bug in 'quote in quote verwijderen'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

bug in 'quote in quote verwijderen'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 07:56

uit dit bericht:
[AM] Harry Potter 6???
Shiloh"]
[quote="Alinda"]
Hierdoor denk ik dat Tom Riddle het is. Tom Riddle komt idd ook voor in the Chamber of Secrets.
[/quote]

Dit vind ik heel erg scherp, ik denk dat je best wel eens gelijk kan hebben. Maar wat ik dan niet snap, Tom Riddle is toch gewoon de jongere versie van Voldemort, ik vind de theorie dat Tom Riddle de halfbloed prins kan zijn wel een goede opzich, zeker als je bedenkt dat JKR de titel al voor het 2de boek wilde gebruiken. hmmmm ik weet niet....

[quote="leentje"]
Heb eigenlijk best wel interesse in die digitale versie van HP5.... (Engels toch he?) Schijnheilig
[/quote]

[size=18]IEDEREEN DIE DE DIGITALE VERSIE VAN HP5 WIL, STUUR ME EVEN EEN PB MET JE MSN ADRES, DAN VOEG IK JE TOE EN ZAL IK HEM NAAR JE DOORSTUREN![/size]


[quote="leentje"]
Ik ben ook geneigd om, ondanks de wie-goed-leek-bleek-slecht-te zijn en omgekeerd, te denken dat Dumbledore niet slecht is, en dat die blik van triomf er op duidt dat Voldemort een fout gemaakt heeft door te denken dat het bloed van Harry hem een voordeel kon opleveren.
[/quote]

Ik geloof dit ook niet, die theorie blijkt wel te kloppen, maar nog elke keer bij kleine bijrollen, niet bij zo'n grote rol als Dumbledore, als Dumbledore slecht was geweest had hij ALLANG kwade dingen kunnen doen, nee ik geloof het niet....


Verder vroeg ik op pagina 14 bij mijn reacties op de chatsessie of iemand wist wat de theoriƫn waren over.... "Die ene die nooit meer terug zal keren" dooddoener... iemand enig idee?
[/quote]

komt als je op de quote knop drukt alleen maar dit:

[quote="Shiloh schreef:
Ik geloof dit ook niet, die theorie blijkt wel te kloppen, maar nog elke keer bij kleine bijrollen, niet bij zo'n grote rol als Dumbledore, als Dumbledore slecht was geweest had hij ALLANG kwade dingen kunnen doen, nee ik geloof het niet....


Verder vroeg ik op pagina 14 bij mijn reacties op de chatsessie of iemand wist wat de theoriƫn waren over.... "Die ene die nooit meer terug zal keren" dooddoener... iemand enig idee?


oftewel hij neemt alleen het laatste stukje van het bericht mee.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 08:18

Is me inderdaaad al opgevallen, maakt het quoten van bovenstaande gedeeltes van het bericht erg lastig...

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 08:31

omweg trucje is trouwens om op PB te clicken en dan alles te knippen/plakken.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 08:51

Ik dacht dat Bart ervoor gezorgt heeft dat alleen van degene waar je de quote van quote nog maar in beeld komt, niet meer van die daarvoor en die weer daarvoor enz. zodat er geen ellenlange quote's meer kunnen ontstaan.
Snap je het nog? Haha!
Overigens is dit in pb's niet het geval, daar kan je blijven quoten.

EDIT> even topic erbij gezocht; [FZ] [Dienstmededeling] Quotes aangepast
Daarin kwam dit ook al naar voren dus het is nog niet helemaal zoals het moet zijn..
Laatst bijgewerkt door Chica op 07-07-04 08:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 08:53

Klopt, dit is een anti-megaquote-actie Haha!
Vind het wel een uitkomst

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 08:53

dat snap ik, maar nu quote hij alleen nog maar het laatste gedeelte, alles daarvoor, incl origineel bericht gooit hij weg. Zie voorbeeld hierboven.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 08:55

Klopt, ik paste mijn berichtje hierboven nog even aan, in het topic wat ik aanhaal kwam jou opmerking dat hij niet alles goed quote maar alleen het laatste ook al naar voren, het is dus nog niet helemaal hoe het moet zijn Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:29

klopt
ik vind het ook niet handig
Soms weet je echt niet meer waar iemand het over heeft als hij iets van 3 pagina's terug quote, wat toch echt bij elkaar moet blijven staan.