Doen of niet? (upgraden naar XP)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 10:53

Hmm misschien eens hem laten nakijken door een professionele computer technicus.

Tinus19
Berichten: 269
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 11:02

Heb thuis XP Professional ook draaien op een PII 233 Mhz 128 MB RAM, gaat prima Lachen Als je maar zorgt dat je voldoende geheugen hebt...

paultje3181
Berichten: 51
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 12:59

XP pro, 128 MB en PII 233... HULDE: tja, tis maar wat je prima noemt....
On-topic:
Het er overheen zetten is niet echt slim, aangezien je blijkbaar al een brakke install hebt. Punt 2: XP heeft allerlei opties die alleen werken met NTFS en dit heb je niet (bestandsindeling van je harde schijf)
Punt 3: je gaf aan dat je al je drivers weer moet zoeken... Grote kans dat winXP alles al herkend, zeker de oudere hardware wordt goed gedetecteerd (nee, ik heb het niet over ISA-soundcards oid, spullen die in een pII 733 zitten Tong uitsteken ) Punt 4: win2000 en winxp schelen qua eisen niet veel, tenminste: niet als je alle grafische zooi uit xp sloopt... Tong uitsteken )

Mijn idee: waag je toch aan de clean install en pak lekker XP. 256 MB PC133 geheugen (wat je computer waarschijnlijk heeft) is echt niet te duur hoor...

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 19:20

hmmm moet je toch nog de driver voor de cdrom terugvinden, anders wil ie die al niet zien... de driver die herkent dat ik toch echt een groot beeldscherm heb is ook wel een leuke trouwens Tong uitsteken En degene die iets met de netwerkkaart doet Haha!