Slotje zetten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 00:23

Ik weet een betere:
Ik vind dat een topicstarter een slotje op zijn topic moet kunnen verwijderen Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 00:27

Lijkt me nog een veel slechter plan eerlijk gezegt... Schijnheilig

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 16:47

het kan ook zijn.. om even met de moderator.. te over leggen of ze er eenslotje op doen.. net zo makkelijk

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 17:36

Ods schreef:

Het blijft het zelfde of een moderator het doet op diegene zijn/haar verzoek of dat ik het zelf doe! Wat ik vaak zie is dat als er iets is wat mensen niet 'leuk' vinden het door tientallen mensen verteld moet worden en dat vind
ik
onzin, één keer vertellen dat BV een neusriem verkeerd zit is voldoende dacht ik zo. Snappen jullie wat ik bedoel?


hier ben ik het mee eens, want heel vaak zetten de topicstarter er ook wel bij van houding word aan gewerkt of houding word verbeterd enzo.. en dan word er als nog een heel "klets" verhaal getypt over bijv. die houding en dat 10x dan vind ik wel dat de toppicstarter er een slotje op mag doen.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:56

llleoni schreef:
het kan ook zijn.. om even met de moderator.. te over leggen of ze er eenslotje op doen.. net zo makkelijk


Ja, maar het is toch veel gemakkelijker om het zelf te kunnen doen? Dan hoeft er geen moddie aan te pas te komen. Als je een slotje vraagt, duurt het meestal toch nog even voordat je hem krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 22:09

ik vind overleggen ook beter
en je kunt ook vragen geleuter over houding als je dat zal al aangaf daarmee bezig te zijn, te laten verwijderen.

maar er zijn er zoveel, waar je mee in hun straatje moet l*llen, zoniet gaan ze meteen miepen.
ja sorry op een forum zijn er nu eenmaal andere meningen, daar moet je maar tegen kunnen.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 22:30

Mij gaat het niet alleen over meningen, maar over bijvoorbeeld dit topic:
[WD] Vraag over Proef 16 klasse L1
Hier krijg ik bijvoorbeeld onwijs vaak hetzelfde antwoord, vrij nutteloos, onoverzichtelijk en onduidelijk. Slotje! Knipoog