pff wat een gezeur zeg hier

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 22:03

candy_ik schreef:
ja dat snap ik ook niet hoor!!!

ik kwam eerst ook heel vaak op bokt en nu niet meer want iedereen loopt op elkaar te zeuren en te katten...net alsof ze echt zitten te wachten totdat ze iets kunnen gaan zeuren!!


ben dat gezeur en dat gekat hiero echt zat!


bah!!


Ben ik het helemaal niet mee eens. Vind dat er minder ruzie gemaakt wordt en ik vind het nog beregezellig Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 22:40

Kennelijk heb ik iets gemist weer. Ik heb wel genoten van de discussies van de vorige week op algemeen. ze verliepen op een hele leuke manier en soms worden er wel felle woorden geuit, maar op het volgende moment wordt evengoed alles weer gerelativeerd met grapjes. Ik vind het allemaal wel meevallen met die ruzies hoor. Maar er is over dit onderwerp wel een interessante discussie geweest met als titel "verdraagzaamheid en tolerantie". misschien een idee voor de ruziemakers om dit te lezen? Dan leren ze een hoop meer te begrijpen hoe ze dingen moeten oppakken en hoe ze mensen kunnen aanspreken. Er werden namelijk hele zinvolle dingen in gezegd.

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 23:13

Ook hele onzinnige dingen, toch Desiree? Extreme duivel Haha!

Ik heb ook wat gemist geloof ik. Ik heb eigenlijk geen ruzie's gezien lately, maar goed, zal wel komen omdat ik nu een tragere verbinding heb, en zodoende niet meer alle forums afstruin.

Ik vin et nog steeds gezellie hoor, hier!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 23:15

Uiteraard ook onzinnige dingen ja, maar dat houdt het toch leuk vind ik, grinnik. Als alles zo braaf volgens de normen verloopt, wordt het ergens ook weer saai he.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 23:22

Marjolein schreef:
achja zo word het steeds stukje minder. maarja ik blijf lekker vertrouwd op mn stekkie met blauw beeldscharm voor mn neus.
want ik vind het om alles heen nog steeds leuk. en dat die andere allemaal lopen te ruzie heb ik niets mee te maken zoeken ze maar lekker zelf uit zonder mij.

Das toch ook geen goede instelling voor een moddie Haha! Jij moet ingrijpen zodra het té erg wordt! Of zit ik nu hélemaal verkeerd?

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 23:51

Mag ik je er even op wijzen dat je hier geheel vrijwillig komt. Topics lees je geheel vrijwillig, er is niemand die je dwingt en als het je niet aan staat is er niemand die je ook maar een strobreed in de weg zal leggen om die topics niet te lezen of zelfs helemaal niet meer op bokt te komen.

Mensen die zich storen aan een blijkbaar verminderde sfeer (ik ervaar dit helemaal niet! Eindelijk weer leven, discussies die ergens over gaan en niet eindigen in moddergooien, geweldig!) doen dat zichzelf zelf aan.
Dus om jouw titel maar even te quoten 'pfff wat een gezeur hier' over dat het zo ongezellig is! Je kiest er toch zelf voor?!

In het dagelijks leven zul je op je werk of op school ofzo wel eens gedwongen zijn om met mensen om te gaan of samen te werken die je niet zo liggen, maar op bokt hoeft dat niet, daar kun je ze makkelijk uit de weg gaan, zalig toch?!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 01:10

uhm, 5 maand oude topic wordt naar boven gehaald?

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 10:03

Ik sluit me aan bij Greetje. Ik kom ook nog steeds vaak een veelvuldig op Bokt en heb gemerkt dat de sfeer imo wel een stuk beter is geworden. Tuurlijk lees ik niet alle topics en heb ik ook niet alle 'ruzie-topics' door (ben niet zo'n sensatiezoeker Knipoog ), maar goed de sfeer is imo wel goed eigenlijk.

Wat me wel opvalt is dat het de laatste tijd een stuk rustiger is geworden, of zou dat aan het weer liggen??

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 11:42

Chrystal-gek schreef:
uhm, 5 maand oude topic wordt naar boven gehaald?


OEPS, je hebt gelijk!
Ik had het helemaal niet gezien...
Slotje??

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 11:50

Ik geloof ook dat ik dan iets gemist heb. Ik bok elke dag met nog net zoveel plezier als voorheen, niets geen last. Topics die me niet aanspreken lees ik ook niet. Haha! Easy...

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 16:20

Haha ja jullie hebben echt iets gemist...
Joh dit is van november, laat de winter eens lekker beneden Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 16:23

inderdaad onwijs oud topic onzin om deze naar boven te halen volgens mij Verward

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Heb het wel naar mijn zin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 07:01

Na mijn gedrag een maandje geleden heb ik het nu wel naar mijn zin. Ik lees veel topics en als ik een aanmerking heb zeg ik dat dan gewoon. Ik let er natuurlijk wel op hoe ik het zeg. We hebben nu eenmaal te maken met allerlei verschillende mensen met verschillende persoonlijkheden. Iedereen heeft dus een mening en ik denk dat het veel zou veranderen als iedereen respect heeft voor ieders mening. Maar, er zijn mensen die zich te snel persoonlijk aangevallen voelen en ik denk dat daar het probleem ligt. Ik heb dan ook niet zoveel gelezen over ruzies omdat ik interesante dingen lees. t'Leven is al zo kort om ons bezig te houden met het reageren op ruzies, ja toch Haha!