hij wil niet verkleinen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

hij wil niet verkleinen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 18:43

Ik wil graag een foto verkleinen en dat doe ik met bokt... maar dan krijg ik dit:

Uploaden van moooiiii miss. voor bokt.pspimage is gelukt!
Formaat van bestand controleren...
Bestand is 168,75KB groot.
Bestandstype is onbekend. Zal proberen te converteren en eventueel te verkleinen...
Converteren/verkleinen niet gelukt. Waarschuw BartVB even als je een foto probeert te uploaden...
Commando was: /usr/X11R6/bin/mogrify -quality 60 -format jpg -geometry "60x60>" verkleind/moooiiii_miss._voor_bokt.pspimage
Warning: unlink(verkleind//moooiiii miss. voor bokt.pspimage): Onbekend bestand of map in /dev/shm/www.bokt.nl/verkleinen.php on line 147

Ennnnn geen foto Verward wat gaat/is er mis??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:01

Ik kan wel een foto verkleinen, maar dan staat er: Klik op de foto om hem op te slaan, en dan krijg ik dit ervoor:

<br />
Warning: filesize(): Stat failed for verkleind/afbeelding 001.jpg (errno=2 - Onbekend bestand of map) in /dev/shm/www.bokt.nl/verkleinen.php on line 45<br />
<br />
Warning: fopen(verkleind/afbeelding 001.jpg): failed to open stream: Onbekend bestand of map in /dev/shm/www.bokt.nl/verkleinen.php on line 46<br />
<br />
Warning: fpassthru(): supplied argument is not a valid stream resource in /dev/shm/www.bokt.nl/verkleinen.php on line 47<br />

Verward

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:11

Als ik jouw berichtje zo lees LauEef, is het formaat van jouw foto ".pspimage", dat bestaat niet eens... Dat geeft hij ook als reden dat het verkleinen niet is gelukt, het bestandstype is onbekend (in jouw geval, bestaat niet)
Heb je de foto wel via bladeren opgezocht op je computer?

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:25

.pspimage is een paint shop pro bestand. als je dat bestand in psp opent moet je even opslaan als en dan als .jpg bestand Lachen

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:32

Oops Blond , ik gebruik PSP bijna nooit en als ik het al gebruik sla ik het standaard als jpg op.. Schijnheilig

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 20:58

okee, maar toen ik de avatar(die ik nu heb) verkleinde deed hij het wel(en die had ik ook bewerkt) Verward

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:35

Je kunt ze ook verkleinen met een gewoon bewerkingsprogramma Lachen