Heeft Boktmeetingverslagen nog wel nut?

Moderators: goldenarrow, MirandaD, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jurga

Heeft Boktmeetingverslagen nog wel nut?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 21:59

Is iets wat ik mij regelmatig afvraag. Persoonlijk kom ik er nooit en de keren dat ik er (uit verveling) langskom, staan nog dezelfde topics bovenaan. Er worden maar zelden nieuwe topics gepost.

Bij grote meetings komt er toch al een apart tijdelijk forum en vaak zie je op ITP of HAW topics verschijnen met 'vandaag gemeet met' of 'vandaag gereden op'...

In mijn ogen heeft BV geen nut meer, niemand post er. Ik zet ook liever een verslagje op VvdD of één van de foto-fora als ik bij iemand langs ben geweest of als er iemand op mijn paard heeft gereden (bij wijze van spreken).

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:08

Helemaal mee eens, Jurga!
Laatst zat ik me ook te vervelen en keek een keer op BV. Erg weinig topics en weinig reacties.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 22:17

Vaak gaan de reacties gewoon door naar het topic wat nog op BM staat. Misschien een idee om het topic na de datum dat de meeting is automatisch te laten verplaatsen naar BV?
Daarnaast gebeurd het nogal vaak dat de BM topics in HK belanden Knipoog.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie