google/yahoo toolbar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

google/yahoo toolbar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 10:23

Haai,
ik had(heb) van google een toolbar, maar ik ging me bij yahoo aanmelden voor een dingetje bij geocities, maar ik kreeg dus van Yahoo ook een toolbar Boos! En hoe krijg ik ze allebei weer weg?

Groetjes Veronica


Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:40

je gaat naar configuratiescherm-software, dan zoek je die toolbars op en je deinstalleert ze Tong uitsteken

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 15:49

die yahoo toolbar heb ik ook gehad, maar die heeft m'n vader toen verwijdert. maar je kan em volgens mij ook dmv je rechtermuisknop erop te klikken voor een deel verwijderen.

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:19

ik heb ook de yahoo taak balk, maar dat is gewilt, heb ook yahoo mail en zo'n snelknopje naar je email, en een melding op de balk bij nieuwe mailtjes is best handig Haha!

ik heb ook van my web search en dergelijken, weet niet zo goed hoe ik ze weg moet krijgen, maar tijdelijk weg krijgen doe ik door in mijn taakbalken rechts te klikken en dan op die taakbalk te klikken in het rolmenu, het vinkje in het rolmenu voor de titel van die balk verdwijnt dan en de taakbalk is weg (staat alleen nog wle op je compu)

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 22:38

Jacksel schreef:
je gaat naar configuratiescherm-software, dan zoek je die toolbars op en je deinstalleert ze Tong uitsteken


ja gelukt dankje Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers