Hoe windows reboot'en o.i.d...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Hoe windows reboot'en o.i.d...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 17:39

Eerst wilde mijn Norton anti-virus niet geinstalleerd worden...
Nu heb ik hem gedownload van de site.
Hij moest toen eerst de virussen opzoeken voordat die het programma wilde installeren (conclusie: 6 x trojan virus Boos!).

Maar tijdens het instaleren stopte die met het instaleren Verward
Toen begin ik dus opnieuw, en toen zei die dat die niet veder kon omdat ik eerst windows moest reboot'en, en daarna dus weer de instalatie opnieuw doen.

Nu de vraag: hoe/via waar moet ik dat doen?

Sanne is verliefd 16 September 2007 4.15u bevallen van zoon Thomas Maarten Zeinstra!! 18 oktober 2008 18.18u bevallen van dochter Yolanthe Saar Zeinstra!! 3 Juli 2010 om 2.45 bevallen van dochter Lotte Fabienne Zeinstra!! :D


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:43

Rebooten is gewoon je computer opnieuw opstarten. Lachen

SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 17:45

Kunnen ze dat dan niet gewoon zeggen *LOL*

Want de zinnen waren in het nederlands, maar nee hoor de woordjes moeten weer in het engels

Sanne is verliefd 16 September 2007 4.15u bevallen van zoon Thomas Maarten Zeinstra!! 18 oktober 2008 18.18u bevallen van dochter Yolanthe Saar Zeinstra!! 3 Juli 2010 om 2.45 bevallen van dochter Lotte Fabienne Zeinstra!! :D

MrMysterio

Berichten: 62
Geregistreerd: 08-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:42

haha, CTRL alt delete als het niet even snel gaat.. Of gewoon de uitknop indrukkken Knipoog

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 18:49

MrMysterio schreef:
haha, CTRL alt delete als het niet even snel gaat.. Of gewoon de uitknop indrukkken Knipoog


En DAT moet je dus vooral NIET doen als je iets aan het installeren bent. Op die manier sluit je systeem niet op de juiste manier af en kan er data verloren gaan.

Gewoon afsluiten/heropstarten via het startmenu.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

SanneVD

Berichten: 1607
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-04 18:49

Ik kon alles nog gewoon doen hoor, maar ze kwamen alleen met die "tip" om dat maar even te gaan doen voor ze veder wilde gaan met de instalatie *LOL*

Probleem opgelost dus Knipoog

Sanne is verliefd 16 September 2007 4.15u bevallen van zoon Thomas Maarten Zeinstra!! 18 oktober 2008 18.18u bevallen van dochter Yolanthe Saar Zeinstra!! 3 Juli 2010 om 2.45 bevallen van dochter Lotte Fabienne Zeinstra!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:00

leentje"]
[quote="MrMysterio schreef:
haha, CTRL alt delete als het niet even snel gaat.. Of gewoon de uitknop indrukkken Knipoog


En DAT moet je dus vooral NIET doen als je iets aan het installeren bent. Op die manier sluit je systeem niet op de juiste manier af en kan er data verloren gaan.

Gewoon afsluiten/heropstarten via het startmenu.
[/quote]

Nooit problemen mee hoor... Je kan hem het beste netjes afsluiten. Maar wat jij zegt is niet waar.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 16:24

Tot het bij jou voor de eerste keer problemen geeft... Ik zeg niet dat dat per definitie zo is, maar het kan wel gebeuren en met wat pech zit je met de gebakken peren.

in elk geval is ctrl+alt+delete of de resetknop gebruiken een absolute noodoplossing

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 bezoekers