En wat vinden jullie van ITP/HAW ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat vinden jullie van HAW/ITP ?

Ja leuk, ik ben dol op foto's van paarden/pony's
56 (66%)
Nee niet leuk, ik kan te weinig foto's gebruiken voor mijn paardenspel
2 (2%)
Nee niet leuk, ik vind de meeste paarden/pony's echt beroerd gefotografeerd.
9 (10%)
Nee niet leuk, ik kijk niet meer, het rij-niveau is tenenkrommend en daar hoef ik geen foto's van te zien.
6 (7%)
Nee niet leuk, ik heb geen zin om foto's te bekijken die horen bij een vraag als: 'loopt ie zo goed'.
11 (13%)

Totaal aantal stemmen: 84


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 10:18

wat is zeiken?
ik vind het zeiken als je ziet dat er goed slofgebruik is en er dan wat van gezegt word.
Ik vind het geen zeiken als er wat van gezegt word als je niks anders als in de krul trek slof ziet.
als er iemand dan wat van zegt krijg je de meest rare smoesjes te lezen en dan word daar weer op in gegeaan, en dat maakt het topic dan idd niet beter.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 10:32

ik ben het helemaal met kawa eens !

tuurlijk zijn er ook wel een paar mensen die geen gelijk hebben in hun commentaar op de foto's
ik las een keer dat iemand vond dat een meisje haar zweep niet goed had, het meisje had haar zweep schuin over haar been naar achter/beneden wijzend... was dus perfect
maar nee, die moest volgens iemand anders dus kaarsrecht naar achteren wijzen Haha!
whaha zulke opmerkingen bedoel ik dus
die slaan nergens op!

maar zoals oa kawa,de mensen die wel goed advies geven over de rijsteil vand e betreffende topicstartster, dat klopt gewoon
dat het een momentopname is, weet iedereen ondertussen wel !
maar nog steeds kunnen veel bokkers die foto's plaatsen nog steeds niet omgaan met kritiek !
en ze willen alleen maar horen , oeh ah wat loopt ie mooi en wat rijd je goed
najah als jij dat wilt geloven,d an doe je dat maar, maar plaats dan geen foto's
ook zie ik steeds vaker foto's die schuin gemaakt worden, goh loopt ie niet mooi bergopwaarts zeggen ze dan Scheve mond
joh ! zou dat ???

mensen, accepteer je beperkingen en doe er wat mee !
ik plaats ook foto's en zet er nooit bij van ja ik weet dat ik hier aan moet werken en daar ..
ik ben gewoon goed, basta !
whaha nee grapje, als ik foto's plaats, lees ik het commentaar , en kan me daar vaak in vinden !
als iemand een IMO nutteloze opmerking maak, negeer ik die, of ik vraag waarom het zo zou zijn
maar eerlijk gezegt heb ik er nooit geen problemen mee gehad
zoals ik al zei, ik rijd gewoon goed Schijnheilig Haha!

mensen die het als zeiken zien, moeten hun rijsteil eens goed onder de loep gaan zien
want meestal is hun dunk groter als de rijkunst .........

" nee hoor normaal zit ik kaarsrecht, ik snap er niets van dat dat op de foto's anders is " of " nee hoor, ik zet mijn handen niet vast " etc etc
jaja bla bla
dunk is dus weer groter als de rijkunst Knipoog