Unzippen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Unzippen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-04 19:22

Oke, ik heb daar dus nooit wat van gesnapt.... Maar nu moet het. Scheve mond
Ik heb net een programma gedownload voor onze digi, waarmee je de foto's op de computer kunt zetten (cd rom kwijt)
Nu moet ik dat programma dus un-zippen ofzo. Maar geen idee hoe dat werkt.
Kan iemand me dat vertellen?

Mwroap1

Berichten: 219
Geregistreerd: 13-05-04
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:01

Is een beetje afhankelijk van je windows versie. Volgens mij kan je in 98 en 95 gewoon erop dubbelklikken en begint dan de wizard die je verder helpt. ME en XP moet je rechterklikken erop en dan de keuze nemen die het handigst is.

Welke windows je ook hebt. Probeer eerst gewoon te dubbelklikken op je .zip bestand. Dan kan je zien of je verder nog hulp nodig hebt.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 20:50

Mocht het alsnog niet lukken, download dan Winzip

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:14

Ik zelf werk liever met Winrar (hier kun je ook muziekbestanden ed mee uitpakken.) met winzip lukte me het nooit maar met winrar lukte het me wel om dingetjes te unzippen. Voor Winrar kun je hier een kijken http://www.computertotaal.nl/downloads/prog.cfm?id=103 (ergens onderaan op download nu klikken) Als je het programma geinstalleerd hebt kun je op je bestand klikken hij opent dan automatisch winrar. Als je dan drukt op uitpakken in dan kan je aangeven waar je het programma wilt uitpakken e voila hebbes! Veel succes!