Wie heeft mij verhuisd?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:49

Tuurlijk vind ik dat je als beheerders van bokt in beginsel die lijn niet moet passeren, maar je moet ook je eigen verstand gebruiken! De betreffende gebruiker heeft al aangegeven alleen te willen weten wie het gedaan had, voorts geeft diegene ook in enkele topics aan dat de grens zoeken van wat wel of niet toelaatbaar is! Dan vind ik het Heike der goed recht om dit te veranderen. Het is in dit geval namelijk overduidelijk dat het een soort van provocatie is, of op zijn minst een woonplaats die bij sommige mensen toch enige vraagtekens doet opkomen. De persoon die het betreft geeft aan, dat alleen de wetenschap wie het gedaan had op dit moment interessant is. Als je zulke (flauwe) grapjes uithaalt, dan moet je ook niet gaan zeuren over de consequenties. (ik geloof zelfs dat diegene dat ook niet doet!) Maar ga nu niet doen alsof iets heel onschuldigs en volkomen normaals veranderd is!
Idd een pb was wel zo netjes geweest(ik weet niet of die gestuurd is)
Maar net zoals in het "echte leven" is het zo als je de grenzen van de regels zelf (blijft) opzoeken, je af en toe van hogerhand overruled wordt!
Een hele normale en volkomen terechte beslissing in mijn ogen.

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:50

Karin schreef:
En als er nou een PB met dit verzoek is verstuurd, maar zonder resultaat? Mag een beheerder dan wel ingrijpen?

Ik vind van niet. dan geef je ze een OW en daarna een ban als dat nodig is. Maar je verandert het zelf niet

Citaat:
Provocerende berichten en avatars zijn nu eenmaal niet toegestaan. Hetzelfde geldt voor onderschriften, usernames en woonplaatsen. Doet de user niets uit op het verzoek van het beheer, dan mag het beheer IMO best ingrijpen.

*disagrees*

Althans, ingrijpen wel, maar dan een OW en erger. Maar dat is een discussie die jullie moeten voeren. Ik vind het alleen niet kunnen.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:55

I'm shocked Romkabouter Scheve mond .

Ben het overigens wel met je eens.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:58

Ik weet niet waarom je shocked bent, maar mooi dat je het met me eens bent Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-04 23:59

Dit is de eerste keer dat ik zie dat je het helemaal NIET met het mod-team eens bent Bloos! Bloos .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:00

Als je een ban krijgt, dan kun je je profiel niet meer veranderen Haha!.

Het veranderen naar "Heaven" is net zo provocerend/demonstratief als "Hell" lijkt mij, als signaal is het dus net zo kwetsend.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:01

Ah zo, zou kunnen Kayla. Dat houden anderen bij Knipoog

Maar laten we niet teveel offtopic gaan Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:02

Hihi ik moet er wel om lachen. Wat een ophef. En niet eens door de persoon bij wie ik het gedaan heb. Kais heeft vaker 'acties' gehad. En nu kreeg hij een actie van me terug..

En nee dit is niet de eerste keer. De andere keren is jullie waarschijnlijk niet eens opgevallen. Ik haal wel eens een onderschrift weg ja. Ik stuur dan altijd een pb van te voren.

De scheldpartijen die ik soms naar mijn hoofd krijg. tsts. Ik wordt vaak voor alles wat rot is uitgemaakt alleen omdat ik me ergens mee bemoei. Maar sommige dingen kunnen echt niet op bokt. Zelfde verhaal als ik een avatar weghaal. Ik vraag het altijd netjes. En zelfs al wordt ik uitgescholden ik blijf netjes.

In dit geval wist ik wel dat Kais het kon begrijpen.

Voor de rest. Ik kan in de profielen niet bij de persoonlijke info en paarden info. Alleen de gegevens. Wel makkelijk want ik wordt regelmatig gevraagd even te kijken naar de gegevens en wat er eventueel niet aan klopt.

Denken jullie nu trouwens echt dat ik profielen zomaar zou gaan veranderen?? Ik heb echt wel wat beters te doen..

En bedankt mensen die me een pb hebben gestuurd die het wel een goede actie vonden!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:03

Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Je moet het wel veranderen naar een plaats, of evt een verwijzing dat dingen als hell niet geaccepteerd worden! Ik wist niet dat het zo slecht was aangepakt. Ik blijf wel van mening dat je het als beheerder wel kan maken, bij gebruikers die de grens blijven opzoeken zoals Kais.

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:06

Scheldpartijen is nooit leuk. Op verzoek veranderen is ook niet erg. Want het is immers op verzoek Knipoog

Uiteraard kunnen sommige dingen niet, maar als die users niet willen aanpassen dan geef je ze een OW of een ban of whatever. NIET zelf veranderen. Dat is persoonlijke info en dien je vanaf te blijven als beheerder imo. Jullie zijn dat niet met me eens blijkaar. Tja, zo gaat dat Lachen

Dat je netjes blijft siert je en is tevens een belangrijk deel van je taak vind ik Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:08

Daargelaten of het netjes is of niet snap ik niet dat je er moeite in zou steken om het zelf te veranderen. Pb met verzoek en bij geen reactie daarop volgend OW/ban lijkt me meer dan genoeg.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:10

En dan is de ban afgelopen, en dan zitten we weer gezellig met dezelfde woonplaats op Bokt OK dan!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:10

Dan geef je ze een permanente ban als het niet helpt.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:11

Waarom zou je diegene weer toelaten als hij/zij het niet wil veranderen??

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 00:28

Ik zou nooit iets persoonlijks veranderen. Maar dat terzijde. net zomin als dat ik ooit in pb's zou kijken. Ik weet niets hoe ik dat zou moeten trouwens.

Ik stuur meestal netjes een pb. Als de pb gelezen is en ik hoor niets en er is niets veranderd dan doe ik het zelf.

Want vaak blijven anders dingen staan die gewoon niet kunnen. Die wil ik er gewoon zo vlug mogenlijk af hebben.

En dat ik netjes moet blijven is logisch. Dat hoort er idd bij.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Xyris

Berichten: 9445
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 01:03

Joh mensen, wat een ophef! Haha! ik vind het een leuk geintje (mede omdat ik ook weet van wie het komt en naar wie het gaat) kais heeft er zelf geen problemen mee, dat had ik zelfs vantevoren al kunnen zeggen Knipoog maja, ok, een beetje provocerend, maar gij die de bal kaatst kunne hem terug verwachten, en dus bij deze Knipoog nou is Hell misschien wel wat provocerend, maar mag iemand niet zichzelf zijn? ik zie er het probleem niet zo van in... en daarbij... wie heeft er hier ooit eerder ophef over gemaakt voordat heike de naam van hell naar heaven verandere? Niemand volgens mij... dus waarom nu ineens wel?

Mensen kom op, tuurlijk kan ieder zijn eigen mening hebben, tuurlijk begrijp ik dat het om het princiepe gaat van wat kan en wat niet, maar ik denk dat het in dit geval verstandiger is om te kijken naar de persoon bij wie die gedaan is en de persoon die dit doet, voor mij verandert dit toch wel de situatie.

en ik denk eerlijk gezegd ook wel iets van de "gespannen" (ok niet helemaal het goede woord) sfeer tussen beide partijen opheft, ik vang dit gebaar toch wel op als iets positiefs, zo van, je bent niet de pispaal van bokt omdat je gebanned bent geweest, maar jij haalt geintjes uit, dus ik ook...

en misbruik maken van de positie? joh, kom op Haha! wat dachten jullie van al die practical jokes die overal uitgehaald worden? en volgens mij komt dit met grote regelmaat van hoger hand.... o:)

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 02:24

Heike schreef:
Hihi ik moet er wel om lachen. Wat een ophef. ....

En nee dit is niet de eerste keer. De andere keren is jullie waarschijnlijk niet eens opgevallen. Ik haal wel eens een Denken jullie nu trouwens echt dat ik profielen zomaar zou gaan veranderen?? Ik heb echt wel wat beters te doen..

En bedankt mensen die me een pb hebben gestuurd die het wel een goede actie vonden!


Je hebt dus nog steeds geen inzicht dat je niet in iemands privezaken mag rommelen?
Dat vind ik echt heel erg slecht. Op z'n minst had je kunnen bedenken dat profielen privé zijn, en dat je daar gewoon vanaf hoort te blijven.
Dat je dat inzicht niet hebt, en nog steeds niet na de reacties die hier staan, vind ik diep triest.
Dat je nu zelf toegeeft dat je het vaker doet, en dat er bewijs is dat je dit al vaker gedaan hebt (Tweety 1) geeft naar mijn smaak aan, dat jij niet weet waar je grenzen liggen, en wat "mijn" en "dijn" is.
Ik vind dat een erg slechte eigenschap voor een beheerder, en ik vind het net zo erg, dat je de hand boven het hoofd wordt gehouden door oa Bart en Karin.
Hieruit blijkt maar weer dat het erg belangrijk is met wie je vriendjes bent. De een kan alles maken, en verschillende anderen (en daar reken ik mezelf nog niet eens bij) hoeven maar een woord verkeerd te zeggen en ze krijgen een UN, OW of een ban.
Ik denk dat het hele modteam hier toch eens goed over moet discussieren, want ik vind dit niet kunnen.
Ben benieuwd of er mensen in het modteam zijn, die er anders over denken dan Bart, Heike en Karin en die het nog aandurven om het te zeggen ook.

Goedgekeurd onderschrift :)

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 09:51

Heike schreef:
Ik zou nooit iets persoonlijks veranderen.

Dat heb je al gedaan. Een woonplaats is ook iets persoonlijks.

Citaat:
net zomin als dat ik ooit in pb's zou kijken.

En daar gaat de vertrouwensschoen dus wringen als er dit soort dingen gebeuren.

Citaat:
Ik stuur meestal netjes een pb. Als de pb gelezen is en ik hoor niets en er is niets veranderd dan doe ik het zelf.

Ja, dat had je al gezegd. En ik vind nog steeds dat dat een brug te ver is.

Ik heb wel genoeg gezegd nu denk ik. Mijn mening staat. Overtuigende argumenten voor het wel veranderen heb ik nog niet gezien. Als die er al zijn Knipoog

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:07

ook ik vind het een slechte zaak. het is goed iemand van boven eens te overrulen zoals rir dat zegt, maar alleen na een paar keer hierover gesproken te hebben. dit is machtsmisbruik en schendt het vertrouwen.

een beheerder zou beter moeten weten (zeker na een aantal keer nat te zijn gegaan).

Amor Vincit Omnia

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:08

Billy schreef:
...dat je de hand boven het hoofd wordt gehouden door oa Bart en Karin.


Ik houd niemand de hand boven het hoofd, ik geef mijn eigen mening.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

luxx

Berichten: 3505
Geregistreerd: 29-12-03
Woonplaats: frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:13

Heike schreef:
Hihi ik moet er wel om lachen. Wat een ophef. En niet eens door de persoon bij wie ik het gedaan heb. Kais heeft vaker 'acties' gehad. En nu kreeg hij een actie van me terug..


hij?? ik heb altijd gedacht dat kais een dame was?

Chère Mère Terre donne moi la sérénité d'accepter les choses que je ne peux changer, le courage de changer les choses que je peux et la sagesse d'en connaître la différence.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 10:49

Zoals altijd kunnen we dus ook nu weer tot de conclusie komen dat er mensen op bokt zijn die het te ver vinden gaan. Maar er zijn ook mensen die de actie wel kunnen begrijpen. Tuurlijk moet er dan in het modteam nog over gesproken worden, maar feit is dat daar waarschijnlijk net als hier de meningen verdeeld zijn, dus zijn er altijd mensen teleurgesteld over de uitkomst.

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 11:21

haha sorry maar waar maken jullie je druk om Verward
Kais heeft er geen problemen mee, en het ging om haar?
Enne als het nou zo een wereldzonder is... maar woonplaats veranderen ach jeetje er zijn ergere dingen hoor..

Dag lieve mama...

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 15:17

luxx"]
[quote="Heike schreef:
Hihi ik moet er wel om lachen. Wat een ophef. En niet eens door de persoon bij wie ik het gedaan heb. Kais heeft vaker 'acties' gehad. En nu kreeg hij een actie van me terug..


hij?? ik heb altijd gedacht dat kais een dame was?
[/quote]

Vind 't niet zo leuk dat je me ombouwd, Heike Schijnheilig Tong uitsteken

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 15:21

Ach ja van heaven to hell.

- Offline -


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers