[WN] namen shops verwijderen

Moderators: goldenarrow, MirandaD, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LadyMadonna

[WN] namen shops verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 16:55

Waarom worden namen van shops steeds verwijdert? Als iemand om een zadelpas service vraagt kan iemand een reactie geven met: Ik heb goede ervaringen met Arthur's westernstore, madepolder, westernspul, just western, whatever.
Namen en url's worden echter verwijdert, want dan moet je maar in de shop sticky kijken.

Vind dit erg vaag eerlijk gezegd

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

DubbelDun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:00

Omdat er mensen zijn die bepaalde winkels graag spammen en daardoor anderen benadelen, heb ik er voor gekozen om namen die in de Shops staan niet meer herhaldelijk in items te willen zien. Eén verwijzing naar de Shops moet voldoende zijn.

Te koop: boomloos zadel van goede kwaliteit
http://www.bokt.nl/markt/ad/430699/boom ... l-colorado

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 18:25

ja, maar dan kan je dus ook niet zeggen dat iemand een goede (of slechte) ervaring heeft met winkel x
Of als iemand vraagt, waar heb je dat gehaald? Ja, bij winkel X
Ik snap je punt, maar vind het vaag dat anderen, die er verder niets mee bedoelen, hierdoor niet gewoon kunnen zeggen wat ze willen

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie