een balkje de hele tijd in mijn beeld

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

een balkje de hele tijd in mijn beeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 14:21

er zit rechts van mijn beeld de hele tijd een vaag balkje en dat heb ik nu alleen bij bokt en niet als ik op een andere site ga

hier is een plaatje van mijn beeld



hij zit dus telkens door tekts heen, en ik zou niet weten hoe ik het weg kan krijgen.

[edit]

als ik op dat pijltje klik dan krijg ik dit;
een zwart vlak waar je niks aan hebt
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-19 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto’s verwijderd


Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 15:43

Ik weet niet precies wat het is, maar ik zou eerst maar eens iets van ad-aware draaien. (gezien het mooie search balkje boven in beeld Clown)

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 17:26

Gjilke schreef:
Ik weet niet precies wat het is, maar ik zou eerst maar eens iets van ad-aware draaien. (gezien het mooie search balkje boven in beeld Clown)


ja die komt er telkens door kazaa en iedere keer als mijn broer hem weg haald zet ik hem er op de een of andere manier weer in...
maar ik heb nu geen kazaa meer dus kan mijn broer hem weer weg halen Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:12

Ad_Aware heeft helemaal geen zin, hier zijn al zeker 2 topics over geweest. Eentje van mezelf waar ik min of meer voor gek werd verklaard, en pas geleden door een andere Bokker Ik heb er zelf ook nog steeds last van, draai elke week Ad_Aware na mijn wekelijkse virusscan en hij vind nooit meer dan 2 of 3 dingetjes...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Saar01
Berichten: 3524
Geregistreerd: 09-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:23

Ik heb ook altijd ban die stomme search balkjes boven in m'n in m''n beeld. Huilen ik heb ook geen idee hoe ik het wge moet halen Scheve mond
Misschien dat dat pijltje weggaat als je er met je rechtermuisknop op klikt en dan verwijderen ofzo Verward

. . . . . .

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:38

Volgens mij komen die "balkjes" door de extra werkbalk van Mysearchnow. Die wordt meegeïnstalleerd bij MSN Plus als je kiest voor "met sponsor". Sommigen zeggen dat ie dat ook doet bij "zonder sponsor". Knipoog
Ad-Aware draaien is idd een goede oplossing. Hoewel ik vermoed dat ie weer terug komt als je een volgende keer opnieuw opstart.
Anders zou je je eens kunnen afvragen welke functies van MSN Plus je nu daadwerkelijk gebruikt en nodig hebt. Knipoog

Geen onderschrift.

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 20:04

Dat balkje heb ik ook wel eens. Als je bokt opnieuw opstart is ie weer weg Lachen

[o]

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 20:45

Dat witte balkje heeft niets met spyware of extra werkbalken te maken... Ik heb daar al heel lang last van, mijn pc is clean en ik heb geen MSN+, KazaA oid erop staan... Bokt is ook de enige site waar ik last heb van dat ding.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 21:15

hij i nu ook weer weg, vind het maar vaag

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:17

Ik heb geen MSN Plus, wel Kazaa maar dan Kazaalite.
Op Bokt heb ik dat balkje nooit gezien. Maar krijg je dan ook vaak pop-up's als je op Bokt bent, Thirza?

Geen onderschrift.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 21:19

nee krijg niks van pop-up's van bokt dan, en vandaag had ik eerst alleen bokt open staan en had ik dat balkje

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:19

Pervinco schreef:
Ad_Aware heeft helemaal geen zin, hier zijn al zeker 2 topics over geweest. Eentje van mezelf waar ik min of meer voor gek werd verklaard, en pas geleden door een andere Bokker Ik heb er zelf ook nog steeds last van, draai elke week Ad_Aware na mijn wekelijkse virusscan en hij vind nooit meer dan 2 of 3 dingetjes...

Bij mij vind 'ie honderden 'dingen', maar daar zit ook msn enzo tussen, ik durf dus niet zomaar iets te verwijderen Scheve mond Maar ik vind al die balkjes die ik steeds krijg wel zoooo irritant Boos!

Bokker sinds 02-02-03.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 01:54

Hij heeft ongeveer de grootte van het forum kies dropdown dingetje op bijna alle Bokt pagina's. Lijkt me een bug van IE. Probeer FireFox eens Lachen

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:11

ik heb het ook af en toe, volgens mij is het gewoon dat de computer heel eventjes blijft hangen en daardoor het "kies forum" balkje blijft hangen Lachen

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 21:48

Yessy schreef:
ik heb het ook af en toe, volgens mij is het gewoon dat de computer heel eventjes blijft hangen en daardoor het "kies forum" balkje blijft hangen Lachen


klopt heb ik ook wel eens!

en die search balken enzo heb ik ook, gek wordt ik ervan Stoom uit je oren

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers