Computervirus-vraagje...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Computervirus-vraagje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 11:44

Een vraag aan de computerkenners op Bokt:

Gister had ik vanuit mijn hotmail een mail gestuurd naar een stuk of 10 mensen uit mijn verzendlijst.

Vanochtend kreeg ik een reply op mijn mail. Maar die kwam van iemand die ik
a) niet ken Haha! , en die
b) ook niet in mijn verzendlijst staat!

Ik heb zelf de mail dus nooit naar diegene verstuurd.

Zij reply-de trouwens het volgende: 'Jammer, ik kan de mail niet lezen' ofzoiets. Ik had namelijk een grappig plaatje doorgemaild en dat kon zij kennelijk niet zien.

De reply kwam van een heel normaal (zakelijk en nederlands) e-mail adres.

Maar ik vind het natuurlijk wel heel erg vervelend als mijn e-mail zomaar naar allerlei onbekenden (of naar mensen die wel in de contactpersonenlijst staan maar die ik niet heb geselecteerd) wordt gestuurd!

Wat is de oorzaak?? Zit er een virus IN mijn hotmail ofzo?
De computer wordt zeer regelmatig gescand, net nog even gedaan en Norton vindt geen virussen...

Wie weet raad Verward ??
Bedankt !!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 12:00

Als je het verstuurt heb kan het zijn dat iemand aan wie jij het gestuurd hebt, doorgestuurd heeft.

Jouw adres kan er dan boven staan (afhankelijk van hoe degene het doorgestuurd heeft).

Diegene reageert dan dus eigenlijk niet op jou, maar op degene van wie ze dat gekregen heeft. Maar die komt dus bij jou aan.

Bekijk de adressen even en je weet wie jou meel heeft doorgestuurd Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 12:05

Ik zie alleen maar alle adressen staan van degenen aan wie ik de mail heb gestuurd ??
En vervolgens krijg ik rechtstreeks die reply... van een onbekende ??

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 12:09

Stuur ze nog allemaal een meel en vraag wie je meel heeft doorgestuurd Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 12:12

Haha!

Of ik kan diegene die mij reply-de natuurlijk even mailen... denk dat ik dat maar gewoon even ga doen nu, wie weet verduidelijkt dat een boel.

Maar dit komt dus nog niet direct bekend voor als een of ander virus Verward ??

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 12:17

Nope Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 12:20

Nou ik heb de persoon in kwestie een mail gestuurd en verzocht om mij even te antwoorden, ik ben benieuwd... Haha!

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 12:23

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Nou, ik heb de reactie al binnen.
Het was een zus van een collega'tje van mij. Het collega'tje had de mail inderdaad doorgestuurd naar haar...

Mystery solved! Bedankt Rom, je hebt me in ieder geval op het goede spoor gebracht Haha!

Ik zal de mod's maar even verzoeken om een slotje op dit topic Knipoog.

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 12:26

No problem Knipoog

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers