link plaatsen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Redneck

Berichten: 1183
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Castenray

link plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 09:50

Met de zoekfunctie kon ik het niet vinden....ik wil graag weten hoe ik een link moet plaatsen. Ik heb een advertentie geplaatst op EA-TK voor een quarter die te koop staat, maar nu wil ik onder WN hiernaar verwijzen. Het lukt me niet om een werkende link te maken

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 10:18

Je mag niet in een nieuw topic op een ander forum een link plaatsen van een ander topic.

Maar de uitleg over de link:

Boven bij adres staat http://www.bokt.nl/forums..... Daar ga je op staan ... als het goed is word het dan blauw.
Dan klik je met je rechtermuis knop... en doe je kopieren.
Dan ga je naar de plaats waar je de link wil hebben.
Nogmaals rechtermuis knop en dan plakken..... dan staat er een link Knipoog

Redneck

Berichten: 1183
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Castenray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 10:27

Oké, hartstikke bedankt. Maar ik wist niet dat het niet mocht. Het gebeurt wel vaker, zag ik!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132040
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:49

Volgens mij is het op WN toegestaan om de link van je (western)advertentie op EA te plaatsen.
Ik vraag even na bij Sugarmiss of dat werkelijk het geval is (sorry, ik ben niet zo into Western Knipoog).
Als het mag, dan kun je een nieuw topic op WN openen en daar de link van EA in plaatsen.
Dit doe je door de url (adresbalk) van de advertentie te kopieeren en daarna te plakken in het WN-topic.
Dan komt er meteen een slotje op het topic (graag meteen aanvragen door op het rode uitroepteken te drukken van "Tip een Mod") zodat de reacties in EA geplaatst kunnen worden.

DubbelFun

Berichten: 88660
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:56

Oscar verwoordt het goed dat voor Westernzaken op EA (EA-co uitgezonderd) een uitzondering gemaakt mag worden, dit omdat WN'ers blijkbaar niet op andere forums komen Haha!.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:41

Oke dan had ik het fout Haha! Ben ook niet into western blijkt nu wel Knipoog