Waarom is het DVT een sticky?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:46

Waarmee we weer uitkomen op het feit dat er meer mensen zijn die vinden dat de serieuze topics NIET in de huiskamer horen Haha!
Dus, we halen de sticky eraf, en verplaatsen alle topics met inhoud naar een ander forum...

Is dat een deal? Tong uitsteken

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 17:49

Nou Cas dan krijgen alle plussies binnenkort evenveel berichten als jij hebt Tong uitsteken Clown

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:08

O, vind ik niet erg hoor... Clown
Wat mij betreft mag mijn teller ook terug naar 0, wat kan mij dat aantal berichten schelen?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:21

Cassidy schreef:
O, vind ik niet erg hoor... Clown
Wat mij betreft mag mijn teller ook terug naar 0, wat kan mij dat aantal berichten schelen?


Er zijn vast mensen die jouw posts zo over willen nemen Knipoog


ik bedoel de hoeveelheid de inhoud laat ik erbuiten Bloos

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:28

Nou, van mij mogen ze....

(wat schuif het ? Schijnheilig Haha!)

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-04 20:23

Cassidy schreef:
Waarmee we weer uitkomen op het feit dat er meer mensen zijn die vinden dat de serieuze topics NIET in de huiskamer horen Haha!
Dus, we halen de sticky eraf, en verplaatsen alle topics met inhoud naar een ander forum...

Is dat een deal? Tong uitsteken


Waarom een ander forum? De naam is niet voor niks veranderd naar HK.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 12:27

Ik snap het punt van de hele waarom wel waarom niet discussie niet. Feit is dat 1 topic een vorm van voorkeursbehandeling krijgt waarbij nu vraagtekens worden geplaatst. Terecht naarmijn mening, het doel van Naz is niet zozeer om perse DVT als sticky-af te krijgen maar om na te gaan of de reden van het sticky zijn nog steeds een valide reden is!

Verder denk ik dat het hele 'inhoud of niet' discussie hier niet op zn plaats is, is je topic dusdanig nuttig dan had het wel op een ander forum gestaan, DVT is niet voor niets destijds naar [SC] gegaan! En er zijn nu vast mensen die beweren dat een deel van hun levensgenot en levens geluk afhangt van DVT (die discussie is al eerder gevoerd), die moeten dan bij zichzelf te rade gaan in hoeverre dit klopt.

Mijn mening is dat wanneer DVT echt zo'n druk bezocht forum is dan zal het zichzelf ook bovenaan handhaven als het geen sticky meer is. Ik ben voorstander van 'laat maar eens zien hoe en wat' en haal de sticky status weg.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 15:58

Ik denk niet dat het verwijderen van de sticky invloed gaat hebben op de populariteit van het topic. Het DVT is destijds naar de Slowchat gegaan omdat er idd door bokkers gebruik van werd gemaakt om het aantal berichten op een snelle manier op te krikken, en niet omdat het een onzinnig of niet nuttig topic was. Lips are sealed

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 09:42

Cassidy schreef:
Ik denk niet dat het verwijderen van de sticky invloed gaat hebben op de populariteit van het topic.


Daar gáát het ook helemaal niet om! Lees de post van Death_Squad nog maar eens goed door.
Feit is dat er meer 'gezelligheidstopics' zijn op HK die vergelijkbaar zijn met het DVT en die deze voorkeursbehandeling niet krijgen.

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 09:55

Volgens mij kan die sticky-status er wel vanaf, erg veel waarde heeft het niet. Er wordt toch genoeg gereageert en men noemt het serieus? Verward Dan had het wel op KH gestaan denk ik??? Ik kan iig niets ontdekken waarom men de topic sticky zou houden. Meer als het echt een enorm belangrijk iets zou zijn, dan is een sticky wel handig.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:21

Mike, het DVT heeft op het kippenhok gestaan, en is daarna verplaatst naar de Slowchat. En je bent duidelijk niet op het DVT wezen kijken (en doe mij dan ook het plezier en lees alle 11 afleveringen eens helemaal door) want we zijn zeer zeker serieus bezig)

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:51

Cassidy schreef:
Mike, het DVT heeft op het kippenhok gestaan, en is daarna verplaatst naar de Slowchat. En je bent duidelijk niet op het DVT wezen kijken (en doe mij dan ook het plezier en lees alle 11 afleveringen eens helemaal door) want we zijn zeer zeker serieus bezig)


Oh ik ben wel degelijk in het DVT geweest. En ik geef gewoon MIJN mening. Als die jou niet zint, of voor het hoofd stoot dan is dat jou probleem Knipoog

Sticky vind ik meer iets om te gebruiken als iets ECHT gelezen moet worden of echt onder de aandacht moet komen. Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:57

Ach, whatever, DVT is leuk, ik heb er een hele hechte vriendenkring aan overgehouden en kan er met mijn misere en leuke verhalen altijd terecht. Dat anderen die ervaring niet hebben is heel erg jammer.

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:01

Cassidy schreef:
Ach, whatever, DVT is leuk, ik heb er een hele hechte vriendenkring aan overgehouden en kan er met mijn misere en leuke verhalen altijd terecht. Dat anderen die ervaring niet hebben is heel erg jammer.


Ik zit hier DVT niet af te kraken hoor, iedereen heeft echter een eigen kijk op zaken Knipoog Als jij dat er aan overhoud dan is dat alleen maar mooi, voor mij is het echter weer heel anders Lachen

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:05

DVT is wel degelijk een topic met inhoud!
En inderdaad Plussies is ook wel een topic met inhoud en die mag van mij ook wel als Sticky gebombedeerd worden maar als ik in de rest zo kijk, zit er niet echts serieusers tussen.

Maar waarom is er in een keer zo'n last van het sticky?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:05

Ik zal hem sticky af maken als dat nog niet gebeurt is.

Als een topic zo 'belangrijk' is dan blijft hij vanzelf toch bovenaan staan, niet dan?

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:22

Heike schreef:

Als een topic zo 'belangrijk' is dan blijft hij vanzelf toch bovenaan staan, niet dan?


Klopt Heike.
DVT zal hoop ik echt niet ergens op pagina 2 blijven hangen. Anders wordt het zoeken. Clown

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:41

Tuurlijk blijft DVT niet op pagina 2 hangen Haha! We zorgen er gewoon zelf voor dat ie boven aan blijft staan, sticky of niet OK dan!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:43

...

Sorry Wanliner Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 19:00

Chantalleke schreef:
Maar waarom is er in een keer zo'n last van het sticky?


Lees de reacties dan nog maar eens goed door, want dáár gaat het niet om.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:02

Blijkbaar wel... Als niemand er last van gehad had dan was er ook geen topic over gekomen

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:11

Pervinco schreef:
Blijkbaar wel... Als niemand er last van gehad had dan was er ook geen topic over gekomen



INderdaad!! Waarom wel akties voor Bokt als sticky? Zijn ze bang dat het zakt omdat er niemand intresse in heeft? Verward

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 19:28

Je kunt je ook iets afvragen zonder er verder last van te hebben

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 21:24

Ik ben een fervent dvt-er, maar van mij mag het meteen Sticky-af gemaakt worden, hoor, totaal geen problemen mee. Ik ga er toch meestal naartoe via "mijn berichten".

Een van de redenen destijds om het een sticky te maken was ook omdat veel mensen zich steeds ergerden dat het dvt telkens weer boven kwam drijven. Als sticky wist je gewoon dat het bovenaan stond en kon je meteen verder kijken. Voor mij had het echter niet gehoeven.

Of het wel of geen inhoud heeft, ach, wat maakt het uit. Zolang wij er zelf plezier aan beleven is het toch goed lijkt mij. Bokt heeft gewoon voor ieder wat wils Lachen . Dat wij in HK staan vind ik ook prima. In een huiskamer praat je over vanalles en nog wat, soms serieus, soms niet.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 21:46

Intussen is de sticky eraf, dus iedereen is blij Haha!