chello begrenzing?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
petraaken

Berichten: 44205
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 15:51

ADSL is via telefoon er wordt een splittertje op je telefoonlijn geplaatst en zo omgevormd naar een ADSL lijn. (sorry kom van de informaticadienst hé, niet dat ik informaticus ben maar zulke dingen leer je dan wel Haha! . Was altijd handig zit alleen nu op de dienst milieuvergunningen en ben dus niet meer zo snel op de hoogte van de laatste nieuwe software. en kan er dus ook niet meer zo snel aangeraken gratis Clown )

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:48

Ik dacht idd dat je nog een 'oude prehistorische' analoge lijn bedoelde Knipoog. Maar idd eerst even checken of je daar wel ADSL aan kunt sluiten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 17:59

Maar hebben jullie voorkeuren en redes waarom?
ik heb er totaal geen verstand van, want wat is bv dat fair use, hoeveel mag je dan i-netten of is dat verschillend per aanbieder?

Verder heb ik gekeken, maar weet niet meer bij welke aanbieder, dat je vanaf aug. daar adsl kan gebruiken.
of geld dat dan voor elke aanbieder omdat de centrale dat kan?

En ts, sorry voor het offtopic gaan, wil je het niet in jouw topic open ik wel een ander Lachen

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:39

runningkawa hebben jullie een bedrijf? Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:00

Fair Use policy betekend dat je eigenlijk onbeperkt bandbreedte mag gebruiken, mits er 'normaal' gebruik van wordt gemaakt... Dus niet je PC 24/7 31 dagen in de maand laten downloaden met volle snelheid, want dan sluiten ze je af.
Als het kan zou ik op Tiscali of BBned gaan, het KPN netwerk is veel duurder met aanbieders.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:03

Tiscali zeker niet nemen...heb slechte ervaringen mee...als je een bedrijf hebt zou ik BBNED nemen, veel beter, en het is geen huis en tuin verbinding Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:18

BBned zit bijna vol er verliest nu snelheid, dat is ook de reden waarom ik door Demon op het Tiscali netwerk geplaatst is, daar is ruimte en nog snelheid, mijn internet verbinding gaat ook een stuk sneller dan die van een vriend van me, die dezelfde verbinding van Demon heeft, maar dan nog op het BBned netwerk.
Tiscali is helemaal niet slecht Lachen.
Ook niet op de ADSL fora btw Knipoog.
Misschien als provider zelf, maar niet als netwerk Lachen.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:20

Netwerk geen verstand van...ATM is zeer slecht...
BBNED alles vol? Hmm volgens mij niet...Iedere klant krijgt gewoon een eigen verbinding in de centrale....bij kpn is dit niet het geval...daar zit je met meer mensen op 1 kastje (in de centrale!)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:42

BBned is nog niet helemaal vol, maar het begint nu wel vol te raken, waardoor de snelheid stukken omlaag gaat. Lachen

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:46

Jep, maar ze zijn aan het bijbouwen Knipoog

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 23:21

Welke provider niet? Knipoog Alles gaat erop vooruit, denk dat je eigenlijk geen slechte keuze meer kan maken tegenwoordig hoor. Het enigste punt is dat KPN vaak stukken duurder is, alleen in die buitenwijken heb je vaak alleen KPN beschikbaar Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 13:08

Nee geen bedrijf.
En alvast bedankt voor de info.
we zullen ons de komende tijd er eens in gaan verdiepen