Stoppen als mod

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 12:17

Jura blijft ook hoor!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 13:06

Heike schreef:
Ontslagen is niet het goede woord. We zouden graag van alle mods zien dat ze ook deelnemen in de discussies op modpraat. Verder ook de TeM meldingen behandelen.

Dit hebben we een aantal keer aangekaart bij betreffende mods. Het is dus niet zo dat wij ze zo zomaar 'ontslagen' hebben.
.


Dit vind ik dus wel een beetje flauw aangezien ik dat wel heb gedaan. sterker nog ik heb ook diverse pb's gestuurd naar het beheer waar helemaal niet op gereageerd word!

Ik reageerde wel op TEM en ik nam ook deel met discussie's op MP nietzoveel als anderen misschien maar dat was omdat ik : ' ik ook' reactie's een beetje overbodig vond.
2 dagen geleden heeft bart van mij nog een reactie verwijderd op TEM nadat ik iets verplaatst had en hij het liever geslotterd wilde hebben dus ga dan niet zeggen dat ik dat niet heb gedaan want dat heb ik dus wel Boos!
beetje kinderachtig dit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 13:14

Nimber, je hebt je drie jaar lang heel erg ingezet voor bokt.nl en ik weet zeker dat daar heel erg veel waardering voor is.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 13:17

Wat jammer nimber!! ik vind dat je een goede mod was!!

hopelijk blijven we je nog lang tegenkomen op bokt!! Lachen

en ook jura, erg jammer dat je geen moddie meer bent!!

natuurlijk hopen we ook dat we jou nog lang blijven tegenkomen! Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 13:25

Ja het is wel jammer idd, maar ik vond dat veel van de 'oude' mods toch vrij weinig online waren en dat lijkt me toch wel een must.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 13:27

Maar van die oude mods zijn er nog wel meer zelden online, of gaan die in fase 2?

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 13:31

Nimber"]
[quote="Heike schreef:
Ontslagen is niet het goede woord. We zouden graag van alle mods zien dat ze ook deelnemen in de discussies op modpraat. Verder ook de TeM meldingen behandelen.

Dit hebben we een aantal keer aangekaart bij betreffende mods. Het is dus niet zo dat wij ze zo zomaar 'ontslagen' hebben.
.


Heike ik heb ook nog een paar dingen bij jou in gbehandeling liggen.Wanneer krijg ik daar eens een antwoord op? Je zegt het wel over een ander maar doet het zelf ook niet! Boos!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 14:10

Jammer dat 3 goede moddie's nu zo weg moeten. Scheve mond

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 14:20

Tja, BartVB ik hoop dat je onze mails kunt herinneren. En sommige halen het hier dus ook aan wat ik maanden geleden al deed.

Kom eens van dat voetstuk af.
En bij deze: je zal wel weer zeggen dit zijn maar enkele die zo denken. dit is niet de meerderheid. Laat me je vertellen dat dit wel zo is.

Lees als je het bewaard heb onze mailing van toen. Ik voorspelde je dit soort zaken. Grow Up!!!!!!!!!!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 14:43

Jammer Kim, erg jammer dat je moest stoppen Huilen .

Welkom bij het normale volk

En idd Roy, het valt nog te bezien of de nieuwe fase moddies vaak online zijn...Heb zo'n donkerbruin vermoeden van niet...


Blijkbaar mag je als moddie geen mening hebben Boos!


Enne Jura, Marjolein en Nimber, hebben jullie wel een bedanktkadootje gekregen, voor al die 3 jaren goede inzet mag er toch wel een bedankje af?

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:09

Geef ze op z'n minst hun upload terug, Bart.
Lijkt me wel het minste gebaar?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:12

@Sundancer: als je niet het hele verhaal kent is het misschien handig je er gewoon buiten te houden ipv maar wat dingen te noemen?

@Botervlieg: Upload werkt nog gewoon? Daar is niets aan veranderd?

[edit]Oops. Ik moet niet zoveel dingen tegelijkertijd doen Lachen De mods staan idd niet los genoemd voor toegang tot de upload *zucht* Wordt gefixed.[/edit]
Laatst bijgewerkt door BartVB op 07-03-04 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:12

Jammer dat ze na drie jaar van trouwe dienst,bij de oprichting van bokt hebben gezeten,het gezamelijk hebben opgebouwd nu de weg moeten ruimen. Net nu het forum het zo goed doet bij de BB.
Nou ja dames:WELKOM TERUG BIJ HET GEWONE VOLK!

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:13

BartVB schreef:
@Sundancer: als je niet het hele verhaal kent is het misschien handig je er gewoon buiten te houden ipv maar wat dingen te noemen?



Herlaas Bart wij weten wel het hele verhaal!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:13

overigens ga ik me verder buiten deze 'discussie' houden Lachen Mensen die vragen hebben weten me te vinden via mail of PB.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:17

Nimber schreef:
Ik reageerde wel op TEM en ik nam ook deel met discussie's op MP nietzoveel als anderen misschien maar dat was omdat ik : ' ik ook' reactie's een beetje overbodig vond.


Datzelfde had ik dus ook, als ik vond dat een reactie van mij niets bijdroeg, reageerde ik ook niet, maar ik las wel alles. En ook ben ik veel online, ik ben meerdere keren per dag op bokt.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:19

Misschien is het een idee om Sterre ook de meningsverschillen tussen Bart en het forum op te laten lossen? *zucht*

Organisator, even tussendoor... Ik denk niet dat de meerderheid van het forum iets tegen Bart heeft, dus spreek aub voor je eigen...

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:24

BartVB schreef:
@Sundancer: als je niet het hele verhaal kent is het misschien handig je er gewoon buiten te houden ipv maar wat dingen te noemen?


Helaas weet ik het hele verhaal Bart..Ik krijg er soms gewoon braakneigingen van. Kan er bijna wel om janken hoe het erom toe gaat op bokt....

Enne op een forum mag je toch discusseren?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:31

Lachen Ik kan het toch niet laten...

Je weet het hele verhaal niet omdat ik het er helemaal niet met je over heb gehad. Verder mag je gerust discussieren op een forum maar dan liefst gebaseerd op feiten en niet voornamelijk op basis van emoties.

Ik ga me nu echt proberen hier buiten te houden Lachen Is alles de afgelopen 3 jaar perfect gegaan? Nee, zeker niet. Maar braakneigingen? Bij mij iig niet, ik kan zeer goed leven met hoe Bokt er op het moment voorstaat. Er is zeker nog een hoop te verbeteren maar kan me niet voorstellen dat iemand er misselijk van wordt. Maar goed. Ik ga verder met het EA nieuwe stijl en laat in dit topic de boel de boel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:32

Nou Bart, misschien heeft Tony wel veel minder last van zijn emoties dan dat jij denkt.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:35

En misschine weet hij ook wel veel meer als Bart denkt.

Maar nu even ontopic graag(ja solliciteer stiekem ook naar moddie)!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:36

Nou Jos, wat ik uit het verhaal opmaak is dat er wel weer wat achter zal steken Haha!.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:48

BartVB schreef:
Je weet het hele verhaal niet omdat ik het er helemaal niet met je over heb gehad. Verder mag je gerust discussieren op een forum maar dan liefst gebaseerd op feiten en niet voornamelijk op basis van emoties.


Bart er zijn meer mensen dan jou alleen. En ik word er echt strontziek van...Maargoed ik leg het maar naast mij neer, wil er ook niet zoveel meer van weten. Ik kan wel 3 a4tjes schrijven van wat ik weet, met lettertype 8..


En dat bijvoorbeeld "Pietje en Jantje" Ruzie hebben....en beide schuld hebben krijgt Pietje een waarschuwing...en waarom? (Tjah dat is voor mij ook een vraag) Later komt "Jantje" weer tevoorschijn en die gaat weer tegen "Pietje" aantrappen om "Pietje" weer in de boom te krijgen zodat die geband kan worden... "Jantje" blij omdat het rijk weer voor "Jantje" is....Later komt "Jantje" in conflict met "Kees" maar Kees krijgt weer een waarschuwing...terwijl "Jantje" geeen waarschuwing krijgt.


Kijk "Jantje" en "Pietje" zijn allebei stout geweest, dus dan hadden ze alle 2 een waarschuwing/ban moeten krijgen toch? Verward

Maargoed ik hou erook mee op...hoop dat sommige mensen hier wat aan hebben.


En dit is zeker geen aanval op Bart en de moddies, maar gewoon wat sommige mensen dwars zit...en waar misschien wat aan kan gedaan worden? (en dat er wat meer geluisterd word naar de bokkers)

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:18

Marjolein schreef:
Ze zijn toch ook aangenomen per pb? ik ben nog nooit ergens aangenomen door het sturen van een pb.
Het meeste contact dat de mods onderling hebben is via MP of PB, dan zal ik t toch echt liever via een PB horen dan dat ik niets vermoedend op MP opeens lees dat ik mod af ben. Als ik bart opeens aan mn telefoon heb hangen schrik ik me ook echt rot. Een pb is misschien niet zo persoonlijk maar er was dan ook niet echt sprake van persoonlijk contact.


Als je iemand de deur wijst moet je een vent zijn en je niet verschuilen achter lettertjes. Sorry maar zo ga je niet met mensen om.

Allemachtig zeg, blij dat in mijn omgeving er gewoon nog met woorden gesproken wordt. Wat een chaos.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 18:19

BartVB schreef:
overigens ga ik me verder buiten deze 'discussie' houden Lachen Mensen die vragen hebben weten me te vinden via mail of PB.


Niet echt motiverend aangezien maar weinig pb's of mail beantwoord worden. Ja, weken later.

Maar goed, jullie doen maar. Ik vind het allemaal wel prima.
Laatst bijgewerkt door Faas op 07-03-04 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt