Geen nieuwe Pb, terwijl die dat wel aangeeft??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Geen nieuwe Pb, terwijl die dat wel aangeeft??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 00:05

Ik krijg steeds bij priveberichten te zien in het rood, 1 nieuw bericht..Dus ik open heel enthousiast mijn inbox, maar zie helemaal geen nieuw bericht. Nu ben ik dus bang dat die niet door komen en de mensen maar wachten op mijn antwoord...of is er gewoon een storing?? Zou het zo vervelend vinden als iemand mij Pbt en ik niet antwoord, omdat ik ze niet zie staan?? Hoe kan dit?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 00:21

Gebruik je je 'back'knop veel? Als je een nieuw bericht krijgt, het leest en een paar keer op Back rammelt, dan krijg je bovenin weer gewoon te staan dat je een nieuw bericht had (terwijl je dat dus al gelezen had).

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 00:26

Ja dat klopt, wat een goeie van je..maar er staat wel in mijn emailinbox dat ik een nieuw bericht bij bokt heb, gaat dat samen ook dat hij dat automatisch dan daarin ook aangeeft? Lijkt me wel logisch idd. Hoewel ik vandaag nog niet op de backknop heb geklikt, haha. Zal er eens op letten.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 00:31

Als de pb verstuurd wordt en vervolgens verwijderd, dan heb je wel mail, maar dan zou hij niet moeten zeggen dat je een nieuw bericht hebt geloof ik... En als je iedere keer mail krijgt + de melding dat je een nieuw bericht hebt dan gaat dat 'back'-knop-verhaal ook niet op... Dan weet ik het niet Bloos

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 00:37

mm, nou iig bedankt. Nu maar hopen dat alles weer in orde komt en voor degen die mij pbs heeft gestuurd, kan ze dus niet lezen altijd..sorry.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 01:05

Oh jee, alweer Tong uitsteken
Ik kan zo langzamerhand een beetje gokken wat het probleem is haha.

Punt 1 kan het idd zijn dat je zojuist een PB hebt gelezen en dat je daarna bij een topic een aantal keer op "vorige pagina" hebt gedrukt waardoor idd dat PBtje weer aangeven word, maar dan heb je die dus al gelezen.

Ik denk eerlijk gezegt dat het anders is.
Ik zie jou namelijk al helemaal gezellig op bokt je post lezen en na een poosje eens denken misschien hebt ik mail (in mijn nieuwe outlook Tong uitsteken )
Dat PBtje heb je dus al gelezen, maar het is vrij logisch dat je mailbox dat niet even vanzelf aanpast Haha!

Wat ik niet weet of dat kan is, als iemand jouw een PB stuurd en zich dan bedenkt of jij dat dan toch te zien krijgt.

Gaat alles naar wens met je Outlook?

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 11:15

He Holly, haha ik klunsen joh, maar dat outlook is ideaal..
Ik weet echt niet wat het probleem is, wat jij en pervinco zeggen klinkt heel logisch met dat op vorige klikken, want die gebruik ik nogal vaak, dus hij kan in de war zijn. Hoewel ik m gisteravond niet heb gebruikt, omdat ik veel heb geplaatst en als je op vorige klikt dan duurt dat zo lang. Dus ik steeds naar mn, jawel, outlook en die controleerd dan op nieuwe post en dan krijg ik: een nieuw bericht op bokt met de data van die dag(die dag geen nieuwe gehad nog) dus ik vol enthousiamse kijken, want het is net als met smsen, blijft altijd spannend wie het is, haha, nou weg is alles, geen nieuwe berichten, terwijl dat dus wel op bokt en in mn mail word gezegd...huh?? Maar ik ben blijkbaar de enige met dit probleem, hihi, dus zal ongetwijfeld iets niet goed doen, gezien me dat vaker overkomt...
Ik zie je vast vanavond wel weer gezellig op de msn, was gisteren te moe na dat verplichte gare voetbal, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 13:25

denk eerder dat iemand een bericht heeft gestuurd, en hem daarna heeft verwijderd