Oude topics te snel dicht? ....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Oude topics te snel dicht? ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 22:53

Ik merk wel vaker dat oude topics altijd zonder pardon dicht gaan.

Om even een voorbeeld te noemen.

fleury had in 2002 een topic geopend over wat "zieliger" was, manege of kermis pony's, destijds was het topci niet verder gekomen dan pagina 1. Van de week was het topic omhoog gehaald en schoot in no time naar pagina 4.

Op een gegeven moment is het topic zonder pardon dicht gegooid. Terwijl ik dan denk van, het onderwerp word uitgebreid besproken en loopt lekker, waarom dan dicht gooien als er blijkbaar toch nog behoefte is om er over te discussiëren.

Wat is er zo erg aan oude topics dat ze dicht moeten?

In de meeste gevallen snap ik het wel, het was een topic over iets of iemand dat al weer een jaar voorbij is, wat niet meer ter sprake is, maar een topic dat niet tijdsgebonden is, dan is er toch niks aan de hand?

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Chade

Berichten: 458
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:55

mee eens!! OK dan!

Ray --» M`n Tinker

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 00:50

Het topic wat jij bedoeld is onder andere op slot gegaan omdat een hoop reacties totaal niet meer on topic waren, op de hele vierde pagina stond maar één reactie die nog direct over het onderwerp zelf ging.

Oude topics gaan in de regel dicht als nieuwe reacties niets meer toevoegen (een jaar oud topic met foto's opTP wordt waarschijnlijk gesloten als iemand nog een keer plaatst dat hij het zo'n waanzinnig mooi paard vind). Maar als iemand in een jaar oud topic over 'wel of geen deken' doorvraagt over bijvoorbeeld wat voor een deken dan wél noodzakelijk is, zal dat topic (weer in de regel) wel openblijven.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 11:01

in de regel, maar niet in de praktijk

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:11

Ik vind het vaak een beetje dubbel.

Een oud topic mag omhoog worden gehaald, maar 9 van de 10 keer wordt het gewoon gesloten terwijl het een toevoegende reactie is.

En een nieuw topic openen kan vaak ook niet, omdat het dan op slot gaat met het motto "Gebruik de zoekfunctie!"

Ik vind het verwarrend...

En dat topic over kermispaarden, meestal komt er eerst een waarschuwing dat er ontopic moet worden gegaan, maar nu was het gewoon gelijk een slotje.

... And we like all the fluffy animals.


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:53

Ben het er mee eens. Vind zoiezo dat er de laatste tijd wel erg gemakkelijk met slotjes gegooit word..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 15 bezoekers