Vraagje over Werkbalk in Windows XP

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Vraagje over Werkbalk in Windows XP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 11:19

Hey allemaal.
Ik heb windows XP en heb laatst een keer een update gedownload en sindsdien doet mijn werkbalk onderin het scherm een beetje raar. Elke keer dat ik opstart dan staat de "search assistant" aangevinkt. Ik zet hem dan uit, want vindt het irritant, maar hij houdt die instelling niet vast. Ook heb ik links wat snelstart icoontjes (Word, bureaublad, Explorer etc.) Het zijn er 4, maar er kunnen er maar 3 weergegeven worden. Dus ik wil de belangrijkste 3 direct op het scherm hebben. Maar elke keer als ik afsluit dan gaat ie terug naar zijn eigen instellingen. Dit was vroeger nooit zo, dus volgens mij heeft dit met die update te maken. Het is alweer een tijdje geleden, dus weet niet welke updates ik toen gedll heb, maar lijkt me toch dat je die instellingen ergens vast moet kunnen zetten?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:41


manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 11:51

Hmm....ga straks wel eens kijken wat ik nou precies moet downloaden.....maar zit dat in een update van Windows?? of is het meer toeval dat het tegelijk is gekomen?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:59

Ik denk dat het toeval is. Waar heb je je windows update vanaf gehaald? De officiele site?

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 12:04

Ja!! Ik had af en toe wat problemen en dan krijg je van die rapportjes weet je wel. Vanuit daar ben ik op de update-pagina gekomen en de essentiele updates gedownload.