ik kan mijn wachtwoord niet veranderen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

ik kan mijn wachtwoord niet veranderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 17:55

als ik mijn wachtwoord wil veranderen of mijn emailadres dan zeg hij dat het huidige wachtwoord fout is hetzelfde wachtwoord typ ik daar dan weer in en dat doet hij het wel.
dan probeer ik het nog een paar keer maar het lukt gewoon niet
ligt dit aan bokt ofzo? want ik weet zeker dat ik hem goed oe heb het al meer dan 10 keer geprobeerd!
iemand een idee hoe dat komt?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 09:58

Je moet bij het huidige wachtwoord het wachtwoord invoeren dat je NU gebruikt om in te loggen. Als je je email adres wil veranderen in je profiel, hoef je alleen dat in te voeren en je nieuwe emailadres. Als je je wachtwoord wil veranderen moet je bij Huidige wachtwoord, je wachtwoord van NU invoeren en bij die andere 2 vakjes het nieuwe wachtwoord dat je wil gaan gebruiken.

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 19:46

dat lukt dus NIET dat bedoel ik ermee

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:54

bij mij doet ie het gewoon. Heb net even mn wachtwoord veranderd, om het te proberen

Je moet dus bij huidige je wachtwoord intypen wat je nu hebt. En bij die andere 2 je wachtwoord wat je wil hebben.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 20:15

Wat doe je precies dan?

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 20:23

nou ik vul mijn huidige wachtwoord in en dan doe ik daaronder mijn nieuwe wachtwoord 2 keer maar dan zegt ie dat mijn huidige wachtwoord niet klopt dat zegt hjij ook bij email adres.
oek dus toen ging ik nog een keer doen maar dan niet iets veranderen maar gewoon datzelfde wachtwoord daar neer zetten. en dat doe ie dan wel. dat heb ik dan ook een paar keer gedaan.