Moddie ergernis!! :-(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:47

Omschrijf "voor de site kunnen doen" ?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:50

SuperPepeijn schreef:
drukte moet je anders oplossen dan de touwen strakker te trekken, vind ik.


Ik vind dit wel waar eigenlijk. Ik het voor de verandering eens met je eens SP! Haha!
Het is IMO echt niet zo dat bokt voor de invoering van de nieuwe regels een losgeslagen boel was. Dat offtopic reacties verboden worden/zijn en verwijderd worden vind ik logisch, die regel hebben we op het andere forum ook ingevoerd. Dat echter nu de bankschroeven aan worden gedraaid vind ik wat overdreven, het blijft een forum hoor.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:51

Tyrza"]
Omschrijf "voor de site kunnen doen" ?
[/quote]
taken op zich nemen zodat moddies het niet meer zo druk hebben en zo niet meer onvriendelijk de touwtjes strak te hoeven houden zoals jij het noemt.

[quote="Tessebes schreef:
Ik vind dit wel waar eigenlijk. Ik het voor de verandering eens met je eens SP! Haha!
de wonderen zijn de wereld nog niet uit Tong uitsteken

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:53

SuperPepeijn"]
[quote="Tyrza schreef:
Omschrijf "voor de site kunnen doen" ?

taken op zich nemen zodat moddies het niet meer zo druk hebben en zo niet meer onvriendelijk de touwtjes strak te hoeven houden.
[/quote]


Met andere woorden: meer moddies? Haha! Hoe anders kan je voorkomen dat men vind dat er users voorgetrokken worden? En hoe worden deze geselecteert? Imo krijg je daar ook weer de nodige negatieve reacties op, het boktcultuur kennende... Lips are sealed

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:55

Ik vind het wel mooi dat iedereen afgeeft op de moddies... We vergeten gemakshalve maar even dat 1) zij ook maar mensen zijn - en dus ook dingen verkeerd kunnen interpreteren - en 2) dat die strenge regels helemaal niet nodig waren geweest als iedereen zich correct gedraagt...

Het laatste heeft weinig van doen met EA, maar de regels op EA zijn oa vanwege offtopic reacties ontstaan...

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:56

Ze moeten ff opschieten met die nieuwe mods, anders zijn straks alle users te geërgerd om nog objectief over de nieuwe mods en bokt te kunnen oordelen.
En dat tijdsbestek word ras korter denk ik.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:56

Als iedereen zich correct zou gedragen, dan zouden er geen modi's nodig zijn Pervinco.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:57

DeesDeBest schreef:
De meeste nieuwe regels van ea, kan ik me wel in vinden. Het enige mindere is dat je niet meer in het topic iets kan vragen of mededelen, want dat moet in een pb. Sommige vragen zijn ook voor andere users nuttig en dan zou de topicstarter dat 20 x moeten pb'n.
Maar ik vind bokt geen ramp, hoor en ik heb ook geen moddies ergenis.



Maar DDB, daar hebben ze het 'kopieerknopje' voor uitgevonden, dan hoef je niet zoveel PB's te typen, maar kun je alles gewoon knippen en plakken.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:57

Die ergernis over de keuze komt er, zoals Tyrza als zegt, toch wel... Of het nu bekend gemaakt wordt of over een maand zal wat dat betreft imo weinig uitmaken...

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:58

Tessebes schreef:
Als iedereen zich correct zou gedragen, dan zouden er geen modi's nodig zijn Pervinco.


Probleem opgelost...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:59

Pervinco"]
[quote="Tessebes schreef:
Als iedereen zich correct zou gedragen, dan zouden er geen modi's nodig zijn Pervinco.


Probleem opgelost...
[/quote]

Wake up!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:59

Romkabouter schreef:
Ze moeten ff opschieten met die nieuwe mods, anders zijn straks alle users te geërgerd om nog objectief over de nieuwe mods en bokt te kunnen oordelen.
En dat tijdsbestek word ras korter denk ik.
:j mee eens.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:00

Tessebes"]
[quote="Pervinco"][quote="Tessebes schreef:
Als iedereen zich correct zou gedragen, dan zouden er geen modi's nodig zijn Pervinco.


Probleem opgelost...
[/quote]

Wake up!
[/quote]

en áls men zich in het echte leven zou gedragen, zou er ook een rechtssysteem en politie nodig zijn....

Als....

Moddies zijn er nu eenmaal om te sturen.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:02

SuperPepeijn"]
[quote="Romkabouter schreef:
Ze moeten ff opschieten met die nieuwe mods, anders zijn straks alle users te geërgerd om nog objectief over de nieuwe mods en bokt te kunnen oordelen.
En dat tijdsbestek word ras korter denk ik.
:j mee eens.
[/quote]

Het is ook maar waar je je druk om moet maken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:02

Bokt veel werk? Voor de meeste moddies is bokt helemaal niet zoveel werk hoor, dat valt reuze mee.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:04

Lovely schreef:
Bokt veel werk? Voor de meeste moddies is bokt helemaal niet zoveel werk hoor, dat valt reuze mee.
ik denk wel dat er nadat TEM is gekomen meer werk ligt. je moet er toch niet aan denken, je logt in als mod, gaat naar TEM en je ziet gelijk een hele waslijst aan calls. ik zou me net een helpdeskmedewerker voelen, en daarvoor zit ik niet op bokt.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:21

Ik vind die "proef"regels op EA geheel de plank mis slaan...
Immers eerst kon een bokkers nog vremelden dat het item nieuw voor een X-bedrag ergens te koop is....wordt nu verwijderd.

Pony's en paarden zijn gedegradeerd tot artikelen.

En schijnbaar wordt er toch met 2 maten gemeten. Ik had de vraagprijs er niet bij gezet en floetsch..topic verdwenen (wel pb gehad...maar daar werd ik ook niet wijzer van, en waarbij ik begin te twijfelen over enige objectiviteit van de betreffende moddie )

ach dan moet je maar creatief zijn Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:22

SuperPepeijn"]
[quote="Lovely schreef:
Bokt veel werk? Voor de meeste moddies is bokt helemaal niet zoveel werk hoor, dat valt reuze mee.
ik denk wel dat er nadat TEM is gekomen meer werk ligt. je moet er toch niet aan denken, je logt in als mod, gaat naar TEM en je ziet gelijk een hele waslijst aan calls. ik zou me net een helpdeskmedewerker voelen, en daarvoor zit ik niet op bokt.
[/quote]

Ik weet niet of dit waar is. Dingen waar ze normaal gesproken zelf achter moesten komen, worden nu op een dienblaadje gepresenteerd. Op deze manier wordt het forum wel schoner gehouden. Ennuh... als je je geen helpdeskmedewerker wil voelen, dan moet je geen modi worden. Soms hoort dat er nou eenmaal bij.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:26

Tyrza schreef:
Het is ook maar waar je je druk om moet maken...

True.
Ik zelf zit er niet mee, maar een groeiende irritatiestroom is niet te ontkennen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:41

Alane schreef:
Ik vind die "proef"regels op EA geheel de plank mis slaan...
Immers eerst kon een bokkers nog vremelden dat het item nieuw voor een X-bedrag ergens te koop is....wordt nu verwijderd.

Pony's en paarden zijn gedegradeerd tot artikelen.

En schijnbaar wordt er toch met 2 maten gemeten. Ik had de vraagprijs er niet bij gezet en floetsch..topic verdwenen (wel pb gehad...maar daar werd ik ook niet wijzer van, en waarbij ik begin te twijfelen over enige objectiviteit van de betreffende moddie )

ach dan moet je maar creatief zijn Haha!


Die proef is dan ook alweer stopgezet... Staat ook in het desbetreffende topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:07

SuperPepeijn"]
[quote="Lovely schreef:
Bokt veel werk? Voor de meeste moddies is bokt helemaal niet zoveel werk hoor, dat valt reuze mee.
ik denk wel dat er nadat TEM is gekomen meer werk ligt. je moet er toch niet aan denken, je logt in als mod, gaat naar TEM en je ziet gelijk een hele waslijst aan calls. ik zou me net een helpdeskmedewerker voelen, en daarvoor zit ik niet op bokt.
[/quote]
Nee, er is heus niet meer werk. Het enige voordeel is dat er meer to the point gewerkt zou kunnen worden, door IEDEREEN bijvoorbeeld.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:35

SuperPepeijn"]
[quote="Lovely schreef:
Bokt veel werk? Voor de meeste moddies is bokt helemaal niet zoveel werk hoor, dat valt reuze mee.
ik denk wel dat er nadat TEM is gekomen meer werk ligt. je moet er toch niet aan denken, je logt in als mod, gaat naar TEM en je ziet gelijk een hele waslijst aan calls. ik zou me net een helpdeskmedewerker voelen, en daarvoor zit ik niet op bokt.
[/quote]

Volgens officiële meldingen zijn dat er niet meer dan 40 (Bart)
tot 50 (Heike) per dag.
Weet niet hoeveel mods er nu precies zijn, maar met 5 tot 6 (?)
klusjes kan te leven zijn, denk ik?

Hoeveel pag.'s kieper jij bijv. per dag uit je inbox?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 13:56

Lovely schreef:
Nee, er is heus niet meer werk. Het enige voordeel is dat er meer to the point gewerkt zou kunnen worden, door IEDEREEN bijvoorbeeld.
idd, ook al vaker aangegeven dat er weinig echt actieve moddies zijn. misschien zou er een richtlijn moeten komen hoeveel een moddie actief zou moeten zijn om moddie te kunnen blijven. wat houdt anders de functie nog in?

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:00

SuperPepeijn schreef:
idd, ook al vaker aangegeven dat er weinig echt actieve moddies zijn. misschien zou er een richtlijn moeten komen hoeveel een moddie actief zou moeten zijn om moddie te kunnen blijven. wat houdt anders de functie nog in?


Volgens mij is dat al diverse malen aangegeven vanuit verschillende kanten maar het lijkt wel alsof daar nooit iets mee gebeurt.
Natuurlijk mag een moddie ook met vakantie Knipoog , maar er zijn moddies die wel erg weinig aanwezig lijken te zijn.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 14:13

Dat ben ik idd met je eens Fitz, het zijn vaak dezelfde die problemen oplossen.