Laptop of computer? voor en nadelen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 15:15

Met de batterij heb ik ook nooit problemen gehad. Die werkt perfect. Een laptop moet je niet kopen om hem te gebruiken als je enige pc waar je alles op wil kunnen doen.
Ik ben wat pc's betreft een zeikert en ben ook altijd up-to-date. Kost een hoop maar ieder zijn hobby Knipoog

Ik kan niet meer zonder mijn laptop. Ik moet voor school vaak projecten doen en dan zijn twee schermen eigenlijk onmisbaar. Ik zit dus vaak achter mijn gewone pc met de laptop ernaast.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 15:37

Mijn laptop is een 2200 Mhz met 512 MB ram, en heb dan nog een pc waar ik het meest op zit en dat is een P4 2800 mhz met bijna een gig geheugen... De laptop is zelfs duurder ....

Dus een laptop is minder snel, en mijn pc is goedkoper...en hij is sneller en je kunt er meer mee... Daarom zou ik dan als je toch niet mobiel wilt zijn een gewone computer Haha!

Laptop is iets wat je erbij moet hebben.....


En een echte programmeur kan heel best met een oude pc werken Haha!

Enigste wat je nodig hebt is notepad Haha!

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:40

Ik heb ook deze keus moeten maken en het is een vaste pc geworden, gewoon omdat dat een heel stuk goedkoper is en je meer mogelijkheden hebt vor uitbreiding enzo... (Plus dat er een hele goedkope pc op mijn weg kwam Tong uitsteken )

Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 11:18

Ik heb beide. (nee, ik ben niet verwend Tong uitsteken )
Ik had een oude pc, waar ik eigenlijk weinig meer mee kon. Ik heb toen een laptop bijgekocht via pc privé project.
Een paar manden later hebben mijn ouders een nieuwe pc gekocht en heb ik hun oude gekregen. Mijn oude is weer naar m'n broertje gegaan.

Ik vind een laptop heel handig, je kan er overal mee naartoe. Als ik iets voor m'n werk of opleiding moet doen, ga ik lekker op de bank zitten met de laptop op schoot. Internetten doe ik 's ochtends ook wel eens gewoon in bed. Bloos

Maar printen en scannen doe ik weer gewoon op de pc. Die staan daar op aangesloten. Het voordeel van de pc is idd dat je meer uitbreid mogelijkheden hebt. Bijvoorbeeld als je een ingewikkeld spel wilt spelen, heb je op de laptop geen videokaart die aan de eisen voldoet.