Banner Farbenfroh

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:24

haha, ik ehb me ook aangeeld en al die reacties hier he. hahaha. Maar boeiend, valt altijd te proberen. het idee lijkt me best aardig als er straks een wat betere uitvoering komt en inderdaad kwaliteit is en die kleuren niet veranderen als je in de zon rijd enzo. hohihi. zie je het voor je, ga je de schaduw in is je dekje in ene paars. maar vind die paarse kleur wel grappig.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:27

Farbenfroh"]
Het allereerste meekleurende sjabrak, de allereerste meekleurende bandages.

Een Farbenfroh set bestaande uit een shabrak...
[/quote]

Eerst is shabrak met een J geschreven en daarna met een H Verward

[quote="Farbenfroh schreef:
...zal de set tot van kleur veranderen...


..tot van kleur.. Verward

Nieuwe kleuren, nieuwe spelling? Lips are sealed

Verder zijn de plaatjes via bokt.nl geupload (nl.: http://www.bokt.nl/farbenfroh/FFLB5.GIF ). Dus de pagina is door bokt in elkaar gezet.

Heb voor dit topic wel al m'n naam etc. ingevuld. Niet geschoten is altijd mis. Maar ik ben bang dat het idd een 1 april grap is.

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:36

Iemand misschien op het idee gekomen dat bokt de opdracht van het bedrijf heeft gekregen om de wedstrijd te houden; dus zelf even een paginatje erover maken en zelf de inzendingen behandelen (en dat ze daarom dus weten wat voor reacties er binnen zijn gekomen)

Wat ik wel een beetje vreemd vind is dat die lusjes ook mee verkleuren, lijkt me van ander materiaal...

Maar ik heb me wel opgegeven omdat het niet eens in me op kwam dat het niet echt zou kunnen zijn. Ik denk trouwens dat het wel echt kan zijn hoor.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:38

Ik hoop t niet maar ja miss wel!! Ik heb me ook aangemeld, alleen heb ik geloof ik wel 3x op de muis gedrukt hahah! Hoop dat dat niks uitmaakt!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:38

Weet je wat ik nou kiks vind. Dadelijk rijden alle setjes mensen met "meekleurend setje" (ervan uitgaand dat het geen grap is) en dan kleuren de bandages oranje en het shabrak paars door de warmte van het paard. En dan is je hele setje naar de *piep*. Moet je zorgen dat je van je paard afkomt, voordat iemand je ziet, omdat je er een gele rijbroek bij aanhebt. (Toen je begon was immers alles geel):j Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Mikkie op 30-03-04 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:39

Flesje water op de juiste temperatuur meenemen Haha!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:40

Nou volgens mij is het niet goed als je paard 50 of 60 ofzo graden is.... toch? Dus dat met je paard meeverkleuren zal wel meevallen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:42

*volcano* schreef:
Ik had wel gezien dat er weer een nieuwe banner was, maar ik vind het meestal te veel moeite om er op te klikken Tong uitsteken

Tssss, zo komen we natuurlijk nooit aan inkomsten Lachen Net weer wat rekeningen betaald en de zakelijke rekening staat nu op 0,82 eurocent, joy Haha!

De mensen die een set krijgen worden willekeurig uitgedeeld, na een kwartier ofzo hadden we namelijk al 30 inzendingen en dan zouden alleen de mensen die rond dat tijdstip online waren een kans hebben, dat is natuurlijk niet helemaal fair. Ik zal zo eens kijken naar die slordige typ fouten..

IcePrincess

Berichten: 7744
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 15:47

dus er wordt niet gekozen op opmerkingen? die ben ik nl. vergeten Clown .

Fem007
Berichten: 67
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:10

Haha! Deze 1 april grap is misschien wel iets te doorzichtig. Dit neemt toch niemand serieus?
Maar wel leuk bedacht!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:13

En wie lacht er het hardst als het wel echt is: de mensen die een gratis dekje hebben!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:58

Pervinco schreef:
*edit: ik zag zojuist het licht. Ik denk dat leentje bedoeld dat de winnaars op 1 april bekend worden gemaakt, omdat het een grap is...


Idd

voor degenen met het argument: Barbie heeft ook spullen die verkleuren op temperatuur enzovoort.

Daarbij gaat het om SYNTHETISCHE stoffen. Door de mens zelf geproduceerd dus, en vrij goed naar willekeur van de mens te manipuleren enz.

Een zadeldekje, is naar mijn weten over het algemeen nog steeds grotendeels gemaakt van katoen (ok, de vulling is vaak synthetisch, maar hetgene waar het paard mee in contact komt, namelijk de buitenkant, is meestal 100% katoen)
En katoen, is een natuurproduct. Wij als mens met al onze technologische kennis en mogelijkheden, kunnen nog steeds niet katoen laten verkleuren volgens temperatuur (oneindig dan, bijvoorbeeld laten zwartblakeren kunnen we met "alles" Haha!) STEL dat we dat wel moesten kunnen, dan zou dit zeker nog niet tegen een commerciele prijs zijn.

Verder: ik vind het een geweldig leuke grap, en zeer goed gevonden, maar onder andere
1. bovenstaand argument
2. de "setjesmentaliteit van Bokt" (niet pejoratief bedoeld ofzo hoor, moest een woord hebben Knipoog ) en het feit dat alleen Bokkers kunnen testen
3. enkele argumenten die Sonja ook al aanhaalde
Doen mij besluiten dat het een grap is.

Maar: een supergoede, echt waar Haha!

En stel dat ik toch ongelijk heb, dan gun ik IEDEREEN zijn/haar dekje OK dan!

Verder geen commentaar Knipoog

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:10

Is het niet waar, dan is het imo een hele leuke 1 april grap, klopt het wel, dan hebben een aantal bokkers hier onwijs veel mazzel...Knipoog!

*en vraag me btw af of veeeel x aanmelden meer kans op da dekje betekent?*

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:13

leentje schreef:
Een zadeldekje, is naar mijn weten over het algemeen nog steeds grotendeels gemaakt van katoen (ok, de vulling is vaak synthetisch, maar hetgene waar het paard mee in contact komt, namelijk de buitenkant, is meestal 100% katoen)

Je geeft zelf al een tegenargument.....die kant waar het paard mee incontact komt...dus de onderkant.....kan van katoen zijn (heb zelf ook wel dekjes waarvan de onderzijde katoen is en de zichtbare zijde gedeelte polyester)...
Zit me dus af te vragen waarom dat hier niet zou kunnen...

En wat SB zegt...ik ga ervan uit dat ze en naamsbekendheid willen krijgen én een produkt praktijkgetest...zo slaan ze simpel 2 vliegen 1 klap plus bokt verdient een paar euro's...

IcePrincess

Berichten: 7744
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:14

leentje schreef:
Een zadeldekje, is naar mijn weten over het algemeen nog steeds grotendeels gemaakt van katoen (ok, de vulling is vaak synthetisch, maar hetgene waar het paard mee in contact komt, namelijk de buitenkant, is meestal 100% katoen)
En katoen, is een natuurproduct. Wij als mens met al onze technologische kennis en mogelijkheden, kunnen nog steeds niet katoen laten verkleuren volgens temperatuur (oneindig dan, bijvoorbeeld laten zwartblakeren kunnen we met "alles" Haha!) STEL dat we dat wel moesten kunnen, dan zou dit zeker nog niet tegen een commerciele prijs zijn.


misschien dat de onderkant wel van katoen is en alleen de bovenkant verkleurd .

maar ik zoals ik al eerder zei vind ik de foto's er erg nep uitzien, lijkt meer op een soort schuimrubber en gewoon met de computer een ander kleurtje gegeven.

Ik hoop maar dat het echt is, ik zou er wel interesse in hebben Haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:15

Ik vond het al héél raar dat er alleen gebruikers van Bokt zich konden aanmelden Tong uitsteken
En dan idd, die typfouten
Tja, we zien wel wat het geeft hé!

eowynnie
Berichten: 301
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:15

Tong uitsteken heheheh echt geweldig !! Rijd je buiten in de regen, veranderen opeens je dekje en bandages van kleur !! hehehe Tong uitsteken
Ik zie mezelf al rijden !! *LOL*

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:17

Hmm daar hebben jullie een punt (bovenzijde ander materiaal) Knipoog

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:19

Okkie1"]
[quote="Farbenfroh schreef:
Het allereerste meekleurende sjabrak, de allereerste meekleurende bandages.

Een Farbenfroh set bestaande uit een shabrak...


Eerst is shabrak met een J geschreven en daarna met een H Verward
[/quote]
Bij mij stond er zelfs schabrak Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:20

En weet je, ik noem die vierkante dingen altijd dekje Haha!

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:20

En de modie's en beheerders zitten zich nu natuurlijk rot te lachen!! Haha!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:29

Ja, volgens mij ook, Natasja Tong uitsteken

En die foto's van die dekjes, die zijn volgens mij gewoon bewerkt met een of ander programma!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:34

Ik geloof er nog steeds wel in, aangezien ik eerder zo'n test heb gedaan. Daarom baal ik dat er geen ponymaat is... Maar heb alsnog aangemeld, zijn altijd wel mensen in mijn buurt met maatje full Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:34

Misschien krijgen de intrappers van de 1 april grap dan wel een troostprijs omdat ze zo zielig zijn

Als jullie niks gezegd hadden over 1 april, zou ik dat zelf nooit bedenken, moet eerst goed bedenken welke datum we nu leven, want dat weet ik zo nooit

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 17:37

RK dat heb ik ook, ik weet nooit welke datum het is, laat staan dat ik nu al aan 1 april zou denken. En dan nog, vroeger deed ik aan 1 april... nu niet meer ( maakte altijd fopcadeautjes voor mn tante, die is op 1 april jarig Knipoog )