Lieve Mods....toelichting??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:39

Prrrrrecies, de titel van dit topic begint met Lieve Mods en niet met Lieve Dirk Willem....

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:40

Het oorspronkelijke topic ging over de afstamming van een paard en niet over de vermeend franse stand van een nieuwe gebruiker.

Er kan toch ook gevraagd worden aan desbetreffende gebruiker of die echt is wie iedereen denkt die hij is?

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:41

Apple schreef:
Het oorspronkelijke topic ging over de afstamming van een paard en niet over de vermeend franse stand van een nieuwe gebruiker.

Er kan toch ook gevraagd worden aan desbetreffende gebruiker of die echt is wie iedereen denkt die hij is?


Dat ben ik met je eens, maar het topic werd niet vanwege de franse stand gesloten.
Als de desbetreffende persoon nep is kom je er ook niet achter door het aan de gebruiker te vragen natuurlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:45

Rustig maar, we zijn al bezig een soort examentje in elkaar te draaien voor DW hoor .

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:47

Tuurlijk, maar ik neem aan dat hij als hij nep is snel genoeg door de mand valt en als hij echt is dat dit ook snel genoeg duidelijk is.

In het topic is gewaarschuwd voor het offtopic gaan. Vervolgens wordt er weer offtopic gegaan en gaat het topic op slot.

Als er ipv offtopic was gegaan gewoon gewacht was totdat DWR voldoende gepost had dan was het vanzelf duidelijk geworden.

Het komt trouwens niet erg welkom over als een nieuwe gebruiker wordt begroet met commentaar over zn beenstand en met de vraag of hij zelf naar de keuring moet.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 00:51

Okido, ik geloof dat we niet alleen Adriana moeten aanvallen want dit was een meerdere moddies besluit...!!! Sorry Adriana.

Maar andere A(pple): ik heb verschillende keren gereageerd op het off topic gebeuren dat iki écht niet snapte waar dat op sloeg en ik blijf ook van mening dat alleen de mods zich eraan hebben gestoord. Je kan tocdh nooit aan zo iemand als DWR vragen of hij even wil bewijzen dat hij het is??? Afwachten tot hij nog meer PB't? Die man heeft vast wat beters te doen zoals naar bed gaan (wat ik potdomme al een uur geleden van plan was als dit niet zó was gelopen had ik er ook in gelegen).

Hij is inmiddels - dat is duidelijk - sowieso niet meer aanwezig dus we hadden kunnen wachten op een posting tot hij was teruggekeerd uit Aken.

Zucht.

Kan dat slotje er niet gewoon af? Dan kan dit topic in ruil daarvoor sluiten, lijkt mij een prachtdeal.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:56

Mensen die echt zijn van wie je denkt dat ze zijn haal je er toch wel uit. Kijk maar naar een Tyrza of DaniellevA bijvoorbeeld, of op FA een Ceasario of Anna42. Neppers vallen wel door de mand.

Als ik DWR was dan had ik me niet meer erg welkom gevoeld als het direct was gegaan over mn beenstand en of ik zelf naar de keuring zou moeten. Dan had ik verder posten op FA ook wel uit mn hoofd gelaten.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 01:00

Maar die gebruiker DWR zet wel een heel verhaal in dat topic waarvan het wel handig is om te weten of de persoon in kwestie wel de persoon is die hij zegt.
Is hij het niet dan is het verhaal hoogstwaarschijnlijk ook niet waar en zit je over onzin te discusseren en schaad je misschien ook nog mensen.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 01:00

Oke dus was hij het dan volgens jouw oordeel nu wel echt of niet???? Als je ze er zo makkelijk uithaalt?

En ik denk verder dat de beste man meer gevoel voor humor heeft dan sommige mensen hier...als KWPN'er moet je immers écht wel tegen een stootje kunnen, anders kom je hier geeneens!!

Affin, ik heb een nieuw topic gestart: Gerechtigheidvervolg!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 01:04

De link naar je nieuwe topic: [FA] Gerechtigheid( Lowina) - vervolg

Als dit ontopic kan blijven en (de vermeende?) DWR kan er gewoon posten zonder dat zn beenstand wordt besproken is er mi niets aan de hand.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:18

ALLE vooroordelen die ik had over Moddies weer bevestigd.........

caranthir
Berichten: 722
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:46

Even van een meelezer:

Ik vond het op zich wel handig dat er over DWR gesproken werd, hij kwam met een heel verhelderend bericht, waardoor er een heel nieuw inzicht komt op het onderwerp. Dan wil ik wel weten wie hij is, aangezien all andere het al weten (ik ben een leek), zodat ik de waarde van zijn inbreng een beetje snap. Dat maakt het topic ook veel duidelijker, dus eigenlijk was het wel weer redelijk ontopic Haha! . En ik heb niet zo'n zin om te wachten tot hij meer plaatst, want hij zit in Aken, dus dat duurt me te lang.

Enige wat ik hoefde te weten was dat hij dus waarschijnlijk hoofd voorlichting blablabla is. Helaas stond dat niet in zijn profiel, maar goed.

GertJan
Berichten: 1482
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:49

Hoofdredacteur In de Strengen.

caranthir
Berichten: 722
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:57

Echt waar?

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 12:22

Yep. Plus hoofd Communicatie & Voorlichting KWPN.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:24

Die kan ook cursussen geven. Voor beginners: mensen die nog nooit iets gecommuniceerd hebben en voor gevorderden: de mensen die ooit wel een keer gehoor hebben gevonden.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 17:53

Laten we even met zijn allen tegen 1 gaan, altijd makkelijk, want alleen is ook maar zo alleen en dat zet toch geen zoden aan de dijk. Best laf eigenlijk...
Het topic WAS zeer interessant tot dat er allerlei prutsmuts door werd geknalt wat absoluut niet meer met Lowina te maken had. De berichten van DWR vond ik zelf zeer interessant en het is ontzettend leuk dat zulke mensen ook op ons forum komen of ze nu van het KWPN, Nrps, BWP of van mij part het boerenpaard stamboek komen.
Ik zou zeggen; laat het topic opgeschoond terug geplaatst worden, dan denk ik niet dat het nodig is om nog langer te mopperen.

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:14

Is idd erg interressant maar laten we niet met zn allen Adriana gaan aanvallen want ze bedoelt het goed om de orde te houden in zo´n topic en dus op bokt, anders zou het 1 grote ongecontroleerde bende worden.

Bucephalus

Berichten: 2467
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:24

Mensen toch! Het was gisteravond laat en een beetje meligheid is toch niet zo schokkend! Er zijn wel ergere dingen. Over hoe je iets kunt opblazen kun je hier heel wat opsteken hoor, Pfffffft

AvD
Berichten: 36
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 21:59

Citaat:
Bokt.nl en haar beheerders/moderators hebben het recht berichten naar eigen inzicht te verwijderen, te bewerken of op slot te zetten.


Dames en/of heren, even de handleiding lezen, als je je daar niet aan wilt conformeren, moet je hier wegblijven.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 14:28

AvD schreef:
Dames en/of heren, even de handleiding lezen, als je je daar niet aan wilt conformeren, moet je hier wegblijven.


Laten we het erop houden dat ook die regel omstreden is Knipoog.

Maar daar dieper op ingaan heeft me al twee keer een OW gekost, dus ik durf niet meer .

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:12

Misschien heb ik iets gemist, maar waarom is er nu op het tweede topic ook een slotje gekomen?
Mogen we nu pas weer over Lowina praten als DWR weer aanwezig is Verward

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:26

lijkt het wel op....

Moet trouwens wel zeggen dat het nivo wel omlaag ging......

Ik kon er ook geen touw meer aan vastknopen...en snap nog steeds een boel dingen niet, maar dat zal dan wel aan mijn snapperd liggen Haha!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:29

Het nivo ging inderdaad omlaag maar dan kan er toch eerst gewaarschuwd worden?

Snappen doe ik het ook nog niet, elk nieuwsartikel vermeldt wat ander, maar daarom vind ik het juist zo jammer dat dit topic nu ook weer gesloten is.
Er is duidelijk behoefte aan zo'n topic als ik kijk hoeveel reacties er al weer waren.

ceasario

Berichten: 12330
Geregistreerd: 26-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 17:31

ThePast03 schreef:
Het nivo ging inderdaad omlaag maar dan kan er toch eerst gewaarschuwd worden?

Snappen doe ik het ook nog niet, elk nieuwsartikel vermeldt wat ander, maar daarom vind ik het juist zo jammer dat dit topic nu ook weer gesloten is.
Er is duidelijk behoefte aan zo'n topic als ik kijk hoeveel reacties er al weer waren.



Elk artikel heeft geen nieuws maar raad maar wat.

Nieuws was toen men vorigweek de fam Zoer terecht of onterecht de bajes in flikkerde.


Nu is er alleen nog een raaddiscussie was dit terecht of onterecht.