Moddie ergernis!! :-(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:04

Van de week was er door een van de moddie's een topic geopend met de vraag wat stalling mag kosten.Tussen de regels door kon je ook nog even lezen dat er nog boxen te huur waren bij haar.Dat vind ik dus wel vreemd........ Scheve mond(Ik heb trouwens nog even gekeken of dat topic al weg was,maar het was er nog steeds)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:43

moderator schreef:
Oke bedankt Lachen
Als ik jullie zo hoor heb ik niet te hoog ingezet. Het staat te huur voor 75 E exclusief.

Dit is natuurlijk per ongeluk zo geplaatst, waarschijnlijk niet met de bodoeling om openbaar te maken dat er stallen gehuurd kunnen worden???

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:07

Lovely"]
[quote="moderator"]Oke bedankt Lachen
Als ik jullie zo hoor heb ik niet te hoog ingezet. Het staat te huur voor 75 E exclusief.
[/quote]
Dit is natuurlijk per ongeluk zo geplaatst, waarschijnlijk niet met de bodoeling om openbaar te maken dat er stallen gehuurd kunnen worden???
[/quote]

Niet?

[quote="moderator schreef:
Ennuh, mocht je iemand weten, graag Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:15

weer die moderator schreef:
per 1 april hebben we weer 2 plaatsjes vrij.
(..)
Weide met uitloopstal (5x5). Goed omheind (Herashekwerk + stroomdraad). Simpele binnenbox. Hooi/stro opslag. Plaats voor spullen/kast. Gezellig zithoekje. Gas/Water/Licht.
Stalling is veilig gelegen (niet in het zicht, en achter een grote poort) maar wel veel toezicht. Zelf voeren/mesten enz.
Simpele buitenbak. Redelijke uitrijmogenlijkheden.

Ik moet er wel bij zeggen dat de stal geen luxe is. Simpele stallen en dus lang geen manege.

Aan welke prijs per maand denken jullie?

Wat zou een advertentie voor stalling eigenlijk kosten???

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:18

Ik snap je vraag niet Lovely?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:43

Dat geeft niet hoor Haha!.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:45

Kun je het niet uitleggen dan, want aan zo'n antwoord heb ik ook niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:49

Nah, ik dacht even dat het een soort van vermomde advertentie was, maar ik zal er wel langs zitten?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:50

vast wel lovely, als moderator hoor je het goede voorbeeld immers te geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:52

Ja, als moddie moet je toch min of meer de perfecte bokker zijn Verward.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:52

Ik zou graag willen weten welk topic dit is. Dan kan ik het verwijderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:54

Zoekfunctie??

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:56

Lovely schreef:
Ja, als moddie moet je toch min of meer de perfecte bokker zijn Verward.


oftewel, als moddie zijnde heb je meer rechten als een doodgewone Bokker??
En hoef je minder objectief te zijn?

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:57

Lovely: Ach ja, waarom makkelijk doen als het ook via een omweg kan Lachen. Maakt niet uit hoor, ik kan het vast zelf ook wel vinden.
Laatst bijgewerkt door Apple op 03-03-04 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:09

Oftewel....selectieve objectiviteit.....

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:13

Ik heb het topic inmiddels verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:23

Apple schreef:
Lovely: Ach ja, waarom makkelijk doen als het ook via een omweg kan Lachen. Maakt niet uit hoor, ik kan het vast zelf ook wel vinden.

Uuuuh, waarom moet ik ingewikkeld gaan doen voor iets wat jij zelf net zo makkelijk kan vinden, ik had geen link voor handen namelijk.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:35

Lov, ik had gehoopt dat je die link nog ergens voor handen had aangezien je al regelmatig uit dat topic had gequoot. Sowieso wist je wie die moderator was en op welk forum het topic stond Lachen.

Maakt niet uit hoor, ik heb het nu toch al gevonden en verwijderd.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:07

Lovely schreef:
Ja, als moddie moet je toch min of meer de perfecte bokker zijn Verward.


Dan denk ik dat je de helft van het team eruit kunt smijten Lips are sealed Ik zeg niet dat mods geen voorbeeldfunctie hebben, maar ik vind het wel heel erg ver gaan om te zeggen dat ze de perfecte Bokker moeten zijn...

De ene keer wordt er geklaagd dat de mods niets "zeggen" en dat ze meelopen, maar zodra een moddie reageerd op een ietwat oververhit topic (met zijn/haar eigen mening) dan is het de perfecte Bokker niet meer, aangezien daar ook nogal eens harde woorden kunnen vallen...

Ziek

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:21

Wanneer je je toch ergert aan iets wat een mod heeft gedaan op bokt, kun je dat ook op TeM melden of via pb? Dan ziet de mod wat jij er van vindt, maar kunnen eventueel ook andere mods tussen beide komen om te helpen. In het geval waar sommige bokkers op doelde hierboven, kun je gewoon de TeMknop gebruiken en zal het net als andere topics gewoon behandeld worden. Ik zie niet in waarom dat ineens anders zou zijn dan bij niet mods.

Mods zijn ook mensen en kunnen ook fouten maken net als anderen.

Verder is het jammer dat sommige users bepaalde acties altijd persoonlijk opvatten, terwijl die zo niet bedoeld zijn. Vaak gaat het op de actie die een reactie oplevert, en niet om de persoon er achter.
Laatst bijgewerkt door Mickey op 03-03-04 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 18:28

Een Pbtje naar de desbetreffende mod (of bart) had ook gemogen. Maar uiteraard is roddelen leuker! Haha!

Ik heb het topic gevraagd omdat ik geen idee heb wat normale prijzen zijn omdat ik bang was dat ik teveel vroeg. Je bent verder vrij om me te geloven of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:13

Pervinco"]
[quote="Lovely schreef:
Ja, als moddie moet je toch min of meer de perfecte bokker zijn Verward.


Dan denk ik dat je de helft van het team eruit kunt smijten Lips are sealed Ik zeg niet dat mods geen voorbeeldfunctie hebben, maar ik vind het wel heel erg ver gaan om te zeggen dat ze de perfecte Bokker moeten zijn...

[/quote]
Dat zeg ik ook niet, daarom staat er ook min of meer . Maar het is natuurlijk wel zo dat de regels bij de mods bekend verondersteld kunnen worden en dat zij die dan ook naleven, commerciele posts mogen nu eenmaal niet, maar het gebeurt dus gewoon wel. Het was netter geweest als een mede-moderator even tegen Pinky had gezegd dat haar post misschien niet zo handig geformuleerd was, gegeven de regels.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 19:14

En dat was ook gebeurd als een mod de betreffende post gelezen had. Maw; duw in deze gevallen even op de TeM knop.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:22

BartVB schreef:
En dat was ook gebeurd als een mod de betreffende post gelezen had. Maw; duw in deze gevallen even op de TeM knop.


Juist... Wat is er zo anders aan als een mod iets verkeerd doet? Dan kun jij toch net zo goed op de TeM klikken? Ik zie niet in waarom alleen mede-moddies er iets van zouden mogen zeggen...

Volgens mij vergeten een hoop mensen dat moddies ook Bokkers zijn... Of heb ik het nu mis? Scheve mond

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:43

Ik sluit me aan bij Pervinco OK dan!.