Pagina's Bokt erg breed

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Pagina's Bokt erg breed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 17:45

Zoals titel al zegt zijn bij mij de pagina's van Bokt erg breed.
Index pagina is op gewone breedte, hoef daar niet met een balk heen en weer te slepen maar de rest van Bokt word steeds groter?
Als ik in wil loggen op de nieuwspagina (waar ik dat altijd doe) houd ik 1 letter over om te kunnen klikken op het woord 'inloggen' de rest valt buiten beeld.
Ook alle topics moet ik nu heen en weer slepen om alles te kunnen lezen terwijl dat nooit was?
Ligt dat aan mijn instellingen en zo ja, hoe kan ik dat veranderen?

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:47

Juist, dat probleem heb ik nu ook, en als ik mijn instelingen probeer te veranderen, reageren die niet hier Verward

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:17

het is bij mij wel breder dan normaal, maar ik hoef niet met balkjes te slepen Blond

VeronicaM

Berichten: 3300
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:29

bij mij is dat ook zo!

xx_Irisje

Berichten: 12344
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:33

ik heb dr af en toe last van.. deze is keurig klein en sommige zijn groter.. heel irritant

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:33

Ik heb het nu alleen op een pagina, die nog niet "vol" is. Dus waar er nog een snel-antwoord-scherm staat, enz. Verder nog geen flauw idee, en de breedte van de balk wisselt, snap er echt niks van.

haffies4ever

Berichten: 126
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: In de paardenstal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:29

Ik heb er geen last van Tong uitsteken .

Haha! Hallooooow Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:32

Uhh..... ik kan 'm eigenlijk niet herinneren. Een heel klein schuifbalkje zie ik nu wel. Dat was vroeg niet??

Die schuifbalkjes (zeker van die kleintjes) vind ik irri.

- Offline -

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:34

Ik blijf juist die mega houden, ik snap er geen barst van, maar erger me rot. Probeer maar eens grote antwoorden te lezen... en dan is de schuifbalk zo groot, dat als je hem geheel naar rechts verschuift, het begin van de tekst er niet oppast...

Instellingen aanpassen werkt niet op bokt, heb de tekenrootte op extra klein gezet, maar geen aangepastte tekengrootte hier, wel op andere sites en fora...

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 22:31

Ik heb daar de laatste tijd ook last van, maar dan (geloof ik) vooral op de oudere computer waarop de resolutie op 800x600 staat. Hoe de nieuwere (1024x768) het eigenlijk doet kan ik morgenavond pas weer bekijken. De pagina met de lijst met fora past wel gewoon. Verward

Even getest: Op 1024x768 is de schuifbalk onderin weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 22:35

Indexlijst past het idd ook goed, maar de rest niet. En op de een of andere manier lijkt het alleen sterker te worden, hoe kan ik de resolutie aanpassen? Heb al het eea geprobeerd wat niet hielp... dus?

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 22:40

Maya schreef:
Indexlijst past het idd ook goed, maar de rest niet. En op de een of andere manier lijkt het alleen sterker te worden, hoe kan ik de resolutie aanpassen? Heb al het eea geprobeerd wat niet hielp... dus?


Resolutie veranderen:
Configuratie Scherm --> Beeldscherm --> Instellingen --> In het hokje "Bureaublad" het schuifje op 1024x768 zetten.

Het kan op en andere computer iets anders in elkaar zitten. Zit nu achter Win95...
Verder zal je ook de lettertypes ed moeten aanpassen, want die zijn ineens mini...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 23:18

Dankje, heb idd geen schuifbalken meer, maar wel een doodgraversrand rondom mn beeldscherm, en een verrekijker nodig voor alles te kunnen zien...

*Edit* Te vroeg gejuichd, zelfs bij deze resolutie, doodgraversranden, en ienieminie letters houd ik schuifbalken Moet ik een nog grotere resolutie gaan nemen ofzo Wow!

Wat is dit?!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 11:44

Ik snap ook niet dat het hier goed is en bij mijn favo-topic in de huiskamer het verandert is. Als het hier goed kan, kan het daar toch ook??? Ik vind het zwaar irri.... dat geschuif met de balkies. Was eerst alleen als er een foto geplaatst was maar was op de volgende pagins opgelost...
Heeft dat te maken met hier en daar veranderingen op bokt????

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 11:48

Ik had dat laatst ook toen ik op een computer op de faculteit zat, maar heb geen idee wat je eraan kan doen .

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 11:50

Heb Bart net even op de hoogte gesteld van dit topic.

Bij mij is de schuifbalk wel weg, als ik de resolutie verhoog. Maar helaas heb ik dan een loep nodig om websites (niet alleen bokt) te kunnen lezen. Ziek

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 12:02

Is het zo beter?

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 12:04

Ik heb het nu ook anders gemaakt, maar heb nu erg kleine letters etc,

Het viel mij laatst wel op bij Boktmeetings, daar was een gebruiker met de naam: Ponykampaccomodatie : en toen had ik een lange schuifbalk Rolleyes

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 12:07

BartVB schreef:
Is het zo beter?


Ik heb, in ieder geval in dit topic, nog steeds een horizontale schuifbalk.

[Edited to add]
Ik heb 't alleen in alle topics. De onderwerpenlijsten ed zijn wel goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 12:25

Ik heb de resolutie weer teruggezet op de vorige, dus 800*600 probleem is nu dat de letters weer mega zijn, omdat ik bij de vorige resolutie hem op allergrootst zijn, als ik die nu aanpas, dus tekengrootte weer normaal. Reageert mn pc daar niet op.. Verward Ik krijg er iets van... Schuifbalk heb ik nu weer, maar weet niet of dat aan de megaletters ligt of aan bokt...

*Edit* na nog wat ge-aanpas, zijn de letters op normale grootte, blijkt de schuifbalk nog steeds te bestaan.... Moet ik nu op die grote resolutie gaan internetten? Dan heb ik geen schuifbalk, maar moet ik wel behoorlijk gaant uren... Scheve mond

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 16:15

DeesDeBest schreef:
Een heel klein schuifbalkje zie ik nu wel. Dat was vroeg niet??

Dat heb ik nu ook ja...

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 16:26

ik heb er nooit last van gehad, alleen als mensen superfoto's plaatsen of woorden van 150 letters ofzo. beeldscherm van deze comp is 1024 x nogwat en van de andere computer 1200nogwat x ?

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 17:41

Het lijkt nu idd. iets minder te zijn, balk is er nog wel maar zal nog een rondje gaan Bokken om te zien hoe het verder is.
Edit> het is idd. minder maar nog steeds toch irri dat die balk er zit, vooral als je grote lappen tekst leest (wat behoorlijk voor komt op het DVT )

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 22:58

Op sommige blz gaat het wel weer, maar op mijn favo topic (endurance;wie heeft ervaring) is het weer mis en zit ik met die balk te klooien.....
Ik snap er geen bal van....

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 23:11

Je resolutie op 1024 * 768 zetten helpt. Wel is die doodgraversrand irritant, en niet mooi. En de letters worden wel erg klein...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers