , dat ik op de esc knop ram om ze stil te krijgen Lips are sealed

Nee wat mij betreft dan maar alvast een pilletje......... Cool
Want wat mag, dat mag. Haha!
_____________

[edit Sugarmiss; overkill aan smileys verwijderd]

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:56

Ilkkah schreef:
ja van die Ziek helemaal, als je er maar lang genoeg naar kijkt Lachen
Ga me niet op nóg betere ideeën brengen, hè? Haha!
x

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:57

Ilkkah schreef:
ja of niet Knipoog
Ben jij soms op de rode knop gaan leunen???
x

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:59

lies schreef:
Nee joh.
En een dag meer of minder maakt ook niet uit.

IK neem jou iig niets kwalijk Lachen

Ik ook niet.
De enige die ik wat kwalijk neem is............
Jij mag nooit meer raden!! Haha!
x

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 22:10

Aaaaah!

Botervlieg-overkill Ziek

Nagelbijten / Gniffelen

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 22:14

Ynzo schreef:
Aaaaah!
Botervlieg-overkill Ziek
Nagelbijten / Gniffelen

'You ain't seen nothing yet' ........... Cool Haha!
x

DubbelFun

Berichten: 88679
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 23:36

Ik geloof dat je punt nu wel weer duidelijk is BV.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41661
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 10:32

Gejokt? Ik heb idd alle onderschriften met '< image' erin leeg gemaakt en ook meteen het vinkje uitgezet dat er voor zorgt dat je onderschrift aan een bericht wordt gehangen, dit om te voorkomen dat er berichten geplaatst worden met een leeg onderschrift. Dit was allemaal in twee seconde gebeurd aangezien dat automatisch kan en ik dan niet 1 voor 1 alle profielen door hoef te lopen en aan hoef te passen. Het vinkje heb je in 2 seconde aangezet en je kan in diezelfde twee seconde ook je oude onderschrift terugzetten, minus de externe plaatjes.

We hebben het al veel te vaak gehad over het wel/niet toestaan van externe plaatjes. Die externe plaatjes leveren ons veel te veel werk op, ze zijn dus uitgeschakeld maar de Bokt smileys hebben we op verzoek van een flink aantal Bokkers aan laten staan. Veel meer kan ik er niet van maken, enige dat we nog kunnen doen is ook de Bokt smileys uitzetten of zelfs de onderschriften dan maar helemaal uitschakelen.

Overigens is het nergens voor nodig zo verontwaardigd te reageren, Botervlieg. Je weet al maanden dat we die plaatjes uitgeschakeld hebben en dat jij door de 'overgangsregeling' nog plaatjes in je onderschrift had staan. Als je dan vervolgens op een andere (illegale) manier andere plaatjes in je onderschrift zet kan je op je vingers natellen dat die niet lang blijven staan. Als je je profiel had gelaten zoals hij was dan had je nu je onderschrift nog gewoon aangezien alleen de onderschriften met '< image' aangepast zijn.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 10:39

BartVB schreef:
We hebben het al veel te vaak gehad over het wel/niet toestaan van externe plaatjes. Die externe plaatjes leveren ons veel te veel werk op, ze zijn dus uitgeschakeld maar de Bokt smileys hebben we op verzoek van een flink aantal Bokkers aan laten staan. Veel meer kan ik er niet van maken, enige dat we nog kunnen doen is ook de Bokt smileys uitzetten of zelfs de onderschriften dan maar helemaal uitschakelen.

de smiles zijn er nu toch uit, dus zou voor dit geen rede zien

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 12:08

Dank voor het heropenen van dit topic Lachen

BartVB"]
Gejokt? Ik heb idd alle onderschriften met '< image' erin leeg gemaakt en ook meteen het vinkje uitgezet dat er voor zorgt dat je onderschrift aan een bericht wordt gehangen, dit om te voorkomen dat er berichten geplaatst worden met een leeg onderschrift. Dit was allemaal in twee seconde gebeurd aangezien dat automatisch kan en ik dan niet 1 voor 1 alle profielen door hoef te lopen en aan hoef te passen. Het vinkje heb je in 2 seconde aangezet en je kan in diezelfde twee seconde ook je oude onderschrift terugzetten, minus de externe plaatjes
[/quote]

Ik snap er niets van. Je bent niet in onze profielen geweest om dat vinkje uit te zetten en onze onderschriften weg te halen? Hoe kan dat dan?

[quote="BartVB schreef:
Overigens is het nergens voor nodig zo verontwaardigd te reageren, Botervlieg. Je weet al maanden dat we die plaatjes uitgeschakeld hebben en dat jij door de 'overgangsregeling' nog plaatjes in je onderschrift had staan. Als je dan vervolgens op een andere (illegale) manier andere plaatjes in je onderschrift zet kan je op je vingers natellen dat die niet lang blijven staan. Als je je profiel had gelaten zoals hij was dan had je nu je onderschrift nog gewoon aangezien alleen de onderschriften met '< image' aangepast zijn.


Die verontwaardige houding (de mijne iig) komt voort uit de humorloze houding van het bokt-team.

Ik vind het jammer dat je de grap er niet van in kan zien, dat we je gewoon te slim af zijn geweest. Dat dat onderschrift weg is, soit... maar de manier waarop is een beetje flauw. Als je me een pb had gestuurd met het vriendelijke verzoek om het te verwijderen, had ik dat zeker gedaan.

DubbelFun

Berichten: 88679
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 12:46

Het mag duidelijk zijn dat als iets niet mag en men het toch doet, dat er dan een manier gevonden wordt om het niet meer mogelijk te maken.
Als men dan nog een gaatje weet te vinden om iets toch voor elkaar te krijgen, kan ik daar nog wel de lol van inzien.

Blijft het feit dat het nog steeds niet mag. En je dus kunt verwachten dat Bart er weer iets aan gaat doen om het vervolgens weer onmogelijk te maken.
Het is ondoenlijk om iedereen per PB te vragen het onderschrift aan te passen, zeker als de methode op Bokt bekend word, terwijl een simpele beheershandeling hetzelfde resultaat heeft.

Vergelijk het met door rood licht rijden. Het maakt niet uit of het 's nachts doodstil is en er geen verkeer aan komt. Het mag niet.punt.
Doe je het toch dan kan het een aantal keren goed gaan, maar wordt je betrapt toon dan 'balls' en ga niet lopen miepen als je een bekeuring krijgt.

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 13:05

nou ja.. al had hij gewoon die code uitgeschakeld dan was je onderschrift ver)#*$)*#@ maar dan had ik mn kleurige onderschrift en mn tomas met de rare tekens teminsten nog (tsjechs)
maar algoed, dat moest ik dus HELEMAAL (veel werk Tong uitsteken) opnieuw doen Vork

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 07:54

BartVB schreef:
Gejokt? Ik heb idd alle onderschriften met '< image' erin leeg gemaakt en ook meteen het vinkje uitgezet dat er voor zorgt dat je onderschrift aan een bericht wordt gehangen, dit om te voorkomen dat er berichten geplaatst worden met een leeg onderschrift. Dit was allemaal in twee seconde gebeurd aangezien dat automatisch kan en ik dan niet 1 voor 1 alle profielen door hoef te lopen en aan hoef te passen.


Dan heb je niet gejokt. Lachen