Search bar boven aan de pagina...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 17:39

Ik heb geen msn +, maar wel die bar...


Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:46

sjokkemeule schreef:
Mysearch Uninstall step1: Uninstalling 'My Search Bar', 'MyWay Speed Bar' by selecting it from 'Add/Remove Programs' in the Control Panel.
Mysearch Uninstall step2: For the MyWeb variant, be sure to also remove 'Fun Web Products Easy Installer'.
Mysearch Uninstall step3: Reset your home page if it has been changed, and search settings by choosing Internet Options->Programs->Reset web settings in your Internet Explorer.

Mysearch Uninstall step4: Remove these registry items (if present) HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{014da6c9-189f-421a-88cd-07cfe51cff10} HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{014da6cd-189f-421a-88cd-07cfe51cff10}
Congratulations, you have successfully removed MySearch from your computer by following our mysearch uninstall and removal instruction.


Ik weet absoluut zeker dat het de Mysearchbar is, maar dat 'My Search Bar', 'MyWay Speed Bar' staat er niet tussen..

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 15:36

Hmz ik ben hem nu ineens kwijt terwijl ik niks heb gedaan Verward

Langtand
Berichten: 424
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:55

ga naar configuratiescherm >> software >> en verwijder daar al je bars enz.

MsN statuz >> zie AVATAR!! WERKT ECHTT!!!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 10:51

Niet dus

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Langtand
Berichten: 424
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 11:23

Dan kan je LET OP !!! ALLEEN ALS JE WEET WAT JE DOET >>>

naar het menu start gaan. Uitvoeren kiezen je tiept daar in regedit .. nu opent een soort van verkenner.. Daar ga je inzoeken naar de namen van de searchsbars .. daar verwijder je de registercodes .. klaar

alleen die dingen verwijderen als je hierin iets verkeerts verwijdert kan je je pc mss nooit meer gebruiken Vork totdat je er een nieuwe schijf inzet en mss ook nog een moederbord (maar zoveel verstand heb k der nu ook nie van Haha! )

MsN statuz >> zie AVATAR!! WERKT ECHTT!!!

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:29

Ehm, als je je register omzeep helpt gaat je moederbord en je harde schijf niet van kapot hoor. Je helpt alleen de installatie van windows om zeep. Dus dan moet je een herinstallatie van windows doen.

Assumption is the mother of all fockups...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 13:22

Ook wel handig om je systeemherstel even uit te zetten, anders komen die searchbars gewoon terug vanuit je vorig herstelpunt
Dan hoef je meestal niet in de registry te gaan opruimen omdat Spybot hem dan wel kan verwijderen zonder dat hij terugkomt.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 17:13

Sja Langtand, daar staat hij ook niet tussen, of in elk geval niet onder Mysearchbar, en ik heb ook geen flauw idee waar ik wel onder moet zoeken, ik zie al genoeg vage bestanden staan.. (alles in pc's is voor mij vaag Bloos! )

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

bbommel
Berichten: 1
Geregistreerd: 06-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:52

Ik ben erachter, het is eenvoudig, maar je moet even bij nadenken. Download het volgende, gratis, programma Hijack This. Maak een herstelpunt in XP. Start de computer op in de Safe Mode. Dit doe je door de pc opnieuw op te starten en direct bij het opstarten en voor Windows op de F8 te drukken. Indien je meerdere accounts op je pc hebt, log in als beheerder. Start Hijak This op en run het. Je zult nu een lijst zien met een aantal regels als deze: Ro\HKU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main, Startpage............................ Waar de stippellijn staat komt het woord SEARCH in een of andere vorm voor. Vink deze regel aan en klik op Fix checked. De regel wordt nu uit het register gehaald. Pas op wat je doet want het veranderen van het register is altijd tricky, vandaar het herstelpunt. Start de pc gewoon opnieuw op en Search is weg. Als je niet zeker weet hoe deze tip te volgen, vraag dan iemand uit je opgeving die wat meer van register en Hotkeys weet.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 19:09

of installeer je computer gewoon opnieuw Haha! heerlijk Haha! hij werkt gewoon toppie!

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 14:38

Ik had er 2! Bloos!
Een blauwe en een gele. Ik heb met m'n rechtermuisknop ze kunnen uitvinken Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers