Moeite met bestellen afdrukken foto's via adsl.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Moeite met bestellen afdrukken foto's via adsl.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 22:27

Ik heb sinds 1 jaar een digitale camera. De 1e x dat ik foto's wou laten afdrukken deed ik dit bij een fotozaak waar je je geheugenkaart in een computer kon stoppen en zo foto's kon bestellen. Nadeel de hele zaak kan je foto's zien en je hebt er (tenminste ik dan) hulp van een winkelmedewerker bij nodig terwijl die hele winkel op zaterdag vol staat.
Maar goed nu heb ik dus over de 100 foto's op mijn pc staan die ik dus wil laten afdrukken bij het kruidvat. Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd met sofware die je van de site kunt downloaden, via de site zelf maar nee hoor zowel mijn oude pc als mij nieuwe die lopen na een tijdje vast of het schermpje van het dowloaden verdwijnt in ene leuk terwijl hij al 3 kwartier bezig is 1 voor 1 de foto's te verzenden naar de centrale Boos!
Nu kun je de boel ook op een cdrommetje zetten en inleveren maar goed hoe moet dat dan 1 voor 1 over de 100 foto's er naar toe kopieren en als je dan van sommige meer als 1 afdrukken wilt hebben wat dan?
Nu ben ik het zat. Ik wil die foto's hebben hoe pak ik dat aan en hoe doen jullie dat.

HELLLLLUP


Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 12:34

Misschien een andere winkel proberen? Ik laat ze altijd afdrukken via de Hema. Ook gewoon vanaf thuis uploaden met software van de Hema. Gaat bij mij altijd goed. Maar misschien heb je geen Hema in de buurt.....
Ik weet ook niet hoe dat gaat met een cdrom. Ik denk hetzelfde als met een rolletje. Gewoon op een formulier aangeven welke foto's je wilt afdrukken en het aantal.

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-04 13:11

ik heb het vandaag nog eens geprobeerd met andere bestelsoftware van het kruidvat (je kunt meerdere opties kiezen) nu is het gelukt. 132 foto's is dat normaal dat het verzenden meer dan 1 uur duurt. pfieew zat echt te duimen dat hij niet weer vastliep aan het einde net als de vorige x want dan baal je.

ranja: ben toch nog steeds benieuwd hoe je dat met een cd-rom doet. Bedoel echt fotonrs heb je niet toch alleen bestandsnamen van de foto's. Iemand ervaring met bestellen met een cd-rom?

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 15:48

op www.hema.nl doe ik eht altijd. Ik heb de foto's binenn 3 dagen klaarlgigen Haha!

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:00

heb bij meerdere bedrijven besteld maar altijd nog de beste service en de mooiste afdrukken bij pixum gehad.

Amor Vincit Omnia

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:58

Gewoon een cdtje branden met de foto's die je wilt afdrukken, en idd degene die je dubbel wilt ( of zelf meer) zet je er gewoon nog een keer op. Ik heb destijds ook veel foto's dubbel laten printen en het is goed gelukt.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 19:00

ok de volgende x ga ik ze gewoon op een cd-tje zetten gaat veel sneller. Vind een uur erg lang duren voor het verzenden van foto's. Ik heb een abbonnement waar je een downloadlimiet hebt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers