Hoe e-mails opslaan op cd?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Hoe e-mails opslaan op cd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 15:43

Ik wist niet zo goed waar dit geplaatst moet worden, dus het spijt me verschrikkelijk als dit verplaatst moet worden.

Aangezien ik mijn pc op dit moment helemaal zat ben, ben ik van plan om het te formateren. Alle bestanden die ik wil houden, zet ik op een cd.
Nu heb ik ook nog een paar mailtjes die ik echt niet kan missen, maar ik heb geen idee hoe ik ze op een cd kan zetten.
Is het misschien dan ook mogelijk om de mailtjes na installatie weer in Outlook te zetten?

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 15:58

Ik neem dat je weet hoe je een cd moet branden?

Zo ja, dan is het echt heel simpel. Als je outlook geopend hebt, selecteer je die mailtjes die je wilt houden. Deze sleep naar een map ( bijvoorbeeld C:\Branden) en vervolgens brand je die map.

Terug plaatsen is net zo simpel, je zorgt er voor dat je de map open hebt staan in verkenner ( de map die je dus gebrand hebt op je cd). Je selecteert weer die mailtjes die je wilt hebben, en vervolgens sleep je die naar je openstaande Outlook.

p.s. als het niet zo heel veel mailtjes zijn, kun je ze ook voor de zekerheid even naar jezelf toemailen( wel zorgen dat je de mail niet meer controleert voordat je gaat formatteren)

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 16:10

Ik heb geprobeerd om een paar mailtjes te slepen en dat is gelukt!
Het branden gaat dan ook lukken. Ik kan nu helaas nog niet branden, omdat ik nog aan het zoeken ben wat ik wil houden.

En naar mezelf mailen zou op zich wel kunnen, maar ik heb de tijd niet om 150 mailtjes naar mezelf te sturden Haha!