zoekfunctie werkt niet best...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

zoekfunctie werkt niet best...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 22:12

Ik zet net een advertentie op spullen-gezocht voor een K&K correctiebit. Omdat ik me bedacht dat iemand misschien zo'n ding te koop had, gebruikte ik even de zoekfuntie op het spullen-te koop forum. Niets gevonden. Vreemd, want ik herinner me dat zulke bitten wel eens te koop aangeboden werden. Toen nog eens gezocht op het spullen-gezocht forum en daar vond 'ie ook niets, terwijl ik er daar net over een correctiebit gepost had!

Conclusie: de zoekfunctie kennie soeke. Wat is er aan de hand?


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:14

De zoekfunctie wordt sowieso maar eens in de zoveel tijd bijgewerkt (meestal 1x in de twee weken op het moment, moet dan nog steeds automagiseren). Daarnaast is de zoekfunctie idd verre van ideaal.. Als je betere alternatieven hebt dan de standaard zoekfunctie die in phpBB zit: by all means Lachen

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:17

Maar de zoekfunctie heeft toch een hele tijd een stuk beter gewerkt? Hoe kan het dan dat hij 'ineens' 'kapot' was?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 07:09

Als ik op een bepaald woord zoek wat ik een aantal weken geleden heb getyped, geeft hij geen resultaten. Of als ik op een ander woord zoek krijg ik alleen resultaten van meer dan 2 jaar oud Verward

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 09:51

soms moet je je omschrijving wat aanpassen, dat werkt bij mij meestal wel... maar ideaal werkt ie niet nee..

Dag lieve mama...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 09:56

Misschien kunnen we google lief aankijken of ze de pagina's in hun index opnemen Lachen

Maar ik denk dat als jij al niet weet of er aangepaste zoekfuncties bij phpbb geschreven zijn dat ze er niet zijn.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 15:03

Bart kan ook net alle hacks kennen hoor Knipoog Misschien dat een van e bokkers met tijd teveel wil gaan speuren op www.phpBBhacks.nl of www.phpbbhacks.com (weet niet meer welke van de twee het nou was Tong uitsteken ) Ik ken de sites maar heb even geen tijd ervoor, teveel andere dingen te doen

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Patriesje en 4 bezoekers