Geen paginanummering, en iets vaags bij een topic

Moderators: goldenarrow, MirandaD, Hanmar, Olympia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lindy

Geen paginanummering, en iets vaags bij een topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 17:02

Bij het topic 'Als je van jezelf walgt' op AM, staan op dit moment 22 reacties. Het laatste bericht die ik kan zien op pagina 1 (de pagina's gaan tot 25 berichten toch? Verward ) is van Cassidy, maar de laatste reactie in het topic is van Natalie... Want ik heb er ook in gereageerd, en als ik op 'bekijk mijn berichten' klik, zie ik dat zij als laatste heeft gereageerd, en als ik vervolgens op het tekentje naast haar naam klik, staat haar reactie bovenaan een nieuwe pagina. En dus zonder paginanummering... Ik heb het al een paar keer overnieuw gedaan, maar het blijft zo. Hoe kan dat? Verward

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 17:06

ik zie ook alleen de reactie van cassidy als laatste Verward wat vaag...

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 17:12

Nou daar heb ik ook last van. Bij het "m'n moeder weet dat ik blow"-topic in het jeugdhonk zie ik dat de TS het laatste bericht heeft geplaatst, dat staat blijkbaar op pagina 6, maar als ik de topic open zie ik m'n eigen reactie als laatste staan (pagina 5) met het "snel antwoord" balkje eronder. Als ik naar "bekijk berichten" van de TS ga, dan kom ik wel op pagina 6.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 17:49

ik had dat laatst toen ik alle berichten van iemand (weet niet eens meer wie Tong uitsteken) bekeek, dat waren iets van 256 pagina's ofzo, en op die pagina 256 stond dus gewoon niets, alleen die blauwe balk die je altijd ziet, maar geen berichten.
voor de grap kopieerde ik de url en liet die aan iemand uit mn msn lijst zien, maar die zag alleen "geen berichten gevonden" of een dergelijke standaard mededeling...

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 18:09

Oeh, dat was ik Haha!

Ik heb dit probleem nog nooit gehad op Bokt... Of het is me gewoon niet opgevallen Tong uitsteken

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 11:07

Nou ik heb het gisteren en eergisteren een keer gehad, verder nog nooit.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie