Hoe irritante popup uit computer krijgen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:35

*klopt af* nergens last van

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:28

Ik heb de battle al 2 weken geleden opgegeven en klik alles maar stug weg Boos! Ook ik had alle internetfiles weggegooit en de temp files van windows. Wat helemaal vaag is, is dat als je op de eigenschappen van de pop-ups klikt een map op je C schijf krijgt (res:\)C://program20%files/sysai Deze map is nergens te vinden. (nadat ik mn berichtje nog maar eens door had gelezen bedacht ik me opeens dat die map best als verborgen bestand erin zou kunnen staan.. hoezo lekker snel van begrip Bloos en ja hoor! Heb hem nu dus eruit gegooit en hopen dat die pop-ups stoppen!)

Wat ik ook heb is een zichzelf vermenigvuldigende map in C://program20%files/two20%loud20%tons. Daar staat helemaal niks aan kb in alleen iedere keer als je hem weggooit komt ie vanzelf weer terug. Ik snap niks van die pc, maar ga er maar niet druk om maken. Binnenkort maar weer eens formateren en alles opnieuw instaleren..

Ohwja hebben jullie ook wel eens dat je de pc opent en dat er dan opeens allemaal vage snelkoppelingen op je bureaublad staan Scheve mond Die gaan wel weer weg als je je temp internetfiles leegmaakt en de snelkoppelingen verwijderd..

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:44

Wat me wel opvalt dat hij na een paar minuten wel stopt met pop ups geven.. Ik heb er 1 of 2 gehad vanavond en daarna niet meer..

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 23:07

Ik heb dus dat verborgen bestand C://program20%files/sysai weggegooit en heb er geen meer gehad! Lachen

Hebben mensen die geen last hebben van deze pop-ups dit programma ook op de pc staan?? (dan kan ik hem nog uit de prullenbak vissen Haha!)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 00:59